کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۹۵۷
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

بررسی جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر

هفت صبح|  هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود؛ بازی‌هایی که شاید حتی اسم برخی از آنها را هم نشنیده باشید اما مخاطبان خاص خود را دارند. هر هفته در بخش آتلیه سعی می‌کنیم به جدیدترین بازی‌های منتشرشده در یک هفته اخیر بپردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

SCHiM

سازنده: Extra Nice

متوسط امتیاز: 65

بازی پیش روی یکی از آن دست عناوین عجیب و کوچکی است که شاید نمونه خیلی مشابهی با آن نتوان پیدا کرد. البته این موضوع لزوما به معنی کیفیت بالای آن نیست اما حداقل می‌توان در نظر گرفت که اینجا با ایده‌های جدید و متفاوت روبه‌رو هستیم. در این بازی‌، تنها می‌توانید از سایه‌ای به سایه دیگر حرکت کنید.

SCHiM

Path of the Teal Lotus

سازنده: Squid Shock

متوسط امتیاز: 77

اینجا در بازی Bo: Path of the Teal Lotus با یک اکشن پلتفرم 2/5بُعدی، سروکار داریم که در زمینه گیم‌پلی شاید حرف آنچنانی برای گفتن نداشته باشد اما از دید هنری در سطح قابل‌توجهی قرار دارد و سعی شده در طراحی آن از اساطیر ژاپن و المان‌های جذاب این منطقه استفاده شود.

Path of the

Ultimate Clash Soccer

سازنده: First Touch Games

متوسط امتیاز: 5 میلیون

بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال روی تلفن‌های هوشمند تمامی ندارند و هر روز شاهد انتشار یکی از آنها هستیم. البته UCS بازی جدیدی نیست اما به تازگی یک به‌روزرسانی مفصل را دریافت کرده و در حال حاضر می‌توان آن را در میان عناوینی قرار دارد که به عنوان یک شبیه‌ساز فوتبال، قابلیت‌های بسیاری را در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

Ultimate Clash Soccer

Flintlock

سازنده: Kepler Interactive

متوسط امتیاز: 71

هرچند این روزها بازار پر شده است از بازی‌های سولزلایک که از درجه سختی بالایی استفاده می‌کنند اما می‌توان تقریبا گفت که Flintlock یک استثنا در میان آنهاست. بازی که از بسیاری جهات شبیه به آثار این ژانر است اما سعی کرده در زمینه درجه سختی، شرایط آسان‌تری را فراهم کرده و به همان اندازه مخاطب‌های بیشتری پیدا کند.

Flintlock

My Little Cave

سازنده: EpiCoro Games

متوسط امتیاز: 10 هزار

این اولین‌بار نیست که گیمرها می‌توانند در نقش یک انسان اولیه قرار بگیرند اما مسلما جدیدترین چالش یک تیم بازیساز جوان برای طراحی این ساختار است. در بازی My Little Cave، کنترل یک انسان اولیه و غارنشین را برعهده می‌گیرید که باید در طبیعت زنده مانده و با انواع حیوانات درگیر شده و آنها را شکار کند.

My Little Cave

کدخبر: ۵۶۳۹۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر