کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۱۴۵
تاریخ خبر:

از خانه اوج گرفتیم...| همه بازیگران برخاسته از شبکه نمایش خانگی‌

 از خانه اوج گرفتیم...| همه بازیگران برخاسته از شبکه نمایش خانگی‌

از استعدادهای جوانی که تا امروز در ویترین سریال‌های خانگی خوش درخشیده‌اند، چه می‌دانیم و چه سرنوشتی داشته‌اند؟

هفت صبح|  شاید جالب باشد بدانید که یکی از پرتکرارترین نام‌ها در پرونده‌ای که پیش رو دارید، نه یک چهره کهنه‌کار که اتفاقا یکی از تازه‌نفس‌هاست. محمدحسین مهدویان، نماینده‌ای از نسل جدید فیلمسازان سینمای ایران است که در زمینه بهره‌گیری از ظرفیت بازیگرانش، بسیار بلندپرواز است و به همین دلیل هم، زمینه‌ساز معرفی چهره‌های جوان بسیاری به عرصه بازیگری طی یک دهه گذشته شده است.

 

‌فاطمه مسعودی‌فر

همان رویکردی که در شکل و شمایلی متفاوت، هومن سیدی هم در ساخته‌های سینمایی‌ خود در پیش گرفته و اصرار دارد فقط به داشته‌های سینمای ایران اکتفا نکند و هر از گاهی سراغ کشف ناشناخته‌ها هم برود. این اتفاق به‌ویژه زمانی ارزشمند می‌شود که بستر تولیدی که از آن صحبت می‌کنیم، شبکه نمایش‌خانگی باشد. بارها شنیده‌ایم که صنعت سریال‌سازی در تمام دنیا، تولیدکننده «چهره‌» است، نه مصرف‌کننده آن و این اصل به معنای آن است که رویکرد برخی سریال‌سازان برای ردیف کردن ستاره‌های سینمایی در ویترین خود، الزاما به توفیق بلند‌مدت این صنعت منتهی نخواهد شد.

 

شبکه نمایش خانگی در یک دهه گذشته، بستر بالیدن استعدادهای جوانی بوده است که بخشی از آن‌ها، امروز در حال محک‌زدن توان‌مندی‌های خود بر پرده سینما هستند. «آبی روشن» که این روزها روی پرده رفته است، بعد از «آپاراتچی» که از نوروز امسال به اکران درآمد، دومین فیلم اکران امسال محسوب می‌شود که بازیگران جوان آن، شهرت و اعتبار خود را مرهون سریال‌های خانگی هستند. به بهانه اکران همین فیلم، بد ندیدیم یک بار دیگر عملکرد این استعدادهای جوان را بازخوانی کنیم؛ بازیگرانی که اولین‌بار در یک سریال خانگی به چشم آمدند. 

 

برای خواندن ادامه مطلب، نسخه پی دی اف روزنامه امروز را اینجا دانلود کنید. 

 

کدخبر: ۵۶۲۱۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر