کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۹۱۷
تاریخ خبر:

تکان‌دهنده از بجنورد و اردبیل| زورگیری در اردبیل، تیر خلاص به یک زن در بجنورد

تکان‌دهنده از بجنورد و اردبیل| زورگیری در اردبیل، تیر خلاص به یک زن در بجنورد

درباره دو فیلم دوربین‌های مداربسته که قلب ما را شکست

هفت صبح|  داشتم به فیلمی فکر می‌کردم از مزاحمت چندین موتور‌سوار دوترکه که همگی پسرهای کم‌سن بودند برای دو دختر خانم نوجوان در پیاده‌روهای تهران که توسط دوربین یک گوشی موبایل ضبط شده بود و از عصبانیت دندان قروچه می‌رفتم؛ و به این جوان‌های بی‌وجدان فحش می‌دادم که با دیدن دو ویدئوی دیگر اصلا وارد یک سطح دیگر از خشم و بهت شدم.

 

شنبه 23 تیرماه، دو فیلم در فضای مجازی وایرال شد. مدت‌ها بود خبری از فیلم‌های رعب‌آور که در فضای مجازی بچرخد نبود. حالا دوفیلم منتشر شد یکی زورگیری از یک زن سالمند در اردبیل که به غایت دردناک بود و دیگری فیلمی از شلیک تیر خلاص به یک زن در تاریکی کوچه در بجنورد واقع در استان خراسان شمالی.

 

در فیلم مربوط به بجنورد، در تاریک و روشن کوچه یک زن و مرد کنار موتور ایستاده‌اند و در حال گفت‌وگو هستند. بعد زن، دستانش را پشت کمر زده و آرام برخلاف جهت مرد شروع به رفتن می‌کند که مرد ناگهان اسلحه‌ای بیرون کشیده و از پشت سر به زن شلیک می‌کند.

 

زن روی زمین می‌افتد مرد بالای سرش می‌آید، مجدد خشاب را کشیده و به سر زن شلیک می‌کند. دوباره خشاب را کشیده و باز شلیک می‌کند. شروع به رفتن می‌کند و انگار می‌خواهد مطمئن شود زن کشته شده دوباره پا سست کرده و یک تیر دیگر هم می‌زند. شلیک چهار تیر برای قتل زن!

 

بعد هم مرد به سرعت به سمت موتورش رفته و سوار می‌شود در همان حین یک پژو پارس سفید می‌رسد و توقف می‌کند که مرد فرار می‌کند. در فیلم مشخص است حادثه برای 16 تیرماه است. مرضیه.غ  29 ساله شنبه 16 تیرماه، شب هنگام جلوی منزل مادربزرگش توسط محمد همسرش به ضرب 4 گلوله کشته می‌شود.

 

سرهنگ مقصود رستگار،  رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی از دستگیری قاتلی که با شلیک گلوله همسر خود را در شهرستان بجنورد به قتل رسانده بود خبر داد. محمد همسر و قاتل زن، بعد از 24 ساعت دستگیر شده و علت قتل با کلت کمری را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.

 

زورگیری ترسناک از زن سالمند در اردبیل

فیلم رعب‌آور بعدی مربوط به استان اردبیل است. روز 20 تیرماه حوالی ساعت 6 غروب طبق تاریخ و ساعتی که در فیلم مشخص است، پیرزنی در حالی که عصا به دست دارد در حاشیه کوچه در حال گذر است. موتورسوار و ترکش که دوجوان هستند به سمت پیرزن می‌آیند.

 

هوا هنوز روشن است و راکب ماسک زده اما ترک‌نشین چهره‌اش مشخص است. اول با پیرزن گفت‌وگو می‌کنند و ناگهان ترک‌نشین به سمت زن سالمند یورش می‌برد و از پشت گردنش را گرفته و زن را که عصایش همچنان در دستش است به زمین می‌کوبد انگار با حریف چغری طرف باشد!

 

به‌زور از گردن زن طلا یا پول‌هایش را می‌کشد و پیرزن را که با عصا نقش زمین شده رها می‌کنند و با سرعت متواری می‌شوند. این صحنه‌های رعب‌آور توسط دوربین مداربسته ضبط می‌شود. شنبه 23 تیرماه، با دستور ویژه دادستان اردبیل، دو سارقی که در اقدامی غیرانسانی و غیرقانونی اقدام به سرقت مقرون به آزار یک پیرزن کرده و متواری شده بودند در همان دقایق اولیه شناسایی شدند.

 

به دنبال انتشار خبر خفت‌گیری و زورگیری ۲ جوان در یکی از محلات اردبیل، از دستور ویژه دادستان عمومی و انقلاب اردبیل برای شناسایی این دو فرد خبر داد و اعلام کرد: سریعاً عملیات ویژه‌ای جهت دستگیری نامبردگان صادر شد که اطلاعات تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد. البته دیدن این ویدئو به غایت دردناک بود اما دستگیری این دو سارق خشن باز جای شکرش را باقی گذاشت که دستگیر شدند و سراغ سالمند بعدی نرفتند.

 

کدخبر: ۵۶۲۹۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر