کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۹۶۳
تاریخ خبر:

آنالیز | نقش‌آفرینی جواد عزتی در زخم‌کاری‌

آنالیز | نقش‌آفرینی جواد عزتی در زخم‌کاری‌

حضور جواد عزتی در سریال زخم‌کاری‌ ‌زیر ذره‌بین مخاطبان

هفت صبح| محمدحسین مهدویان در حالی «زخم‌ کاری»‌ را به فصل سوم رسانده ‌‌که بیش از هر چیز کیفیت حضور جواد عزتی در آن زیر ذره‌بین است.

 

نگاه اول) درباره مالک مالکی

عنوان فرعی انتخاب شده برای فصل سوم «زخم‌کاری» آدرسی است که نسبت کاراکتر اصلی روایت با فضای کلی کار را تعیین می‌کند؛ «انتقام» در واقع موتور محرکه مالک مالکی برای بازگشت به خط دستانی «زخم‌کاری» است. این همان کاراکتر زخم‌خورده‌ای است که فصل اول سریال مهدویان با ورود او به عمارت ریزآبادی‌ها برای ملاقات با خان‌عمو آغاز شد و درست در پایان همان فصل، با چاقویی در پهلو، داستانش به سر رسید.

 

این اما پایان ماجراهای مالک نبود و بعد از یک فصل گوشه‌نشینی حالا او گویی از خاکستر برخاسته تا انتقام بگیرد. از این منظر فصل سوم «زخم‌کاری»‌ با حجم انباشته‌ای از انتظارات مخاطبان کلید خورده است. مخاطبانی که یک فصل انتظار کشیدند تا مالک، با همان نگاه خشم‌آلود و تیزهوشی ناشی از شخصیت تحقیرشده‌اش، به میدان بازگردد و به صورت تمام آنهایی که در نبودش، میراث و زندگی‌اش را به تاراج بردند، زخم بیندازد. او موفق می‌شود؟

 

نگاه دوم) درباره جواد عزتی

جواد عزتی سال 1403 را به‌خوبی آغاز کرده است. او که سال گذشته بالاخره به وسوسه کارگردانی تن داد و اولین فیلم بلند سینمایی خود در مقام کارگردان را به چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر رساند، توانست برای کارگردانی همین فیلم از داوران این رویداد سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اول را بگیرد. «تمساح خونی» آنقدر قدرتمند بود که بدون هیچ تردیدی پیش‌بینی می‌شد از آثار جدی اکران باشد و لااقل تا پایان بهار 1403 توانسته است صدرنشین گیشه باشد.

 

همزمان با این درخشش در سینما اما جواد عزتی بازگشتی قدرتمند به «زخم کاری» را هم تجربه می‌کند. سریالی که غیبت او از فصل دومش، تبدیل به اصلی‌ترین سرفصل مشترک گلایه مخاطبان سریال شد و آنقدر در این نقش به محبوبیت رسیده که حالا سایه‌اش بر کلیت سریال سنگینی می‌کند. مالک مالی حالا یکی از شخصیت‌های ماندگار در کارنامه بازیگری جواد عزتی محسوب می‌شود که با آغاز فصل سوم، خیلی‌ها کنجکاوند بدانند چه سرنوشتی پیدا می‌کند.

 

کدخبر: ۵۶۱۹۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر