کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۰۷۹
تاریخ خبر:

بهترین مارک آب میوه‌ گیری پارس خزر

بهترین مارک آب میوه‌ گیری پارس خزر

رپورتاژ آگهی|یکی از خوشنام‌ترین برند‌های ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی، پارس خزر است که محصولات متنوع خود را با کیفیت بالایی در بازار عرضه می‌کند. خوشبختانه تمام کالا‌های تولیدی این برند از لحاظ کیفیت و قیمت در سطح مطلوبی قرار داشته و توانسته‌اند رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست بیاورند.

برند پارس خزر که از سال 1347 فعالیت خود را آغاز کرده، با تولید انواع لوازم خانگی جایگاه ویژه‌ای در بازار‌های ایران به دست آورده است. یکی از بهترین محصولات این برند، آب میوه‌ گیری است که در این مقاله مدل‌های مختلف این دستگاه و نکات خرید آن بررسی می‌شود.

مهم‌ترین نکات برای خرید بهترین آب میوه‌ گیری پارس خزر

در حال حاضر آب میوه‌ گیری پارس خزر در حال رقابت با برند‌های خارجی مثل بوش، فیلیپس، پاناسونیک و... است. این شرکت با تولید محصولات قدرتمند و باکیفیت، باعث تجربه خریدی هوشمندانه می‌شود. قبل از انتخاب این محصول، توجه به نکات زیر ضروری است:

مهم‌ترین نکات برای خرید آب میوه گیری پارس خزر

  • سرعت آب میوه ‌گیری: سرعت دستگاه که با چرخش موتور رابطه مستقیمی دارد، بسیار مهم است. هرچه موتور سریع‌تر بچرخد، دستگاه هم بازدهی بیش‌تری دارد.
  • قدرت آب میوه‌ گیری: توجه به کیفیت ساخت موتور یکی از مهم‌ترین نکات خرید آب میوه‌ گیری است. به طور کلی توان این دستگاه از 600 وات شروع می‌شود و در مدل‌های قدرتمند به 1500 وات هم می‌رسد.
  • جنس تیغه: جنس تیغه در برند‌های مختلف فرق دارد. معمولا تیغه آب میوه ‌گیری از پلاستیک، سرامیک، استیل، فولاد، تیتانیوم و... ساخته می‌شود. تیغه‌ای برای خرید مناسب است که دیرتر کند می‌شود.
  • دهانه آب میوه ‌گیری: دهانه این محصول به‌صورت کوچک یا بزرگ طراحی می‌شود. در صورت بزرگ بودن دهانه ورودی، نیازی نیست میوه‌ها را به تکه‌های ریز تقسیم کنید.
  • جنس بدنه: معمولا آب میوه ‌گیری‌ها از پلاستیک فشرده شده و استیل ضد زنگ ساخته می‌شوند. این مواد با داشتن وزن پایین و کیفیت عالی، بهترین انتخاب برای تولید آب میوه‌ گیری هستند.
  • میزان مصرف انرژی: مصرف انرژی به قدرت آب میوه‌ گیری و کیفیت ساخت آن بستگی دارد. هرچه آب میوه ‌گیری قدرت بیش‌تری داشته باشد، مصرف انرژی آن هم بالاتر می‌رود. 

بهترین مارک‌های آب میوه ‌گیری پارس خزر

در ادامه با معرفی چند نمونه از پرفروش‌ترین آب میوه‌ گیری‌های پارس خزر، شما را برای خرید این دستگاه راهنمایی می‌کنیم. بدون شک آب میوه ‌گیری، یکی از بهترین محصولات برند پارس خزر است که به دلیل داشتن قابلیت‌های کاربردی و متنوع کسی از خرید آن پشیمان نمی‌شود. اما با توجه به تنوع زیاد این محصول، انتخاب بهترین مدل برای مشتریان کمی سخت است. در ادامه بهترین مارک‌های آب میوه گیری پارس خزر را معرفی می‌کنیم.

بهترین مارک‌های آب میوه گیری پارس خزر

آب میوه‌ گیری پارس خزر مدل JC-700P

این آب میوه‌ گیری با حداکثر توان مصرفی 300 وات، از یک تیغه استیل ساخته شده و کاملا ضد زنگ است. از طرفی به دلیل پلاستیکی بودن جنس بدنه، بسیار سبک است و جابه‌جایی راحتی هم دارد. آب میوه‌ گیری پارس خزر مدل JC-700P مجهز به محافظ حرارتی موتور است و این قابلیت طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. این محصول به اندازه 55 درصد وزن میوه آبدهی دارد و می‌تواند در هر مرتبه، 1 کیلوگرم میوه را آبگیری کند. از طرفی لیوان مخصوص دارد و با داشتن فیلتر میکرو مش، آبمیوه را از تفاله‌ها جدا می‌کند. مدل JC-700P آب میوه ‌گیری پارس خزر به رنگ‌های زرد و سفید تولید شده و و مجهز به نشان استاندارد اروپا است. از طرفی علامت استاندارد ایمنی ایران را هم دارد و موتور آن عایق کاری دوبل شده است. بنابراین علاوه بر داشتن طراحی ایمن و استاندارد، بازدهی بسیار بالایی هم دارد.

وزن

1.76

ابعاد

230×170×280 cm

جنس بدنه 

پلاستیک

طول سیم 

1.1 cm

جنس تیغه

استیل ضد زنگ 

حداکثر توان مصرفی 

300

آب میوه ‌گیری پارس خزر مدل مانگو

این آب میوه ‌گیری پرقدرت، به‌صورت برقی طراحی شده و با داشتن 1700 گرم وزن، بسیار سبک است. مدل مانگو مجهز به مخزن تفاله بوده و به اندازه 55 درصد از وزن میوه آبدهی دارد. حداکثر توان مصرفی این دستگاه، 300 وات است و محافظ حرارتی موتور هم، طول عمر آب میوه ‌گیری را تا حد زیادی افزایش داده است.

نوع آب‌ میوه ‌گیری

برقی

وزن

1.7

ابعاد

250×170×250 cm

مخزن دستگاه 

مخزن تفاله 

حداکثر توان مصرفی 

300

آب میوه‌ گیری پارس خزر مدل آووکادو

این دستگاه در مقایسه با مدل‌های دیگر، وزن سنگین‌تری دارد و ابعاد آن هم بزرگ‌تر است. آب میوه‌ گیری پارس خزر مدل آووکادو بدنه پلاستیکی دارد و با داشتن حداکثر توان مصرفی 450 وات، بسیار قدرتمند است. روی این آب میوه‌ گیری 2 کلید برای تنظیم سرعت قرار گرفته و مخزن تفاله آن می‌تواند به اندازه 3/1 لیتر میوه را در خود جای دهد. از طرفی با داشتن پایه‌های لاستیکی، از قدرت‌ ایستایی مناسبی برخوردار است. خوشبختانه تمام قطعات این محصول از هم جدا می‌شوند و به راحتی قابل شستشو هستند. شما می‌توانید آب میوه گیری مدل آووکادو را با یک برس مخصوص، شستشو دهید و با داشتن دهانه بزرگ، تکه‌های بزرگ میوه را آبگیری کنید. این دستگاه یک پارچ آبمیوه مدرج هم دارد و بازدهی آن بسیار عالی است.

وزن

4.5

ابعاد 

240×180×240

جنس بدنه 

پلاستیک 

تعداد تنظیمات سرعت 

2

گنجایش مخزن آبگیری

0.7

گنجایش مخزن تفاله

1.3

حداکثر توان مصرفی 

450

آب میوه‌ گیری پارس خزر مدل تایگر 700W

این محصول یک مخزن تفاله به حجم 2 لیتر دارد و به‌صورت تک کاره طراحی شده است. مدل تایگر برقی بوده و پایه‌ای ضد لغزش دارد. به همین دلیل نیازی نیست نگران ایمنی دستگاه هنگام کار با آن باشید. همچنین در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید از آب میوه گیری پارس خزر مدل تایگر استفاده کنید؛ زیرا سر و صدای زیادی تولید نمی‌کند. آب میوه‌ گیری تایگر 700W پارس خزر مجهز به سوئیچ ایمنی بوده و به‌صورت دوبل، عایق کاری شده است. از طرفی یک برس مخصوص برای تمیز کردن بسکت دارد. این محصول دارای گواهینامه استاندارد ایمنی است و سیم برق آن به‌صورت دستی درون محفظه جمع می‌شود. فیلتر و تیغه آن هم از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است.

نوع آب میوه‌ گیری

برقی

ابعاد

310×210×360

کارکرد

تک کاره 

امکانات ظاهری 

پایه ضد لغزش 

قابلیت‌ها 

سوئیچ ایمنی 

مخزن تفاله 

2 لیتر

آب میوه‌ گیری پارس خزر مدل VitaFruit

این دستگاه به‌صورت سه کاره طراحی شده و با داشتن آسیاب و مخلوط کن، امکان آماده‌سازی راحت غذا را فراهم کرده است. آب میوه ‌گیری پارس خزر مدل VitaFruit می‌تواند در هر مرتبه 100 گرم از مواد را آسیاب کند. این محصول مجهز به مخزن استیل است و سر و صدای زیادی هم ندارد. از طرفی با داشتن بازدهی مناسب، از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

نوع آب میوه ‌گیری 

برقی

ابعاد

330×220×320

سایز دهانه ورودی 

60

کارکرد

سه کاره 

دستگاه آماده‌سازی غذا

مخلوط کن 

امکانات آماده‌سازی غذا 

آسیاب

در آخر

در این مطلب شما را با لیستی از بهترین و پرفروش‌ترین آب میوه ‌گیری‌های پارس خزر آشنا کردیم. بدون شک برند معروف پارس خزر یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی به حساب می‌آید که با عرضه انواع محصولات باکیفیت در بازار، نیاز مشتریان به خرید کالا‌های خارجی را برطرف کرده است. بدین ترتیب مشتری می‌تواند با پرداخت هزینه‌ای مناسب، یکی از بهترین مدل‌های متنوع این دستگاه را خریداری و از قابلیت‌های کاربردی و متعدد آن بهره‌مند شود‌. در پایان به شما پیشنهاد می‌دهیم که با خرید یکی از مدل‌ها گوناگون آب میوه ‌گیری پارس خزر، انتخاب هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته و لوازم آشپزخانه خود را تکمیل کنید. 

 

کدخبر: ۵۵۳۰۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر