کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۳۹۷
تاریخ خبر:

بسته خبری عصرانه: تا هفت‌شب چه خبر بود؟

امروز شنبه ۱۲ تیرماه ؛ اگر روز شنبه شلوغی داشتید و نتوانستید خبرها را پیگیری کنید و حالا می‌خواهید بروید سراغ شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ، بهتر است این بسته خبری را بخوانید .

۱۰ خبر مهم امروز را انتخاب کرده ایم :

  1. رییس اتحادیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری در گفتگو با ایلنا از افزایش تقاضای اتوبوس دربستی برای سفر به ارمنستان و انجام واکسیناسیون در شهر مرزی «نوردوز» در جلفا خبر داده است .
  2. دفتر آیت الله همدانی از مراجع تقلید قم خبر منسوب به او را در مورد افزایش کرونا در سیستان و بلوچستان به جهت کفاره گناهان مردم آن استان تکذیب کرده است.
  3. علی مطهری در توئیتی نوشت: به آقایان روحانی و ظریف توصیه میکنم که اجازه دهند توافق وین که به غایت خود نزدیک است توسط دولت جدید امضا شود، زیرا اگر توسط دولت فعلی امضا شود شاهد چهار سال دیگر هتاکی افراطی ها به این دولت و نسبت دادن کاستی ها به این توافق خواهیم بود، ضمن این که از مواهب آن بهره می برند.
  4. اولین واکنش به احتمال دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای استارلیک در ایران را آذری جهرمی وزیر ارتباطات نشان داد: شرکت‌ها برای فعال کردن اینترنت ماهواره‌ای در ایران، باید مجوز بگیرند. آذری جهرمی یک موضوع دیگر را هم شفاف کرده که یکی از علل اختلال اینترنت در روز جمعه جلوگیری از فروش سوالات کنکور بوده !
  5. معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان هم امروز گفته که زنان حق دارند برای زحماتشان در خانه طلب دستمزد کنند و با توجه به نواقص قانون فعلی، «لایحه اصلاح‌ قانون اجرت المثل» را برای طی تشریفات قانونی به‌دولت ارسال کرده‌ایم.
  6. قطعی تهران به زودی به تهران برمی‌گردد. فاصله تولید به مصرف برق در کشور افزایش یافته و وارد مدار شدن نیروگاه اتمی بوشهر هم دردی را دوا نمی کند.
  7. وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که امسال حکم تخلیه مستاجران در راستای مصوبه ستاد کرونا مبنی بر تمدید قراردادهای اجاره با رعایت ضوابطی که در این مصوبه وجود دارد، به هیچ عنوان صادر نمی شود
  8. مسابقات حساس یورو امشب جمهوری چک - دانمارک ، ساعت ۲۰:۳۰ و اوکراین - انگلیس ، ساعت ۲۳:۳۰ ادامه خواهد یافت تا چهار تیم نیمه نهایی مشخص شوند
  9. پریسا جهانفکریان نخستین زن المپیکی تاریخ وزنه برداری ایران شد. اما نکته عجیب ماجرا اینکه احتمالا در المپیک حاضر نمی شود چون فدراسیون وزنه برداری به او خبر نداده که احتمال دارد المپیکی شود. او هم دستش را جراحی کرده است. پیش از این پریسا جهانفکریان ازفدراسیون انتقاد کرده وراهی کمیته انضباطی شده بود
  10. رییس کمیسیون ساماندهی و تنظیم‌بازار انجمن واردکنندگان تلفن همراه: رجیستری ساعت‌های هوشمند دارای سیم کارت esim از امروز و پی‌دی‌ای‌ها، اسکنرها و مبدل‌ها از روز نوزدهم تیرماه آغاز خواهد شد..
کدخبر: ۴۰۰۳۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر