کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۸۰۷
تاریخ خبر:

همسرم را از بالکن به پایین ‌پرت‌ کردم...

همسرم را از  بالکن به پایین ‌پرت‌ کردم...

محاکمه مرد جوان که در درگیری با همسرش‌، او را از طبقه سوم ساختمان به پایین پرتاب کرد

هفت صبح| ‌ساعت ۸ صبح نوزدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ سقوط زن ۳۲ ساله‌ای به نام اکرم از پنجره طبقه سوم یک ساختمان در پاکدشت به پلیس اعلام شد.

 

عده‌ای از همسایه‌ها و رهگذران بعد از اینکه با صدای مهیب برخورد جسمی با زمین مواجه شدند وحشت زده به سمت محل برخاستن صدا رفته و با جسد غرق در خون زن جوان مواجه شدند که روی زمین افتاده بود.

 

به این ترتیب خیلی سریع موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 و اورژانس اطلاع دادند.اما وقتی امدادگران اورژانس از راه رسیدند متوجه شدند کار از کار گذشته است و زن جوان بعد از سقوط در دم جان خود را از دست داده بود.

 

 همچنین ماموران انتظامی وقتی در صحنه حاضر شدند با جسد زن جوان روبه‌رو شده و به این ترتیب رسیدگی به موضوع در دستور کار جنایی قرار گرفت.

 

بعد از بررسی‌های ابتدایی تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد  و ماموران برای رازگشایی ماجرا به تکاپو افتادند.

 

در اولین قدم از تحقیقات جنایی شوهر زن جوان مورد تحقیق قرار گرفت و شوهر ۴۰ساله این زن به نام امیر مدعی بود همسرش دست به خودکشی زده است.

 

این مرد گفت: زنم معلم بود ولی از مدتی قبل افسرده شده بود. به همین خاطر دست به خودکشی زد و روز حادثه خودش را از ارتفاع پرتاب کرد.‌

 

رازگشایی جنایت 

 

تیم جنایی و کارآگاهان پلیس در قدم بعدی، همسایه‌های زوج جوان را هدف تحقیقات قرار دادند. در مسیر تحقیقات، اظهارات همسایه‌ها مسیر رسیدگی به پرونده را تغییر داد.

 

 همسایه‌ها گفتند صدای مشاجره این زوج را از قبل شنیده‌اند و شاهد درگیری‌های دنباله‌دار آنها با یکدیگر بوده‌اند.  اما  مرد جوان مدعی شد هیچ اختلافی با همسرش نداشته است. وقتی روشن شد دوربین مداربسته در ساختمان روبه‌رویی، صحنه سقوط مرگبار را ضبط کرده و مرد جوان حدود ۷ دقیقه بعد از سقوط همسرش بالای سر وی  حاضر شده امیر بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت .اما با دروغگویی سعی کرد پلیس را گمراه کند.

 

 دروغ پردازی‌های متهم

 

 این مرد گفت: من و همسرم صاحب دو فرزند هستیم. ما هیچ اختلافی با هم نداشتیم و حتی شب قبل از این ماجرا در خانه‌مان مهمانی برپا بود. من در کارهای خانه به همسرم کمک کردم. اما صبح وقتی همسرم از خواب بیدار شد حالش خوب نبود. می‌خواستم او را به درمانگاه برسانم اما قبول نکرد.او یکباره در آشپزخانه حالش بد شد و روی کابینت نشست. می‌خواستم او را از روی کابینت بلند کنم که ناخواسته سر خورد و از پنجره آشپزخانه به پایین سقوط کرد.

 

با به دست آمدن فیلم دوربین مداربسته  و افشای درگیری این زوج قبل از سقوط مرگبار، برای امیر کیفرخواست صادر شده و متهم در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

 

در دادگاه 

 

در این جلسه پدر و مادر اکرم درخواست قصاص را مطرح کردند.اما پدر امیر که ولی قهری دو نوه‌اش است اعلام گذشت کرد. وقتی مرد جوان روبه‌روی قضات ایستاد به درگیری با همسرش اعتراف کرد.متهم گفت: من و همسرم با هم  اختلاف داشتیم. آخرین بار درگیری میان ما بالا گرفت. اکرم مقابل پنجره آشپزخانه ایستاده بود و من می‌خواستم او را بترسانم. به همین خاطر او را هول دادم اما ناخواسته به پایین سقوط کرد و جان سپرد. من قصد کشتن همسرم را نداشتم و حالا پشیمان هستم.

 

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و مرد خشن را به قصاص با پرداخت تفاضل دیه از سوی اولیای دم محکوم کردند.

 

کدخبر: ۵۶۱۸۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر