کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۷۰۴
تاریخ خبر:

پیشنهاد ویژه هفته| تماشای سریال گناه فرشته

پیشنهاد ویژه هفته| تماشای سریال گناه فرشته

درباره ‌ گناه فرشته اولین سریال حامد عنقا که قرار است از همین هفته پخش هفتگی آن از پلتفرم فیلیمو آغاز شود

روزنامه هفت صبح| ‌ درباره سریال: از همان زمانی که پخش سریال «آقازاده» به سرانجام رسید، به‌واسطه توفیقی که پیدا کرده بود، برخی پیشنهاد دنباله‌سازی برای آن در قالب فصل‌های بعدی را پیش کشیدند اما حامد عنقا در مقام طراح داستان و فیلمنامه‌نویس در پاسخی صریح گفت وقتی داستان را برای یک فصل طراحی کرده‌ایم، نباید با انگیزه تجاری، سراغ دنباله‌سازی برای آن برویم.

 

استدلالی که نشان می‌داد این تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس، برای «قصه» اهمیت ویژه‌ای قائل است. حالا قصه‌ای به دست او رسیده که در کنار تهیه‌کنندگی و نگارش فیلمنامه، خودش هم کارگردانی‌اش را برعهده گرفته است. «گناه فرشته» حالا اولین سریال حامد عنقا در مقام کارگردان است که قرار است از همین هفته پخش هفتگی آن از پلتفرم فیلیمو آغاز شود. حامد عنقا پیش از این در تهیه‌کنندگی و نگارش فیلمنامه سریال‌های پرمخاطب تلویزیونی هم کارنامه قابل‌توجهی داشته است.

 

درباره داستان
«آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه‌اس رو می‌سوزونه، چیزی موندنی باشه می‌مونه!» این جمله عجیب و مرموز، تنها خط داستانی رسمی منتشر شده درباره «گناه فرشته» است. طبیعتا از این جمله نمی‌توان تصویری از فضای کلی داستان سریال به دست آورد اما به استناد تیزرهای مربوط به معرفی سریال، مشخص است که قرار است با یک سریال جنایی در فضایی دادگاهی مواجه باشیم.

 

به استناد دیالوگ‌های منتشر شده «گناه فرشته» درباره ماجرای اتهام قتل دختری به نام فرشته است؛ علی‌الظاهر او مردی را با ۲۰ ضربه چاقو کشته ‌ یا حداقل متهم به چنین قتل فجیعی است. او در دادگاه محاکمه می‌شود و در تلاش است تا بی‌گناهی خود را ثابت کند. جالب اینکه براساس همین خط داستانی هم جمله «برای فرشته دعا کنید» تبدیل به شعار محوری کمپین‌های تبلیغاتی سریال شده است.

 

درباره بازیگران
یکی از ویژگی‌های مهم سریال «گناه فرشته» ترکیب بازیگران اصلی آن است. حامد عنقا که پیش‌تر در سریال «آقازاده» همکاری ویژه‌ای با امیر آقایی و مهدی سلطانی داشت، در سریال تازه خود هم دو نقش کلیدی را به آنها سپرده است. پردیس پورعابدینی هم که اساسا با ایفای نقش در «آقازاده» به عرصه بازیگری معرفی شد و حالا نقش «فرشته» را قرار است در سریال جدید عنقا ایفا کند.

 

شاخص‌ترین چهره در ترکیب بازیگران «گناه فرشته» اما شهاب حسینی است. او نقش «حامد» را ایفا می‌کند که مشابه دیگر فیلمنامه‌های عنقا، قطب اصلی روایت محسوب می‌شود. نکته مهم این است که «گناه فرشته» بعد از دو حضور درخشان شهاب حسینی در سریال‌های «شهرزاد» و «پوست شیر» سومین تجربه او در شبکه خانگی محسوب می‌شود و می‌تواند سومین موفقیت او را رقم بزند.

 

* سریال گناه فرشته/ فیلیمو

نمای کلی

کارگردان: حامد عنقا

نویسنده: حامد عنقا

تهیه‌کننده: حامد عنقا

 

بازیگران: شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر‌ آقایی، پردیس پورعابدینی، مهدی سلطانی

محصول: ایران/ 1402

زبان: فارسی

زمان: 50 دقیقه

 

 

 

 

 

کدخبر: ۵۵۱۷۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر