کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۷۳۶۶
تاریخ خبر:

ویژگی جدید برای استوری اینستاگرام؛ از من بپرس!

اینستاگرام احتمالا قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد که به کاربران اجازه می‌دهد از فردی که استوری گذاشته است، سوالات موردنظر خود را بپرسند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اینستاگرام درحال توسعه و بررسی امکان طرح پرسش در قسمت استوری است به گونه‌ای که بینندگان استوری که هم اکنون تنها می‌توانند به صورت خصوصی و جداگانه راجع به استوری که گذاشته شده است، نظر داده و سوال موردنظر خود را از آن شخص بپرسند. اما حالا به نظر می رسد که بینندگان قادر خواهند بود با طرح پرسش از طریق یک باکس مشخص، سوال موردنظر خود را بپرسند.

البته شخصی که این اسکرین شات را از این قابلیت جدید اینستاگرام در فضای مجازی منتشر کرده است، هیچ گونه توضیح دیگری در این باره نداده است و هر آنچه در بالا تشریح شده است، بر اساس حدس و گمان کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی است.

در حال حاضر تعداد محدودی از کاربران به قابلیت مذکور دسترسی دارند و هنوز اینستاگرام در واکنش به چنین ویژگی به صورت رسمی بیانیه نداده و معلوم نیست که دقیقا چه زمانی این قابلیت به اینستاگرام افزوده خواهد شد.

اینستاگرام، در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.

کدخبر: ۲۱۷۳۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر