کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۱۰۷
تاریخ خبر:

رنگین‌کمان پرچمدار اقتصادی سامسونگ + عکس

رنگین‌کمان پرچمدار اقتصادی سامسونگ + عکس

سامسونگ در حال آماده‌سازی گلکسی S۲۴ FE با 5 رنگ‌ منتوع و جذاب است

سامسونگ همچنان روی گلکسی S۲۴ FE کار می‌کند و انتظار می‌رود این گوشی در اواخر سال جاری میلادی عرضه شود. براساس گزارش جدیدی از «راس یانگ»، مشاور زنجیره تأمین نمایشگرها، این نسخه ارزان‌تر از سری S۲۴ در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و زرد به فروش خواهد رسید.

 

رنگ‌های متنوع و جذاب گلکسی S۲۴ FE فاش شد

راس یانگ با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس به ترکیب رنگ گلکسی S۲۴ FE‌ اشاره کرد. نسخه مشکی این سری به احتمال زیاد پرفروش‌ترین خواهد بود. البته سامسونگ قطعاً نام‌های جذاب و خاصی برای رنگ‌های گلکسی S۲۴ FE انتخاب خواهد کرد، اما رنگ‌های واقعی این گوشی همان‌هایی است که اشاره شد.

 

برای مقایسه، گلکسی S۲۳ FE در رنگ‌های نعناعی، کرم، بنفش، نیلی، خاکستری و نارنجی عرضه شد. جالب است که برای S۲۴ FE هر دو رنگ مشکی و خاکستری ذکر شده‌اند، احتمالاً خاکستری برای کسانی است که مشکی را کمی خسته‌کننده می‌دانند اما نمی‌توانند رنگ‌های روشن‌تر را تحمل کنند.

توییت

ماه گذشته، گلکسی S۲۴ FE در پایگاه داده Geekbench با چیپست Exynos ۲۴۰۰ و ۸ گیگابایت رم مشاهده شد. البته ممکن است نسخه‌هایی با ۱۲ گیگابایت رم نیز وجود داشته باشد. شایعات و گزارش‌ها تاکنون درباره زمان عرضه این گوشی متنوع بوده است. برخی می‌گویند تابستان امسال و برخی می‌گویند اواخر سال جاری میلادی این موبایل از راه می‌رسد.

 

انتظار می‌رود که این گوشی دارای همان دوربین اصلی گلکسی S۲۴ ،S۲۳ و S۲۳ FE، صفحه نمایش ۶.۱ اینچی امولد، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی باشد.

 

منبع: دیجیاتو
کدخبر: ۵۶۲۱۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر