کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۸۶۹
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

معرفی جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر

روزنامه هفت صبح|  هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسمشان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه ‌به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

Expedition: Mudrunner

سازنده: Saber Interactive

متوسط امتیاز: 79
Gallery 1

شاید در گذشته وقتی صحبت از رانندگی در بازی‌های ویدیویی می‌کردیم تمامی ذهن‌ها به سمت مسابقه سرعت می‌رفت اما امروزه شاهد معرفی شرایط و شکل‌های متفاوتی از این موضوع هستیم. یکی از این شکل‌های متفاوت به رانندگی در شرایط سخت جوی و جاده‌های خاکی یا گلی ارتباط می‌کند که در این بازی به بهترین شکل ممکن‌ پیاده‌سازی شده.

 

New Star GP

سازنده: New Star Games

متوسط امتیاز: 79
Gallery 2

بازی New Star GP همان مسابقات فرمول وان همیشگی را پیش روی شما قرار می‌دهد اما با یک تفاوت مهم که چیزی جز ساده بودن ساختار بازی نیست. برخلاف شبیه‌ساز این مسابقات که هر سال خود را به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند اینجا با یک بازی آرکید ساده طرف هستیم که در آن کنترل اتومبیل‌های فرمول وان را برعهده دارید.

 

Paint Me

سازنده: Dragonwar

متوسط امتیاز 10 هزار
Gallery 3

یکی از بهترین بازی‌هایی که این روزها سنین پایین می‌توانند به تجربه آن پرداخته و از بعد آموزشی آن استفاده کنند، Paint Me است. بازی‌ای که عملا نقش کتاب‌های رنگ آمیزی را برعهده گرفته و می‌تواند به خوبی موضوع رنگ شناسی و تفاوت میان رنگ‌ها را به کودک‌ها آموزش دهد.

 

Contra Operation Galuga

سازنده: WayForward

متوسط امتیاز: 69
Gallery 4

سال‌ها پیش Contra به عنوان یکی از نام‌های مطرح در میان بازی‌های اکشن شناخته می‌شد اما این روزها با دوران اوج خود فاصله‌ بسیاری گرفته. با این حال استودیو WayForward سعی کرده تا Contra را با Operation Galuga به روزهای اوج خود در ژانر اکشن دو بعدی برگرداند. تلاشی که البته با بهترین نتیجه ممکن همراه نبوده.

 

Hyper Slope Racing

سازنده: Theory of Mind

متوسط امتیاز: 10 هزار
Gallery 5

اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از اتومبیل‌رانی روی موبایل خود هستید، Hyper Slope Racing جای جوابی مناسب به خواسته شما باشد. در این با اصول همیشگی مسابقات اتومبیل‌رانی فاصله زیادی داریم و هدف اصلی شما پشت سر گذاشتن مسیری پر پیچ و خم است که مشخصا برای اتومبیل‌رانی ساخته نشده.

 

کدخبر: ۵۵۴۸۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر