کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۹۶۲
تاریخ خبر:

معرفی بهترین بازی ولورین| بازگشت محبوب‌ترین عضو مردان ایکس

معرفی بهترین بازی ولورین| بازگشت محبوب‌ترین عضو مردان ایکس

بررسی بهترین بازی‌های ویدئویی ساخته‌شده براساس «ولورین»

هفت صبح، امیر پایدار| جهان مارول، جهانی است که همیشه در بازی‌های ویدئویی خوش درخشیده است اما از میان قهرمانان این جهان، یک قهرمان بوده که به باور ما به او کم‌توجهی شده است. ولورین در بازی‌ها گرچه به ندرت دیده شده اما همیشه موردعلاقه و موردتوجه مخاطبین بوده است. در این مطلب به معرفی بهترین بازی ولورین می‌پردازیم. پس از اولین مبارزه در برابر هالک در سال ۱۹۷۴ میلادی، ولورین به سرعت دل نویسندگان مارول را ربود و تبدیل به یکی از قهرمانان اصلی آن‌ها شد.

 

در دهه ۱۹۸۰ تقریبا هیچ کتاب کمیک مارولی را بدون حضور ولورین یا اشاره‌ای به او نمی‌دیدیم. سیاه زلف چنگال‌دار تا به امروز یکی از محبوب‌ترین قهرمانان مارول است. امروز اما به بهانه حضور دوباره این شخصیت در فیلم سینمایی ددپول و ولورین به سراغ بهترین بازی‌هایی رفتیم که با حضور این ابرقهرمان مارول توسعه یافته‌اند. این نکته نیز حائز اهمیت است که در حال‌حاضر استودیو اینسامنیاک مشغول ساخت یک بازی جدید براساس این شخصیت است.

 

X-Men: Children of the Atom

تیم کپکام یکی از اولین تیم‌هایی بود که ولورین را وارد دنیای ویدئو گیم کرد. بازی X-Men: Children of the Atom بازی در سبک مبارزه‌ای آرکید بود که با افکت‌های رنگارنگ و مبارزات جذاب، به سرعت طرفداران مارول و بازی‌های مبارزاتی را به خود جلب کرد. یکی از بهترین ویژگی‌های این بازی مربوط به شخصیت دوست داشتنی ولورین بود. کل داد (Cal Dodd) صداپیشه شخصیت ولورین در انیمیشن محبوب X-Men: The Animated Series مسئول صداپیشگی ولورین در این بازی بود. همه چیز ولورین در این بازی، از صدا تا خشونت تا لباس‌ها، همه و همه عالی طراحی شده بودند.

 

X-Men Origins: Wolverine

فیلم سینمایی X-Men Origins: Wolverine گرچه یکی از فیلم‌های کم طرفدار دنیای مارول بوده، بازی با همین نام که از قضا ارتباطی مستقیم با فیلم خود داشت، توانست دل مخاطبین و منتقدین را به دست آورد. این بازی به شرح دوباره داستان فیلم X-Men Origins: Wolverine با برخی تغییرات و بخش‌های اضافه پرداخت. یکی از دلایل موفقیت این بازی را می‌توان دسته بندی به عنوان بازی بزرگسال دانست.

 

دسته بندی این بازی به عنوان بازی بزرگسال به توسعه دهندگان اجازه ارائه داستانی عمیق‌تر به همراه گیم پلی مملو از خون و دست و پای قطع شده را داد که سبب شد، تجربه‌ای خاص از این بازی دریافت کنیم. داستان بازی حول محور ولورین و ددپول گشته که ترکیب آن با گیم پلی اکشن باعث شده ما آن را یکی از بهترین درآمدهای ویدئوگیم بر شخصیت ولورین بدانیم.

 

The Marvel vs. Capcom

سری بازی The Marvel vs Capcom همیشه یکی از جذاب‌ترین سری بازی‌های مبارزه‌ای بوده و ولورین نقش مهمی در نسخه‌های مختلف آن داشته است. قهرمان کانادایی مارول به حدی در میان طرفداران این سری محبوب بود که پس از غیاب او در نسخه سال ۲۰۱۷، بسیاری از خرید این بازی سر باز زدند!

 

یکی از دلایل محبوبیت ولورین، مبارزات خونین و بسیار حماسی او هستند که این شخصیت را شخصیتی بی‌نظیر برای بازی‌های مبارزه‌ای کرده است. ولورین با لباس کلاسیک زرد و آبی خود همیشه توجه شما را به خود جلب می‌کند. به طور کلی شخصیت غیر قابل پیش‌بینی و نترس ولورین او را تبدیل به یکی از مهم‌ترین مبارزان در بازی‌های مبارزه‌ای برگرفته از جهان مارول می‌کند.

 

Marvel Ultimate Alliance

بازی Marvel Ultimate Alliance یکی از جذاب‌ترین بازی‌های تاریخ مارول بوده که به کاربر خود اجازه تجربه جهانی ژرف در قالب طیفی گسترده از قهرمانان خود را می‌دهد. در میان این قهرمانان جذاب، ولورین یکی از محبوب‌ترین‌ها بوده که با گیم‌پلی فوق العاده به سرعت در دل مخاطبین این بازی جا خوش کرد. بسیاری باور دارند ولورین در میان سه شخصیت برتر این بازی جای دارد!

 

صحنه‌های ابتدایی این بازی نیز با حضور پر رنگ ولورین آغاز می‌شوند. در ابتدای بازی ما کاپیتان آمریکا را می‌بینیم که برای سرنگونی دشمنان به ثور و مرد عنکبوتی دستور می‌دهد، اما ولورین بدون توجه به دستورات کاپیتان، دشمنان را از مسیر خود خارج می‌کند! در این لحظه شما به وضوح می‌توانید عشق و علاقه لوگان به ویرانی و هرج و مرج را تماشا کنید. ولورین شخصیت اصلی بازی Marvel Ultimate Alliance نبوده، اما بدون شک یکی از بهترین و مهم‌ترین شخصیت‌های این بازی است.

 

X-Men Legends

ولورین در بازی X-Men Legends یکی از ۱۵شخصیت قابل بازی این شاهکار مارول است. این بازی عمده تمرکز خود را بر شخصیت منفی بازی یعنی مگنیتو قرار داده که به دنبال از بین بردن نسل بشریت است! از بهترین ویژگی‌های این بازی باید به طراحی هنری خیره‌کننده آن اشاره داشت که شباهت زیادی به طراحی هنری کتاب‌های کمیک کلاسیک مارول دارد.

 

ولورین در این بازی بر خلاف بازی Marvel Ultimate Alliance نقشی بسیار مهم داشته و در حقیقت شخصیت اصلی این بازی بوده و تجربه X-Men Legends با این شخصیت احتمالا بهترین تجربه شما با لوگان در دنیای ویدئوگیم باشد. گذشته مرموز، عشق به خون و خون‌ریزی و اخلاق تند او همه و همه شخصیتی پویا و جذاب خلق کرده‌اند! بازی ولورین شاید اتفاقی نادر باشد، اما ولورین در این جهان همیشه خوش درخشیده است. خوشبختانه تیم اینسامنیاک در حال توسعه بازی Marvel’s Wolverine بوده و قصد دارد تجربه‌ای نو از شخصیتی کلاسیک و دوست داشتنی را ارائه دهد.

 

شرح عکس: بازی X-Men Origins برخلاف فیلمش‌، کیفیت بالایی دارد.

 

کدخبر: ۵۶۳۹۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر