کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۹۶۴
تاریخ خبر:

رصدخانه| هزینه سووشون، تقلب در صداتو و حذف دو فیلم قدیمی

رصدخانه| هزینه سووشون، تقلب در صداتو و حذف دو فیلم قدیمی

رد شائبه تقلب در صداتو توسط مریم ماهور و هزینه 200 میلیارد تومانی ‌سووشون

هفت صبح| ستون رصدخانه روزنامه هفت صبح  اختصاص دارد به آخرین اخبار و حواشی سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. خواندن این سه بخش را از دست ندهید.

 

روشنگری روز / رد شائبه تقلب در صداتو توسط مریم ماهور

مریم ماهور که این روزها به عنوان مجری، ویژه‌برنامه آپارات اسپورت برای جام ملت‌های اروپا را اجرا می‌کند یکی از شرکت‌کننده‌های رئالیتی‌شو «صداتو» است که اتفاقا برنده جایزه 300 میلیون تومانی هم شد. او در گفت‌وگویی که به تازگی با ایرنا انجام داده، درباره امکان تقلب در این رئالیتی‌شو و اینکه آیا کمک‌کننده‌ها از ماهیت نقش بازی‌کن‌ها خبر دارند یا خیر، گفته است :

 

« آنچه من در آن فضا دیدم، ایزوله بودن همه آدم‌ها بود. ما همگی در یک اتاق بودیم و هیچ مواجهه‌ای با گروه‌ها و خواننده‌ها نداشتیم. با اسکورت کامل هم وارد صحنه شدیم و براساس مشاهداتم می‌گویم واقعا چنین شائبه‌ای صحت ندارد. از حضور در «صداتو» واقعا بازخوردهای مثبتی گرفتم و این برایم کافی بود. » او همچنین در این گفت‌وگو اعلام کرده که جایزه 300 میلیونی دو ماه بعد از حضورش در برنامه به او تحویل داده شد.

 

تغییر روز / حذف دو فیلم قدیمی از کنداکتور شبکه نمایش

شبکه نمایش مدت زمانی است که باکس ساعت 21 خود را در چهار روز ابتدایی هفته به پخش فیلم‌های ایرانی اختصاص داده است. این شبکه قرار بود طی هفته جاری شامگاه دوشنبه و  سه‌شنبه به ترتیب فیلم‌های دهه شصتی «چشم‌هایم برای تو» ساخته خسرو شجاعی با بازی دانیال حکیمی و مرجانه گلچین  و «جست‌و‌جو در شهر» ساخته حجت‌الله سیفی را روانه آنتن خود کند.

 

این دو فیلم روز گذشته نام‌شان در کنداکتور هفتگی شبکه نمایش درج شده بود‌ اما روز یکشنبه دهم تیرماه کنداکتور دستخوش تغییراتی شد. براساس تغییرات صورت گرفته، این دو فیلم از جدول نمایش کنار گذاشته شدند و دو فیلم دفاع مقدسی «وصل نیکان» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و «یدو» ساخته مهدی جعفری جایگزین شده‌اند. پخش این دو فیلم دقیقا همزمان با مناظره دو نامزد نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری است.

 

جالب روز/  200 میلیارد تومان هزینه سووشون

سریال «سووشون» به کارگردانی نرگس آبیار هنوز به پخش نرسیده و در مرحله تدوین قرار دارد؛ این در حالی است که 5 درصد از فیلمبرداری آن نیز باقی مانده. حسین میرطاووسی مدیر پلتفرم «نماوا» در نشستی خبری درباره آخرین وضعیت این سریال گفته است :« سریال سووشون با یک بدعهدی مواجه شده که هنوز هم به پخش نرسیده و قفل شدن ۲۰۰ میلیارد از سرمایه در گردش هر کشوری این سرمایه را با مشکل مواجه می‌کند که امیدواریم مشکلات حل شود.»

 

او همچنین درباره پخش این سریال از پلتفرم دیگری هم توضیحاتی ارائه داده و عنوان کرده :« اصلاً چنین چیزی نیست، برخی از اینها خبرسازی است، حرف‌های زیادی زده می‌شود. توجه نکنید. این سریال به زودی از نماوا پخش می‌شود.» سریال سو و شون نخستین تجربه سریال‌سازی نرگس آبیار است که با بازی بهنوش طباطبایی، میلاد کی‌مرام، هوتن شکیبا، سام درخشانی و... تولید شده است.

 

کدخبر: ۵۶۱۹۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر