کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۹۱۳
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

مروری بر جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر.

روزنامه هفت صبح|  هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه ‌‌به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

Another Code 
سازنده: Arc System 
متوسط امتیاز: 72

Gallery 1

با پشت سر گذاشتن روزهای ابتدایی سال 2024، جریان عرضه بازی‌ها دوباره در حال برگشت به شرایط عادی است و یکی از جدیدترین آثار مستقلی که توانسته توجه گیمرها را به خود جلب کند، Another Code است. اثری که تمرکز اصلی خود را روی داستان قرار داده و در این زمینه‌ حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

 

The Cub 
سازنده: Demagog 
متوسط امتیاز: 73

Gallery 2

بازی The Cub هرچند به سراغ فضایی آشنا رفته اما توانسته تا دیدی متفاوت به آن را نمایش دهد. اثری که در دنیایی پساآخرالزمانی دنبال می‌شود اما از دید بصری با شکل و شمایلی کاملا متفاوت همراه است. در این بازی هرچند گیم‌پلی تا حد زیادی ساده دنبال می‌شود اما همچنان می‌تواند برای چند ساعتی گیمر را سرگرم کند.

 

موتوفایت 
سازنده: ویسپو 
متوسط امتیاز: 100 هزار

Gallery 3

اگر از گیمرهای قدیمی باشید به احتمال فراوان با مجموعه Road Rash آشنا هستید. در این مجموعه کنترل موتورسیکلتی را برعهده گرفته و جدای از رقابت باید با دیگر شرکت‌کننده درگیر شوید. بازی موتوفایت دقیقا همین رویکرد را دنبال کرده و توانسته تا همان تجربه قدیمی را روی تلفن‌های هوشمند ارائه کند.

 

Vertigo 2 
سازنده: Perpetual 
متوسط امتیاز: 82

Gallery 4

با افزایش نفوذ هدست‌های واقعیت مجازی شاهد عرضه تعداد زیادی بازی برای این دستگاه‌ها هستیم. دومین قسمت از مجموعه Vertigo یکی از همین آثار است که تجربه‌ای شبیه ‌ شوترهای اول شخص همیشگی را به شکل واقعیت مجازی در اختیار شما قرار می‌دهد و البته توانسته استانداردهای موجود را به خوبی رعایت کند.

 

Skyscraper Stack Builder 
سا‌زنده: Fun Monkey 
متوسط امتیاز: 5 هزار

Gallery 5

گاهی اوقات ساده‌ترین رویکرد، بیشترین لذت تجربه را به همراه دارد. در Skyscraper Stack شاهد همین رویکرد هستیم. در این بازی شما تنها کافیست بلوک‌های موجود را روی یکدیگر قرار داده و برج خود را به ارتفاع بالاتری برسانید. هرچند ایده ساده است اما در ادامه برای ثبت رکورد‌های بالا مطمئنا با چالش قابل‌توجهی روبه‌رو می‌شوید.

 

کدخبر: ۵۵۲۹۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر