کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۳۲۹
تاریخ خبر:

وضعیت بازار خودرو در میانه هفته

وضعیت بازار خودرو در میانه هفته

دنا اتوماتیک توربو آپشنال کاهش ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرد

‌قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد دوشنبه ۲۷ فروردین تفاوت محسوسی با خریدوفروش‌های روز قبل ندارد و به‌جز یکی، دو محصول، بقیه خودرو‌های این کارخانه با همان ارقام روز گذشته فروخته می‌شوند. قیمت پراید ۱۵۱ یا همان پراید وانت ۳۴۵ میلیون تومان است و نسبت به دیروزش پنح میلیون افزایش پیدا کرده.

ساینا S دنده‌ای نیز که ۴۵۷ میلیون تومان قیمت خورده، با رشد قیمت دو میلیونی روانه بازار شده است‌ اما ریزش قیمت دنا در این چند روز خیلی عجیب بود. دنا اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۳ در طول ۱۰ روز گذشته کاهش ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

با وجود افزایش قیمت دنا اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳ در دومین روز هفته‌ اما برآیند بازار نشان می‌دهد که این خودرو طی ۱۰ روز گذشته ریزش ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسیده است.دنا اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ هم در بازار یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان قیمت دارد که بررسی‌ها نشان می‌دهد این خودرو در طول ۱۰ روز گذشته با ریزش ۱۰ میلیون تومانی مواجه شده است.

در این میان، گزارش‌ها حاکی از آن است که دناپلاس EF۷ ۵ دنده ساده مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۸۵۰ میلیون تومان قیمت دارد که طی ۱۰ روز گذشته ۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. دناپلاس EF۷ ۶ دنده توربو مدل ۱۴۰۲ نیز در این بازه زمانی با افزایش ۶۰ میلیون تومانی، ۹۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

 

کدخبر: ۵۵۶۳۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر