کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۸۱۰
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم ؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم ؟

معرفی ‌جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر .

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

Asgard's Wrath 2
سازنده: Sanzaru Games
متوسط امتیاز: 93

‌

ترکیب جادو و واقعیت مجازی از آن دست معجون‌هایی است که کمتر توسعه‌دهنده‌ای موفق به پیاده‌سازی درست آن شده. این بار اما سازندگان دومین قسمت از Asgard’s Wrath موفق شده‌اند تا بهترین خروجی ممکن از این ترکیب را به دست آورده و اثری را روانه بازار کنند که به بهترین شکل امکان استفاده از جادو را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

Ready or Not
سازنده: VOID Interactive
متوسط امتیاز: 81

‌

نزدیک به دو دهه از انتشار آخرین قسمت از مجموعه بازی SWAT گذشته و از آن زمان تاکنون خبری از بازی‌ای نبود که با محوریت نیروهای ویژه پلیس دنبال شود. با این حال Ready or Not از راه رسیده تا علاقه‌مندان به شوترهای تاکتیکال را به خود جذب کند و به آنها این فرصت را بدهد که در نقش نیروهای ویژه پلیس حضور پیدا کنند.

 

Screw Puzzle 
سازنده: WeMaster Games
متوسط امتیاز: 5 میلیون


‌

بازی‌هایی که با محوریت پازل‌های منطقی ساخته می‌شوند، روی تلفن‌های هوشمند طرفداران زیادی دارند. بازی Screw Puzzle یکی از همین آثار است که سعی کرده تا پازل‌های خود را با محوریت پیچ‌هایی قرار دهد که گیمر می‌تواند موقعیت آنها را تغییر داده و راه‌حل نهایی را پیدا کند. رویکردی که به مرور با چالش‌های بیشتری همراه می‌شود.

 

House Flipper 2
سازنده: Frozen District
متوسط امتیاز: 79


‌

بازسازی خانه یکی از سخت‌ترین و چالش‌برانگیزترین فرایند‌هایی است که می‌توانید به سراغ آن بروید. حالا تصور کنید که یک بازی ویدئویی با این موضوع ساخته شده و لذت بازسازی شدن یک خانه را به راحتی در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی House Flipper 2 نسبت به نسخه اول پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته اما همچنان تجربه‌ای آشنا ‌‌ارائه می‌کند.

 

Souls
سازنده: Habby
متوشط امتیاز: یک میلیون


‌

یک دهه پیش بود که بازی Journey توانست سبکی جدید از بازی‌های ویدئویی ماجراجویی را به گیمرها معرفی کند. اثری ساده اما آرامش‌بخش که در آن شاهد محیط‌های خیره‌کننده و گیم‌پلی ساده‌ای بودیم. بازی Souls دقیقا همان رویکرد را دنبال کرده و این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در کنار رسیدن به آرامش، برای مدتی سرگرم شوید.

 

کدخبر: ۵۵۱۸۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر