کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۴۳۳
تاریخ خبر:
این چهره معصوم جنجالی ترین صحنه های سریال های ایرانی را بازی کرده است

این فرشته زیاد هم معصوم نیست

این فرشته زیاد هم معصوم نیست

این چهره معصوم جنجالی ترین صحنه های سریال های ایرانی را بازی کرده است

مطمئنا اگربخواهند خوش اقبال ترین بازیگران تاریخ سینمای ایران را ردیف کنند پردیس پورعابدینی در صدر جدول قرار می گیرد. کسی منکر استعدادهای ایشان نیست  اما سرعت صعود ایشان واقعا افسانه ای است.

 

resized_1473791_567_

پردیس پورعابدینی  فقط 18 سال داشت که برای  سریال آقازاده انتخاب شد. چهره معصومانه و دخترانه اش راه او را به بازیگری باز کرد. با این همه و با همین چهره بیبی فیس او در یکی از جنجالی ترین سکانس های تاریخ فیلم و سریال ایران بازی کرد:‌ در یک سکانس ۳ دقیقه‌ای، شخصیت راضیه (پردیس پورعابدینی) با دادن یک شکلات به عنوان مهریه به شخصیت حامد تهرانی (سینا مهراد) و خواندن خطبهٔ صیغهٔ عقد موقت از زبان خودش، موجب واکنش‌های متنوعی در میان بینندگان  شد. بخصوص که شخصیت راضیه بر یک ساعته بودن صیغه تأکید می‌کند و سپس حامد در آن اتاق را می‌بندد. گرفتن ابتکار عمل به عنوان یک دختر اتفاق عجیبی بود و راهکار مبالغه آمیزی برای دختران جوان ایرانی رانشان می دادکه خب انتقادهایی هم به آن شد .

 

 

سینا-مهراد-و-پردیس-پورعابدینی

 

 بازی درآقازاده موجب می شود تا او با بخشی از چهره های سینمای دولتی و حاکمیتی نزدیک شود. و این راه او را برای  بازی در فیلم جنگی غریب باز می کند. در نقش همسر محمد بروجردی که بابک حمیدیان آن نقش را ایفا کرد و در جشنواره عجیب 1401 و در فضای خاص آن سال برنده سیمرغ بهترین بازیگر زن شد. در حالیکه فقط 21 سال داشت. او به جایزه ای رسیده بود که برای  بسیاری از بازیگران مهم تر سینمای ایران دور از دسترس بوده است .  دست تقدیر او را به سریال گناه فرشته کشاند. یک سریال پرتماشاگر دیگر. حامد عنقا که نویسنده آقازاده بود و کاراکتر پردیس پورعابدینی را هم دیده بود او را برای نقش فرشته خادم در این سریال انتخاب کرد. و باز هم یک صحنه جنجالی با رعایت شرع مقدس. فرشته خادم یک زندانی متهم به قتل است که عاشق وکیل خود (که این بار هم نامش حامد تهرانی است)  با بازی شهاب حسینی می شود(چقدر حامد توی این مطلب زیاد شد )  و  این بار هم خودش پا پیش می گذارد و ابراز عشق می کند و  با خوانده شدن خطبه عقد ، در همان اتاق ملاقات شرعی زندان به وصال او می رسد ! پورعابدینی در مورد هر دو سکانس مورد کنجکاوی خبرنگاران قرار گرفت و هردو بار گفته که چقدر با خجالت این سکانس ها را بازی کرده است .

شهاب-حسینی-و-پردیس-پورعابدینی

 

 

پردیس پورعابدینی حالا 22 سال دارد و یک سیمرغ دارد و با بازیگران سرشناسی همبازی بوده است و داغ ترین سکانس های تاریخ فیلم و سریال ایران را بازی کرده است . با همان استعداد خوب در بازیگری و با همان چهره دخترانه و معصومانه اش !

photo_2023-08-16_11-52-29

 

photo_2024-07-28_21-34-20

کدخبر: ۵۶۷۴۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر