کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۵۷۵
تاریخ خبر:

فرشته با ستاره می‌آید

فرشته با ستاره می‌آید

درباره سریال «گناه فرشته» که با بهره‌مندی از بازیگران محبوب و نیز قصه‌ای کنجکاوی‌برانگیز، امید زیادی به موفقیت آن و موج‌آفرینی در شبکه خانگی می‌رود.

روزنامه هفت صبح، ‌گروه تلویزیون | جمعه یکم دی‌ماه پخش «گناه فرشته» از طریق پلتفرم فیلیمو شروع می‌شود؛ سریالی که در سکوت خبری به سرانجام رسید و در آستانه انتشار، توجهات به سمت آن جلب شد. این اتفاق به‌خاطر حضور ستاره‌ها، تیزرهای کنجکاوی‌برانگیز و پیشینه سازندگان است. این سریال را حامد عنقا بر‌اساس فیلمنامه خود، کارگردانی کرده.

 

مورد اول| جنجال بدون هیاهو
شیوه متداول و تازه مد شده سریال‌های خانگی این است که در تبلیغات محیطی، نگاه مخاطب را بدزدند. خون، چاقو، تبر و... مولفه مشترک اغلب آن‌ها است. «گناه فرشته» اما با یک جمله در پس‌زمینه‌ای ساده به مخاطب معرفی شد: «برای فرشته دعا کنید!» کمی بعد نوبت به رونمایی از لوگو رسید که خون، یکی از المان‌های برجسته سریال است.

 

سازندگان اما شخصیت اصلی داستان یعنی فرشته را در شعارهای تبلیغاتی‌محور قرار دادند و حالا پرسش خیلی‌ها این است که چرا باید برای فرشته دعا کرد؟ انتشار تیزر معرفی بازیگران بر این کنجکاوی افزود؛ به‌ویژه این‌که چند دیالوگ و تصویر، حاوی اشاراتی غیر‌مستقیم به حوادث ملتهب اجتماعی و شخصیت‌ها است. این کدها اما نمی‌تواند گویای قصه «گناه فرشته» باشد و باید تا روز جمعه و تماشای قسمت اول صبر کرد. خلاصه؛ شیوه معرفی سریال جدید فیلیمو، ظاهرا آرام بود اما خیلی‌زود هیاهویی پیرامون آن شکل گرفت.

 

مورد دوم| هت‌تریک شهاب
یکی از بازیگران اصلی «گناه فرشته» شهاب حسینی است. اگر خاطرتان باشد اعلام حضور او در این سریال، موجی از واکنش مثبت را به همراه داشت که دستمایه گزارش هفت صبح هم شد. حسینی در «گناه فرشته» گریمی متفاوت دارد و در نقش آقای وکیل با چالش‌های متعددی دست و پنجه نرم می‌کند.

 

او چندی پیش سریال «پوست شیر» را در شبکه خانگی داشت که جزو نقش‌های فرعی اما محبوب بود. کلا کارنامه حسینی در شبکه خانگی عملکردی خوب از خود به‌جا گذاشته؛ نمونه دیگر، سریال سه فصلی «شهرزاد» و نقش قباد است. همین سابقه است که مخاطبان را به رقم خوردن یک اتفاق مهم دیگر از سوی حسینی در «گناه فرشته» امیدوار کرده.

 

مورد سوم| سودای امیر
امیر آقایی بازیگری است که پله‌پله پیش آمده و حالا جزو چهره‌های موفق محسوب می‌شود. او در «گناه فرشته» با گریمی متفاوت بازی کرده و بر اساس نشانه‌ها با کاراکتر شهاب حسینی دوئل دارد. همین اتفاق می‌تواند یکی از برگ برنده‌های سریال، مقابل دوربین باشد. موفق‌ترین سریال آقایی در شبکه خانگی «آقازاده» است که توانست یک نقش منفی را طوری بازی کند که در نهایت حس همراهی مخاطب برانگیخته شود. «خون‌سرد» هم جزو تجربیات قابل قبول کارنامه خانگی اوست.

 

مورد چهارم| پردیس، لادن و دیگران
فرشته سریال، پردیس پورعابدینی است. این کاراکتر در مظان قتل قرار گرفته و بیم اعدام او می‌رود. عابدینی با «آقازاده» چهره شد و پله‌های موفقیت را به سرعت و تا کسب سیمرغ طی کرد. او صاحب توانایی ویژه در ارائه شخصیت‌هایی با احساسات متناقض است. لادن مستوفی هم پیشینه‌ای موفق در بازیگری دارد و تاکنون در سریال‌های خانگی «خواب‌زده» و «نوبت لیلی» بازی کرده.

 

او در «گناه فرشته» ایفاگر نقش همسر شهاب حسینی است و همین مسئله به همراه چالش‌های آن‌ها امکان‌هایی هستند برای نمایان شدن رویی دیگر از مستوفی. مهدی سلطانی هم در این سریال بازی کرده است؛ کسی که عملکردی قابل‌قبول در شبکه خانگی دارد و نقش‌های خوب زیادی از او در تئاتر، سینما و تلویزیون دیده‌ایم. آشا محرابی و دیبا زاهدی دیگر بازیگران زن «گناه فرشته» هستند.

 

محرابی سابقه زیادی در سینما، تئاتر، تلویزیون و شبکه خانگی دارد و بارها توان خود را به رخ کشیده؛ نمونه‌اش «سرزمین مادری». گوشه‌ای از استعداد بازیگری زاهدی در سریال خانگی «آقازاده» و سریال تلویزیونی «بوم و بانو» و... عیان شده اما بر‌اساس گریم‌های مختلف، «گناه فرشته» عرصه بهتری برای درخشش بیشتر او را فراهم کرده است. بهروز رضوی با آن صدای خاطره‌انگیز به همراه سید‌مهرداد ضیایی، فخرالدین صدیق‌شریف، فرید سجادی‌حسینی و... دیگر بازیگران سریال هستند و باید دید مقابل دوربین چه کرده‌اند.

 

مورد پنجم| رونمایی از نفس
«گناه فرشته» یک شخصیت نوجوان دارد که سازندگان نقش او را به نفس بازغی سپرده‌اند. نفس، دختر مستانه مهاجر (تدوینگر، تهیه‌کننده و کارگردان) و پژمان بازغی (بازیگر و مجری) است. طبق عکس‌ها و تیزرهای سریال، او موقعیتی خاص در اختیار داشته تا در جدی‌ترین تجربه حضور مقابل دوربین، نام خود را به‌عنوان ستاره‌ای نوظهور به ثبت برساند... . با این تفاسیر «گناه فرشته» آبستن اتفاقی ویژه است و تا چند ماه نام سریال بر سر زبان‌ها خواهد بود.

 

عکس‌ها: آرش شاه‌محمدی

 

 

 

کدخبر: ۵۵۱۵۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر