کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۳۱۵
تاریخ خبر:

چهره هفته| رعنا بهرخ

چهره هفته| رعنا بهرخ

رونمایی از شخصیت شیرین (مانیا) با بازی رعنا بهرخ

روزنامه هفت صبح| یکی از غافلگیری‌های قسمت ششم «گناه فرشته» رونمایی از شخصیت شیرین (مانیا) با بازی رعنا بهرخ است. تا قبل از انتشار «گناه فرشته» همه توجهات به سمت چهره‌هایی مثل شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، پردیس پورعابدینی و دیگران بود. حتی نام نفس بازغی سر زبان‌ها افتاد.

 

طبیعی هم هست چون بهرخ سابقه حضور مقابل دوربین نداشته و تجربیاتش از فعالیت هنری مربوط است به پشت دوربین. حالا اما بازی‌اش در «گناه فرشته» مورد توجه قرار گرفته و نام رعنا بهرخ سر زبان‌ها افتاده است. او جواب اعتماد کارگردان را داده و شمایل یک کاراکتر مرموز را به‌طور دقیق ارائه کرده.

 

مانیا منشی حامد (شهاب حسینی) بوده و حالا نسبتی مهم با پرونده قتل فرشته (پردیس پورعابدینی) دارد. او اما نمی‌خواهد به راحتی مشتش را باز کند چون نقشه‌ها در سر دارد. بهرخ ابتدا، خود را دختری مظلوم نشان داد که مخاطب برایش دل می‌سوزاند؛

 

بلافاصله با لبخند و نگاهی مرموز ورق برگشت و برداشت‌ها درباره مانیا عوض شد. همین چند سکانس برای اذعان به توانایی بازیگری رعنا بهرخ کفایت می‌کند. او در ادامه مسیر چه خواهد کرد؟ فعلا «گناه فرشته» زمینه معرفی یک بازیگر نوظهور را فراهم کرده است.

  

 

کدخبر: ۵۵۳۳۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر