کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۰۹۹
تاریخ خبر:

دوره‌های رایگان آروان آکادمی را بشناسید!

دوره‌های رایگان آروان آکادمی را بشناسید!

فناوری‌های ابری، امروزه طیف وسیعی از نیازهای کسب‌وکارهای آنلاین را برطرف می‌کنند و کسب‌وکارهای مختلف با استفاده از عملکرد و ویژگی‌هایی این فناوری جدید، خدمات متنوعی را با سرعت و امنیت بیش‌تر در اختیار کاربران پرشمار خود قرار می‌دهند.

 

رپورتاژ آگهی| به‌دلیل اهمیت معماری ابری در دنیای امروز، آروان آکادمی برای کمک به کسب‌وکارها، فعالیت خود را با برگزاری دوره‌های آموزشی رایانش ابری مانند Foundational Cloud Practitioner و دوره DevOps آغاز کرده است.

این آکادمی با رویکرد‌هایی مانند آموزش رایگان و برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع و هدف‌مند، شما را به‌شکل کاملن رایگان و در زمانی کوتاه با مفاهیم اصلی فناوری ابری آشنا می‌کند. در این مقاله به معرفی دوره‌های رایگان آروان آکادمی برای علاقه‌مندان ورود به اکوسیستم سرویس‌های ابری می‌پردازیم. پس از مطالعه این مقاله با دوره‌ رایگان رایانش ابری و دواپس‌ رایگان آروان آکادمی و مزایای شرکت در آن‌ها آشنا خواهید شد.

آموزش رایگان رایانش ابری در آروان آکادمی

اولین مسیر آموزشی رایگان طراحی‌شده در آروان آکادمی، دوره رایانش ابری است. این دوره با نام Foundational Cloud Practitioner و با هدف پرورش متخصصان ابری به‌شکل آنلاین برگزار می‌شود. هم‌چنین توجه داشته باشید که این دوره به‌عنوان یک پیش‌نیاز برای سایر دوره‌های پردازش ابری عمل می‌کند؛ بنابراین شرکت در آن برای علاقه‌مندان به این حوزه اهمیت بالایی دارد. تلاش آروان آکادمی در دوره آموزش پردازش ابری بر این است که به زبان ساده شما را با معماری ابری و تفاوت‌های آن با معماری سنتی آشنا کند. پس از یادگیری معماری ابری شما قادر به استفاده بهینه از زیرساخت یکپارچه ابر آروان خواهید بود. هم‌چنین با مسایل‌ مهمی مانند راه‌های برقراری امنیت، مدیریت ریسک سرویس‌دهندگان خدمات ابری، کار با شبکه‌ توزیع محتوا و کارکردهای آن به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

دوره رایگان رایانش ابری آروان آکادمی برای چه کسانی مناسب است؟

دوره های آموزشی Cloud آروان آکادمی بر یادگیری مفاهیم Cloud Security و Disaster Recovery، بررسی معماری CEPH و نکته‌های مهمی که در زمان انتقال معماری سنتی به ابر باید در نظر بگیرید، تاکید دارند؛ بنابراین اگر به حوزه زیر‌ساخت ابری علاقه‌ دارید یا به‌عنوان یک مشاور IT سازمانی و برنامه‌نویس، آشنایی با معماری ابری ندارید، شرکت در دوره های رایانش ابری برایتان مفید خواهد بود. هم‌چنین اگر تجربه کار با سرورهای لینوکسی و ویندوزی دارید و متخصص DevOps یا SysAdmin هستید امکان شرکت در در دوره آموزش Cloud Computing را خواهید داشت. توجه داشته باشید که به‌عنوان متقاضی شرکت در دوره آموزش رایانش ابری باید با برخی مفاهیم تخصصی و پایه این حوزه آشنایی داشته باشید.

آشنایی با دوره رایگان DevOPs آروان آکادمی

یکی دیگر از دوره‌های رایگان آموزشگاه آروان آکادمی، دوره آموزش DevOps است. در این دوره قبل از هرچیز با مفهوم DevOps آشنا خواهید شد. این دوره هم‌چنین مفاهیمی که پیرامون دواپس‌ هستند را مورد بررسی قرار می‌دهد. با شرکت در دوره رایگان Devops آروان آکادمی، نحوه‌ی صحیح ورود به این حوزه و ادامه مسیر در دنیای Devops به شما آموزش داده می‌شود. سرفصل‌هایی که در دوره DevOps فرا می‌گیرید عبارتند از:

  • Linux
  • Configuration Management
  • Automation
  • Monitoring
  • Containers
  • Docker

بعد از سپری کردن این دوره می‌توانید با رعایت مجموعه‌ای از اصول، فرآیند توسعه نرم‌افزارهای مختلف را بهبود دهید. هم‌چنین هدف دوره DevOps این است که با پیاده‌سازی صحیح سرویس‌های مختلف بتوانید مسیرهای امن‌تر و سریع‌تری را برای عرضه خدمات آنلاین به کاربران فراهم کنید.

مزایای شرکت در دوره‌های رایگان رایانش ابری و دواپس‌ آروان آکادمی

مهم‌ترین مزیت شرکت در دوره‌های رایگان آروان آکادمی فراگیری مفاهیم حوزه ابر و شبکه مطابق با استانداردهای جهانی است. به‌کمک این دوره‌ها و زیر نظر اساتید حرفه‌ای، به‌راحتی می‌توانید چالش فنی متنوع مرتبط با معماری ابری را بر‌طرف کنید. به‌این‌ترتیب با شرکت در دوره‌های رایگان آروان آکادمی و توسعه دانش ابری، فرصتی عالی برای ورود به دنیای سرویس‌های ابری و در پیش گرفتن یک مسیر شغلی حرفه‌ای برایتان فراهم می‌شود.

طراحی سرفصل‌ها به‌شکل کاملن اصولی و آموزش گام‌به‌گام مفاهیم یکی دیگر از نکات مهمی است که در دوره‌‌های رایگان رایانش ابری آروان به آن توجه ویژه می‌شود؛ بنابراین می‌توانید متناسب با دانش و تخصصی که دارید در دوره‌ی مورد‌نظرتان شرکت کنید. هم‌چنین پس از شرکت در دوره‌های رایگان آروان آکادمی می‌توانید گواهی پایان دوره را دریافت کنید و آن را در رزومه یا LinkedIn خود قرار دهید.

ورود حرفه‌ای به دنیای فناوری ابری با دوره‌های رایگان آروان آکادمی

در این مقاله با دوره‌های رایگان آروان آکادمی و مباحثی که در این دوره‌ها به دانشجویان آموزش داده می‌شود، آشنا شدیم. مهم‌ترین هدف آروان آکادمی از برگزاری این دوره‌ها این است که افراد حرفه‌ای و متخصص را به کسب‌وکارهایی که از فناوری ابری بهره‌ می‌برند معرفی کند. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید به‌عنوان یک نیروی متخصص به‌راحتی کسب‌وکار مورد‌نظرتان را پیدا کنید. هم‌چنین این دوره‌ها فرصت مناسبی هستند که با یادگیری مفاهیم معماری ابری با صرف کم‌ترین هزینه وارد دنیای کار شوید و مسیر شغلی اید‌ه‌آل خود را پیدا کنید.

آروان آکادمی در طراحی همه‌ی دوره‌های رایگان کلود کامپیوتینگ و دواپس‌ تاکید بر استفاده از مفاهیم فناوری ابری مطابق با استانداردهای روز دنیا و نیازهای روز بازار کار دارد. هم‌چنین، این آکادمی با بهره‌گیری از دانش و تجربه اساتید معتبر، کیفیت دانش ابری شرکت‌کنندگان و تسلط آن‌ها به مفاهیم فناوری ابری را تضمین می‌کند. فراموش نکنید که همه‌ی دوره‌های آموزش آنلاین آروان آکادمی رایگان هستند.

 

کدخبر: ۵۵۸۰۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر