کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۳۵۲
تاریخ خبر:

پایان کار سرمربی منفورِ بیرانوند در بلژیک؟

پایان کار سرمربی منفورِ بیرانوند در بلژیک؟

استاندارد لیژ به دلیل تجمع هوادارانش در مقابل اتوبوس تیم نتوانست مقابل یاران ‌‌صیادمنش حاضر شود

در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم ژوپیر لیگ و هشتمین مسابقه از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو که اللهیار صیادمنش را در اختیار دارد، طبق برنامه باید از ساعت 22:15 جمعه شب در مائوریتسه دوفرانس استادیوم مقابل تیم استاندارد لیژ قرار می‌گرفت، اما این بازی لغو شد.

در شرایطی که با احتساب این مسابقه، یاران صیادمنش سه دیدار دیگر تا پایان فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک داشتند، به دلیل عدم حضور اعضای تیم استاندارد لیژ در محل استادیوم این بازی لغو شد.

تیم استاندارد لیژ در 9 دیدار اخیرش فقط یک پیروزی به دست آورده و سه شکست و  پنج تساوی داشته و در این بازه زمانی، در هفت مسابقه گذشته‌اش نیز هیچ بردی به دست نیاورده و دو باخت را متحمل شده که این عملکرد موجب شده تا هواداران این باشگاه به شدت نسبت به عملکرد بازیکنان و به‌ویژه ایوان لکو، سرمربی خود معترض شوند.

ایوان لکو که در سال 2020 سرمربی رویال آنتورپ بلژیک بود و اعتقادی به استفاده از علیرضا بیرانوند نداشت، طی فصول اخیر در شانگهای و هایدوک اسپلیت مربیگری کرده بود و امسال هم هدایت استاندارد لیژ را برعهده داشته که حالا به نظر می‌رسد با توجه به گستردگی اعتراض تماشاگران به پایان کارش نزدیک شده است.

هواداران استاندارد لیژ از صبح امروز اعلام کرده بودند که در صورت عدم تغییر شرایط تیم خود، اجازه برگزاری دیدار امشب مقابل یاران اللهیار صیادمنش را نمی‌دهند که همین اتفاق هم افتاد و پس از فراخوان‌های متعدد و هشدارهای متوالی در ساعت‌های گذشته، اجازه ندادند اتوبوس این تیم به سمت استادیوم برود.

داور بازی هم پس از 45 دقیقه حضور در زمین و مشاهده گرم کردن بازیکنان وسترلو که البته توپی هم در اختیار نداشتند، تصمیم گرفت سوت پایان بازی را به دلیل عدم حضور استاندارد لیژ بزند و احتمالا این بازی سه بر صفر به سود یاران صیادمنش شود.

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۵۸۳۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر