کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۶۱۴۰
تاریخ خبر:

جزئیات طرح فروش ام‌وی‌ام ۱۱۰اس اعلام شد

شرکت مدیران‌ خودرو به‌منظــور تســهیل خرید محصولات خود، مجددا شرایط فروش منعطفی را برای هاچ‌بک کوچک‌۱۱۰‌اس فراهم کرده است. قیمت نهایی در نظر گرفته‌شده در این طرح فروش ۴۱‌میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که در صورت انصراف، سود ۱۵‌درصدی به مشتریان تعلق می‌گیرد.

مدیران‌خودرو در صورت تاخیر در تحویل، جریمه ۱۹‌درصدی از کل قیمت خودرو را در نظر گرفته است. مدیران‌خودرو در این طرح فروش، بازپرداخت ۱۲، ۱۸ یا ۲۴‌ماهه را فراهم کرده اما پیش‌پرداخت هر سه طرح مبلغ ۱۶ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان تعیین شده است. در این طرح تا زمان تحویل باید حداقل ۴۰‌درصد از قیمت خودرو توسط مشتری پرداخت شود.

نرخ سود برای طرح ۱۲‌ماهه ۱۰‌درصد، طرح ۱۸ ماهه ۱۲ درصد و طرح ۲۴ ماهه ۱۴‌درصد است. زمان تحویل‌خودرو در هر سه طرح ۳۰ روز کاری اعلام ‌شده است. این خودرو که در شمار کم‌مصرف‌ترین اتومبیل‌های بازار ایران است از موتوری۴سیلندر و کوچک سود می‌برد.

کدخبر: ۲۱۶۱۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohamadyousefi121

    طراحی این خودرو برای داخل شهرکهای اداری دانشگاهی و کم ترافیکه نه جادهای مرگ داخل ایران هیهات …

  • ali20h

    بدجوری به ملت دارن توهین میکنن اخه کی ام وی ام 110 42 ت میخره؟ که پیش فروشش هم ب کنن دیگه واقعا خسته شدیم از این رفتار من الان 20 روز میخوام یه ماشین برای زیر پا ی خانوادم بخرم فقط احساس میکنم داره بهم توهین میشه

  • alireza.d

    اشغال ترین خودرو بازار که توسط چین داره غالب میشه

  • pooria

    آخه چرا این قوطی باید چهل میلیون باشه، ب ا چهل میلیون تو بازار جهانی میشه چه ماشی نی خرید؟ خجالت بکشید ، البته: خلایق هرچه لایق!!!