کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۹۵۵
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| فرافکنی به سبک خیابانی

نکته‌بازی| فرافکنی به سبک خیابانی

کنایه حاج مایلی به سرخابی‌ها و تلاش خیابانی برای توجیه ضعف‌ها و اشتباهاتش

روزنامه هفت صبح| جواد خیابانی در واکنش به شوخی‌هایی که در فضای مجازی با صحبت‌ها و جملات عجیب او می‌شود گفته: «مردم ایران به اندازه کافی غم دارند. من کمدین نیستم اما اگر روی لب‌های مردم خنده می‌آورم، بخندند.» ظاهرا این هم یک نوع فرافکنی به سبک جواد خیابانی برای توجیه ضعف‌ها و اشتباهاتش است.

 

او به جای این که این ماجرا را جدی بگیرد و برای رفع نواقص و کمتر شدن اشتباهات و گاف‌هایش تلاشی بکند، ترجیح می‌دهد ماجرا را به سمتی بکشاند که فضا احساسی بشود و این وسط لابد توقع دارد به خاطر باجنبه بودنش و ناراحت نشدن از شوخی‌های مردم، از او کلی تعریف و تمجید شود. ولی واقعیت این است که او همانطور که خودش گفته کمدین و طناز نیست.

 

او گزارشگر، کارشناس فوتبال و مجری برنامه‌های ورزشی است و باید وظایف خودش را درست انجام بدهد. قطعا او با نیت خنداندن مردم و کم کردن غم و غصه‌های آنها، مقابل دوربین‌های تلویزیونی سوتی نمی‌دهد که سوژه فضای مجازی شود. او اتفاقا خیلی هم سعی دارد که درست و منطقی و مستدل حرف بزند اما به دلیل این که مدت‌هاست تلاشی برای بهتر شدن نکرده، حرف‌ها و جملاتش اشتباه از آب در می‌آیند.

 

قاعدتا هم مدیران بالادستی او و هم خودش باید این اشتباهات را قبول کنند و آنها را برطرف کنند اما خب انگار از این خبرها نیست. اصلا او چرا باید چنین تلاشی کند؟ وقتی نقطه ضعفش را با یکی دو جمله احساسی تبدیل به نقطه قوتی به نام باجنبه بودن می‌کند، چرا باید خودش را توی زحمت بیندازد و مطالعه کند؟

 

تعصب؟ دوره‌اش تمام شده 
محمد مایلی‌کهن در آخرین مصاحبه‌اش به ماجرای اختلاف بین نکونام و خطیر ورود کرده و ضمن تعریف و تمجید از سرمربی جوان استقلال کنایه‌ای هم به بعضی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس زده است.

 

او گفته: «متاسفانه در حال حاضر بازیکنی که ۶ ماه در استقلال یا پرسپولیس بازی کرده است، می‌آید و خودش را متعصب‌ترین استقلالی و پرسپولیسی می‌داند!» قطعا آقای مایلی‌کهن که داخل گود بوده و فوتبال ایران را بهتر از ما می‌شناسد، خوب می‌داند که دیگر مدت‌هاست خبری از تعصب نیست. هر چه هست تظاهر به تعصب است، آن هم فقط برای گرفتن لایک و ویو و دیده شدن هر چه بیشتر در فضای مجازی.

 

اصلا مگر از هاشمی‌نسب پرسپولیسی‌تر داشتیم؟‌ اما امروز رابطه او با پرسپولیس و هوادارانش چگونه است؟ امکان ندارد او مربی تیمی باشد و مقابل پرسپولیس و هوادارانش آرام باشد و جنجال درست نکند. مصاحبه‌هایش را هم که حتما خوانده‌اید. پر است از طعنه و کنایه به پرسپولیسی‌ها. همین حالا به ارسلان مطهری نگاه کنید.

 

به اینستاگرامش اگر مراجعه کنید، پررنگ‌ترین چیزی که از پست‌های او دریافت می‌شود، عشق و علاقه و تعصب به استقلال و کری خواندن برای پرسپولیسی‌هاست. با این غلظت از عشق و تعصب، او باید برای کمک به تیمش از هیچ کاری کوتاهی نکند .

 

اما استاد پس از این که قراردادش از سوی باشگاه یک طرفه فسخ شده، بلافاصله به ای‌اف‌سی شکایت کرده است! آدم یاد پسرانی می‌افتد که بعد از جواب رد شنیدن از دختر مورد علاقه‌شان، یک روز سر راهش سبز می‌شوند و روی صورتش اسید می‌پاشند! اینطور نیست؟

 

کدخبر: ۵۵۳۹۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر