کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۸۱۲
تاریخ خبر:

از مانلی تا فرشته

از مانلی تا فرشته

چهره این هفته: پردیس پورعابدینی.

روزنامه هفت صبح|  این‌که در چهارمین سال شروع رسمی فعالیت، نقش اول یک سریال پرستاره باشی که نام آن وامدارِ کاراکتر خودت باشد، اتفاقی خاص است که برای معدودی چون پردیس پورعابدینی افتاده. فرشته، تازه‌ترین شخصیتی است که پورعابدینی در سریال «گناه فرشته» عهده‌دار آن شده؛

 

دختری از طبقه پایین جامعه که متهم به قتل است و حامد (شهاب حسینی) پرونده او را دست گرفته. این بازیگر، ویژگی‌های یک دختر فقیر و در عین حال نگران را در نهایت دقت ترسیم کرده. او برای انتقال احساسات، نه فقط از کلام (دیالوگ) بهره برده که استفاده‌ای کامل از اجزای صورت برده. به چشمان مضطرب او دقت کرده‌اید؟

 

«گناه فرشته» ساخته حامد عنقا، آرام شروع شد و طبق شنیده‌ها طوفان در راه است. بخشی از درام بر پایه رابطه حامد و فرشته بنا نهاده شده و همین، پورعابدینی را بیش از پیش در کانون توجه قرار خواهد داد. هنوز لحظات ملتهب که باید برای «فرشته دعا کرد» فرا نرسیده! آن هم برای بازیگری که تبحری حیرت‌انگیز در موقعیت‌های احساسی دارد.

 

پورعابدینی اولین‌بار در سریال «آقازاده» دیده شد و با نقش راضیه و مانلی، تحسین‌ها را برانگیخت و حتی نامزد دریافت تندیس جشن حافظ شد. او کمی بعد مورد توجه مسعود کیمیایی برای «خائن‌کشی» قرار گرفت و عملکردی موفق از خود به‌جا گذاشت. همزمان در «بی‌مادر» نقش یک مادر جوان و مستاصل را بازی کرد و نشان داد فقط متخصص ایفای نقش دختران جوان نیست.

 

او سال پیش در همین حوالی، آخرین لحظات حضور مقابل دوربین «غریب» را سپری می‌کرد و در نهایت برای نقش کژال، سیمرغ جشنواره فجر را به‌دست آورد. «غریزه» فیلم اکران‌نشده پردیس پورعابدینی است؛ بازیگری که شروعی موفق داشته و نشان داده است قدم‌ها را با وسواس برمی‌دارد.

 

کدخبر: ۵۵۲۸۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر