کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۷۵۰
تاریخ خبر:

چطور پیامک تبلیغاتی بفرستیم؟ ۵ استراتژی هوشمندانه و موثر

چطور پیامک تبلیغاتی بفرستیم؟ ۵ استراتژی هوشمندانه و موثر

رپورتاژ آگهی|ارسال پیامک تبلیغاتی به‌عنوان یک استراتژی بازاریابی قدرتمند و موثر شناخته می‌شود. این روش نه‌تنها به دلیل دسترسی گسترده و سهولت استفاده محبوب است، بلکه به دلیل توانایی بالای هدف‌گیری و ارتباط شخصی با مشتریان، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

در این مقاله برای پاسخ به پرسش چطور پیامک تبلیغاتی بفرستیم، پنج استراتژی هوشمندانه و موثر برای ارسال پیامک تبلیغاتی را بررسی خواهیم کرد: پیامک یادآوری، خبرنامه پیامکی یا باشگاه مشتریان، پیامک انبوه، پیامک ال بی اس، و پیامک مکان محور. این روش‌ها به شما کمک می‌کنند تا با استفاده از تکنولوژی پیامک، با مخاطبان خود به طریقی موثر و کارآمد ارتباط برقرار کنید.

۱. خبرنامه پیامکی یا باشگاه مشتریان؛ یکی از بهترین استراتژی‌ها برای تبلیغات پیامکی

 

خبرنامه پیامکی به‌عنوان یک روش مقرون‌به‌صرفه و محبوب برای اطلاع‌رسانی، نقش مهمی در حفظ ارتباط پیوسته با مشتریان دارد. این ابزار به ویژه با‌توجه‌به دقت در زمانبندی ارسال و توجه به لیست دقیق مخاطبان، امکان ارسال پیام‌های هدفمند را فراهم می‌کند.

در باشگاه‌های مشتریان، کاربرد پیامک برای ایجاد وفاداری فوق‌العاده است؛ ارسال خودکار پیامک‌ها از طریق خط خدماتی و پنل‌های مخصوص این امکان را می‌دهد که به‌سرعت و کارآمد با مشتریان ارتباط برقرار کنید. با استفاده از این سیستم می‌توان اطلاعاتی مانند امتیازات و تخفیفات مربوط به خریدهای مشتریان را به‌صورت لحظه‌ای ارسال کرد.

۲. پیامک یادآوری؛ استراتژی هوشمندانه برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان

پیامک یادآوری باید با دقت زمانی ارسال شود تا از فراموشی جلوگیری کند؛ بهترین زمان برای این منظور ۲۴ تا ۴۸ ساعت پیش از قرار است. این زمانبندی فرصت کافی برای آمادگی و جلوگیری از فراموشی فراهم می‌کند. همچنین در متن پیامک می‌توانید از مخاطبان بخواهید تا حضور داشتن یا نداشتن خود را برای مثال با ارسال عدد ۱ و ۲ اعلام کنند. با پاسخگویی، مخاطب در برابر جواب خود مسئولیت‌پذیرانه عمل خواهد کرد.

برای بهره‌وری از امکان دریافت پاسخ مخاطب لازم است از سرشماره‌هایی با قابلیت دریافت پاسخ استفاده کنید. برای مثال استفاده از سیستم پیامک یادآوری برای مطب پزشکان بسیار مناسب خواهد بود. همچنین اگر نوبت‌دهی از طریق سایت دارید، با استفاده از وب سرویس ارسال پیامک می‌توان به‌صورت اتوماتیک و کاملا زمان‌بندی شده پیام‌ها را برای مخاطبان ارسال کرد.

۳. ارسال پیامک انبوه؛ جذب گسترده مخاطبان با تبلیغات پیامکی

با استفاده از سرویس پیامک انبوه می‌توانید پیام‌های شخصی‌سازی شده کسب‌وکار خود را به شکل انبوه یا گروه‌بندی شده برای سراسر کشور ارسال کنید. باتوجه‌به گستردگی مخاطبی که پیامک انبوه در اختیار شما قرار می‌دهد، مشتریان بسیاری را می‌توانید جذب کسب‌وکار خود کنید.

همچنین این نوع از تبلیغات برای معرفی کسب‌وکار‌های بزرگ به سراسر کشور بسیار کاربرد دارد. با خرید پنل اس ام اس انبوه می‌توانید تبلیغات و اخبار موردنظر خود را برای مخاطبان بسیاری در سراسر کشور بفرستید.

۴. پیامک مکان محور؛ برقراری ارتباط موثر با مشتریان بالقوه

تبلیغات با استفاده از پیامک مکان محور مناسب برای انواع کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک است. در واقع کسب‌وکارها با تبلیغات پیامکی منطقه‌ای می‌توانند حضور خود را به مشتری‌های یک منطقه اعلام کنند؛ ازاین‌رو به مخاطبان و مشتریان بالقوه بسیاری دسترسی پیدا خواهند کرد. پیامک مکان محور ۵ روش دارد که عبارت‌اند از:

  • بر اساس کد پستی
  • شهر و استان
  • از روی نقشه گوگل
  • از طریق دکل BTS
  • پیامک زنده LBS

در واقع در ارسال پیامک منطقه‌ای برخی از شرکت‌های معتبر مانند مدیانا می‌توانید علاوه‌بر تعیین جنسیت و سن مخاطبان خود، با محدود کردن اس ام اس به کد پستی منطقه موردنظر، انتخاب یک شهر یا استان خاص یا استفاده از نقشه گوگل مپ، محدوده‌ای را برای ارسال تبلیغات پیامکی در نظر بگیرید و به مشتریان با پتانسیل بالا خود به شکل هدفمند پیامک بفرستید.

۵. استراتژی هوشمندانه ارسال پیامک ال بی اس برای جذب مخاطب

پیامک ال بی اس یا پیامک زنده نوعی سرویس ارسال پیامک و از انواع پیامک مکان محور براساس حضور فعال مشترکین همراه اول در یک مکان خاص است. با استفاده از این نوع تبلیغات پیامکی می‌توانید کسب‌وکار یا محصول خود را در مکان‌های پر رفت‌وآمد و پر از جمعیت بالقوه تبلیغ کنید. برای مثال اگر می‌خواهید هتلی را تبلیغ کنید، فرودگاه یکی از بهترین مکان‌ها برای تبلیغات است. ازاین‌رو با استفاده از پیامک ال بی اس، تبلیغات خود را برای کلیه مشترکین همراه اول حاضر در محدوده فرودگاه می‌توانید ارسال کنید.

استفاده از پنل‌ ارسال اس ام اس مدیانا برای دسترسی به مخاطبان بسیار

باتوجه‌به بررسی‌های انجام شده برای پاسخ به پرسش چطور پیامک تبلیغاتی بفرستیم باید گفت ارسال پیامک تبلیغاتی را می‌توان به‌عنوان بخش مهمی از استراتژی بازاریابی هر کسب‌وکاری دانست. با استفاده از روش‌های گوناگونی که در این مقاله معرفی شدند، کسب‌وکارها می‌توانند به شیوه‌هایی هدفمند و مؤثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. از پیامک یادآوری گرفته تا خبرنامه پیامکی و استفاده از تکنولوژی‌های نوین مانند پیامک ال بی اس و مکان محور، هرکدام به نوبه خود امکان دسترسی به مشتریان بالقوه و موجود را فراهم می‌کنند.

با بررسی و انتخاب درست این استراتژی‌ها و همچنین پنل پیامکی مناسب، هر کسب‌وکار می‌تواند از مزایای بازاریابی پیامکی به نحو احسن بهره‌مند شود. مدیانا یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده کلیه خدمات ذکر شده در این مقاله از جمله ارسال انبوه پیامک و پیامک ال بی اس با قیمتی مقرون‌به‌صرفه است. برای مشاهده خدمات و همچنین استفاده از پنل پیامکی وارد وبسایت مدیانا (mediana.ir) شوید.

 

کدخبر: ۵۵۲۷۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر