کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۵۶۷۲
تاریخ خبر:

عزم غول آمریکایی برای تولید خودرو هیدروژنی

هفت صبح| جنرال موتورز از عزم خود برای تولید خودروهای هیدروژنی پاک و بردبلند خبر داد. این شرکت معظم آمریکایی اعلام کرده با کمک کمپانی سوئیسی لیبهر (Liebherr) که سابقه طویلی در زمینه تولید خودروهای تجاری دارد، قصد دارد با قدرت به تولید خودروهای سلول سوختی بپردازد.

طبق گزارش اتوموتیو نیوز، بسیاری از کارشناسان نسبت به اجرای این پروژه بلندپروازانه با توجه به سابقه اندک جنرال موتورز با دید منفی نگاه می‌کنند و تکنولوژی این شرکت را در حد تولید انبوه نمی‌دانند. جی ام اما گویا سال‌هاست از طریق همکاری با کمپانی چندملیتی لیبهر-آئرواسپیس به تولید تجهیزات سلول سوختی برای هواپیماهای تجاری مشغول است.

در عین حال جنرال موتورز پیشتر با رونمایی از خودروی سلول سوختی شورولت کلرادو ZH2 که پروژه‌ای مشترک با ارتش ایالات متحده بود، توان خود برای توسعه خودروهای سلول سوختی را به خوبی نشان داده بود. چارلی فریز مدیر پروژه جهانی سلولو سوختی جنرال موتورز با اشاره به اهمیت این پروژه برای شرک متبوعش اعلام کرده جنرال موتورز درحال پیشرفت در این مسیر و کاهش سطح هزینه‌های تولید انبوه سلول‌های سوختی جهت تولید انبوه خودروهای هیدروژنی است.

کدخبر: ۲۱۵۶۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • alihasanvand41

    شرکت معظم یعنی چی دقیقا؟؟؟