کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۱۵۸۴
تاریخ خبر:

اینستالوژی :‌ رضا صادقی به رنگ عشقه...!

رضا مهدوی / معرفی اینستاگرام چهره ها :‌

رضا صادقی
آدرس: rezasadeghi_official
دنبال کننده‌ها: 194k
دنبال رونده: 78
تصاویر ارسالی: 812
کسب لایک: 8.3k میانگین پست‌های اخیر
کامنت‌های دریافتی میانگین پست‌های اخیر: 220
نتایج جست‌وجوی «اسم + اینستاگرام» در گوگل: حدود 000/725 صفحه
کامنت تصادفی: بغض ترانمو شکستم، می‌خوام بگم عاشششششششقت هستم…
رضا صادقی، خواننده پاپ و اهل بندرعباس برای خیلی ها که اصلا نیازی به معرفی ندارد ولی اگر کسی را پیدا کردید که اسم او را نشنیده یا فراموش کرده کافی است بگويید «مشکی رنگه عشقه …!»
«مشکی پوش» معروف ما سال ۷۲ برای اولین بار لباس مشکی بر تن کرد و آغاز معروفیت او نیز به ترانه مشکی رنگ عشقه در آلبومی به همین نام بر می‌گردد.
«مشکی‌پوشی» و عشق «مشکی بازی» در صفحه اینستای آقا رضا «موج» می‌زند، غیر از خیلی از عکس‌های سلفی او که با لباس مشکی است و یا اصلا سیاه و سفید گرفته شده است،«مشکی دوستی»‌ او را در فرم و مدل‌های دیگر هم می‌توان دید.
به طور مثال او کنسرتی به نام ارتش مشکی Black Army برگزار و عکس‌هایی از آن ‌را در این صفحه منتشر می‌کند یا به تازگی فراخوانی زده است به نام Black Star's برای پیدا کردن استعدادهای خوانندگی تا با آنها برای کار جدیدش همکاری داشته باشد. حتی فروشگاهی که در اینستا معرفی کرده تا مخاطبانش کار خیریه او برای کودکان را خرید آنلاین داشته باشند نیز Black shop نام دارد.
صادقی در بچگی به بیماری مبتلا شده و در قسمت زانوهای پایش مشکلی است که همیشه «عصا» نیاز دارد، اما در اینستا، او سعی نمی‌کند از این مشکل فرار کند و یا حتی آن ‌را پنهان کند. در خیلی از عکس ها عصای او به را حتی دیده می‌شود و حتی عکسی دارد که در حال بازی فوتبال دستی با همین وضعیت است که روحیه فوق العاده این هنرمند 35 ساله را نشان می‌دهد.
آقا رضا دو سال پیش ازدواج کرده و حاصل آن هم «تیارا» خانم یک ساله است. شاید جالب باشد که بدانید تیارا یکی از پاثابت‌های صفحه آقا رضاست، بی‌دلیل و با دلیل از هر چند تا عکس، یکی از ژست‌های جدید او را می‌توانید در اینستای پدرش ببینید، البته خودش هم اینستای مستقلی دارد که چندی پیش پدرش در همین صفحه تبلیغش را کرده بود.
حرف آخر هم اینکه…مشکی رنگه عشقه!

کدخبر: ۱۱۵۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر