کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۷۱۲
تاریخ خبر:

مترجم همزمان اسکایپ از امروز برای تست عمومی آماده است

شش ماهی می شود که مایکروسافت مشغول تست مترجم قدرتمند اسکایپ است و این شرکت حالا اعلام نموده که از این پس امکان تست این نرم افزار برای هر فردی امکان پذیر است.
به گزارش دیجیاتو ، تست نسخه های پیشتر ارائه شده این نرم افزار که از زبان های ایتالیایی و چینی پشتیبانی می کرد صرفا توسط گروه محدودی امکان پذیر بود، با این همه، مایکروسافت پیش نیاز ثبت نام بری این منظور را حذف کرده تا از امروز عموم مردم بتوانند به نسخه پیش نمایش این مترجم دسترسی داشته باشیند.
این بدان معناست که از این پس هر فردی می تواند از ابزار Translator اسکایپ برای ترجمه زبان های انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی و چینی به صورت آنی استفاده نمایند.

این ابزار نسخه اصلاح شده ای از اپلیکیشن اسکایپ برای ویندوز ۸ را برای ترجمه کلمات و عبارات شفاهی و تبدیل آنها به متن و صوت مورد استفاده قرار می دهد. ناگفته نماند که نرم افزار مورد بحث نخستین بار در ماه دسامبر سال گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت که مشکلاتی در عملکرد آن مشاهده شد، با این همه، به لطف اصلاحات صورت گرفته، عملکرد این مترجم حالا به اندازه کافی بهبود یافته و می توانید از آن برای مکالمه به زبانی که نمی دانید استفاده نمایید.

افرادی که برای نخستین بار با این نرم افزار کار کرده و آن را مورد ارزیابی قرار دادند ظرف یک بازه زمانی ۵ ماهه بازخورد و نظرات خود را در اختیار مایکروسافت قرار دادند و حالا زمان آن رسیده تا هر کسی با مترجم اسکایپ کار کند و دریابد که آیا این ابزار می تواند نحوه برقراری ارتباطاتش را تغییر دهد یا خیر.

اپلیکیشن مترجم اسکایپ در حال حاضر صرفا برای ویندوز قابل استفاده است و برای دانلود آن از ویندوز استور به یک کامپیوتر مبتنی بر ویندوز ۸ یا ۱۰ نیاز خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۷۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر