کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۴۲۱
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| این هم از تیم آقای مربا!

نکته‌بازی| این هم از تیم آقای مربا!

توهین به ‌‌کلینزمن، دعوای روی آنتن زنده و ادعای کارشناس حرفه‌ای بودن!

روزنامه هفت صبح| این حجم از بی‌منطقی و کم‌دانشی و ادعا در وجود دو نفر که قاعدتا پس از سال‌ها حضور در سطوح مختلف فوتبال ایران‌ باید کمی باسواد، منطقی و افتاده باشند، باورکردنی نیست. طبیعتا بخش اعظمی از بحث و جدل این دو نفر روی آنتن زنده تلویزیون هم نباید بار فنی خاصی داشته باشد و نتیجه‌اش چیزی جز وایرال شدن و مسخره شدن در فضای مجازی نیست.


یکی از آنها به توهین‌آمیزترین شکل ممکن به یورگن کلینزمن لقب «مربا» می‎‌دهد و همین جناب مربا! در عرض 4 روز، تیم روبروتو مانچینی و گراهام آرنولد را از جام ملت‌های آسیا حذف می‌کند. آن هم با فوتبالی کاملا تاکتیکی، بابرنامه و هجومی. جالب اینکه در نمایش شاگردان همین آقای مربا، حتی وقتی عقب هستند و چیزی تا پایان بازی نمانده، کوچک‌ترین سراسیمگی و آشفتگی نمی‌بینیم و خب این قطعا تاثیر همین آقای مرباست!


آن یکی می‌گوید چرا فلان سایت مرجع فوتبالی، دفاع چپ سوریه را به عنوان بهترین بازیکن بازی با ایران معرفی کرده؟ و وقتی این یکی خیلی مودبانه و خونسرد می‌گوید که بر اساس معیارهایی مشخص این انتخاب انجام شده، آن یکی برآشفته می‌شود که: «چرا حرف مرا قبول نمی‌کنی؟‌ من درست می‌گویم چون فوتبال بازی کرده‌ام!»


کسی هم نیست از این استاد بپرسد فارغ از آن سایت، اگر یک فوتبالیست باسابقه دیگر نظری غیر از شما داشته باشد، تکلیف چیست؟ فکرش را بکنید که همین آدم، در فوتبال ایران سرمربی چند تیم هم بوده که همه آنها یا سقوط کرده‌اند یا منحل شده‌اند و خب تا همین چند وقت پیش مشاور کادر فنی تیم ملی هم بوده است!

 

لیگ معتبر؟ کجایید آقای خبیری؟ 
در یکی از بازی‌های این هفته لیگ یک، تیم شهرداری آستارا با هفت بازیکن و با 30 دقیقه به مصاف تیم چادرملوی اردکان رفت و چند دقیقه بعد با مصدومیت یکی از بازیکنان این تیم، بازی نیمه‌تمام ماند و قاعدتا باید 3 بر صفر به سود تیم چادرملو اعلام شود. با این اتفاق 3 امتیاز راحت نصیب تیم چادرملو می‌شود و همین باعث اعتراض باشگاه خیبر خرم‌آباد که صدرنشینی‌اش را در خطر دیده، شده است.

 

مدیرعامل این باشگاه بعد از این اتفاقات در مصاحبه‌ای گفته: «خیلی زیبنده فوتبال ایران نیست که در لیگ معتبرش تیم‌هایی چنین مشکلاتی داشته باشند که در فوتبال محلات هم کمتر شاهد آن هستیم.» واقعا نمی‌دانیم مدیرعامل خیبر خرم‌آباد بر چه اساسی گفته که این اتفاقات زیبنده لیگ معتبر ایران نیست. اتفاقا این یکی از عادی‌ترین اتفاقات در لیگ یک فوتبال است.

 

در فصل گذشته بارها شاهد اتفاقات مشابه بودیم. حتی مورد داشتیم که لیگ با 18 تیم شروع شده و با 17 تیم به پایان رسیده! تیمی به نام امید وحدت مشهد داشتیم که لیگ یک را شروع کرده و آنقدر بازی‌هایش را انجام نداده که مسئولان مجبور شدند این تیم را از جدول مسابقات حذف کنند. حتی در لیگ‌برتر هم پیش آمده که تیمی به خودش اجازه داده به دلایل واهی بازی آخر فصلش را برگزار نکند

 

و به شهر میزبان نرود و بازی 3 بر صفر به سود حریف اعلام شود! با این کار، جایگاه تیم در جدول دست‌نخورده باقی مانده و چندین میلیون در هزینه تیم صرفه‌جویی شده است! خلاصه که آقای خبیری! لیگ یک ما خیلی هم معتبر نیست. انتظار اتفاقات عجیب‌تر از این را هم داشته باشید.

 

 

کدخبر: ۵۵۳۴۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر