کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۶۱۸
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

بررسی جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر

روزنامه هفت صبح|  هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسمشان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

Final Fantasy 7 Rebirth

سازنده: Square Enix

متوسط امتیاز: 92
Gallery 1

دومین قسمت از بازسازی فاینال فانتزی 7 بالاخره عرضه شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت توانسته تا ارتقای خوبی را نسبت به نسخه پیشین رقم بزند. اثری که به عنوان دومین قسمت از سه‌گانه بازسازی فاینال فانتزی 7 شناخته می‌شود و در ژانر نقش‌آفرینی ژاپنی قرار دارد که به شکل انحصاری برای پلی‌استیشن 5 عرضه شده.

 

The Thaumaturge

سازنده: Fool's Theory

متوسط امتیاز: 75
Gallery 2

دو سال پیش بود که Disco Elysium توانست به دید متفاوت خود نسبت به ژانر نقش آفرینی تبدیل به یکی از بهترین‌های چند سال اخیر شود. حالا The Thaumaturge همان رویه را پیش گرفته و سعی کرده از دید گیم‌پلی و داستان چیزی شبیه بازی اشاره شده را تکرار کند. اثری که شما را در ورشو به عنوان کارآگاهی باسابقه قرار می‌دهد.

 

Vehicle Overtake

سازنده: Level4

متوسط امتیاز: یک هزار
Gallery 3

بازی‌های مسابقه‌ای روی تلفن‌های همراه به واسطه کنترل محدود این دستگاه‌ها معمولا سعی می‌کنند رویکردی ساده و اعتیادآور را دنبال کنند. بازی Vehicle Overtake یکی از همین آثار است که تمرکز اصلی خود را روی رانندگی در مسیری مستقیم و سبقت گرفتن از دیگر اتومبیل‌های حاضر قرار داده.

 

Outlast Trials

سازنده: Red Barrels

متوسط امتیاز: 77
Gallery 4

برای سال‌هاست که مجموعه Outlast به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ترسناک شناخته می‌شود. سازندگان این مجموعه اما در آخرین نسخه از Outlast به سراغ رویکردی آنلاین رفته و سعی کرده‌اند چند گیمر را در موقعیت‌های ترسناک قرار داده و به آنها وظایفی را اختصاص دهند که به شکل گروهی قابل انجام باشد.

 

Phoenix 2

سازنده: Firi Games

متوسط امتیاز: 50 هزار
Gallery 5

شوترهای دو بعدی یکی از اولین بازی‌هایی بودند که توانستند تا تعریفی متفاوت از باز‌ی‌های ویدئویی ارائه کنند. آثاری که سرعت با بازی‌های مدرن جایگزین شدند. بازی Phoenix 2 یکی از همین عناوین است که از اصولی کلاسیک پیروی می‌کند و سعی کرده آن را با جلوه‌های بصری روز همراه کند. وظیفه‌ای که در انجام آن موفق ظاهر شده‌اند.

 

کدخبر: ۵۵۴۶۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر