کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۵۰۲
تاریخ خبر:

مانور آفرودی‌ها در نمایشگاه ایران‌مال| از کی‌ام‌سی T۹ تا بنز جی کلاس

مانور آفرودی‌ها در نمایشگاه ایران‌مال| از کی‌ام‌سی T9 تا بنز جی کلاس

سومین نمایشگاه آفرود در ایران‌مال آغاز به کار کرد

هفت صبح| دوشنبه ۲۲ مردادماه سومین نمایشگاه آفرود در ایران‌مال آغاز به کار کرد.شرکت‌های مختلف با نمایش خودروهای آفرودی خود برای متقاضیان در غرفه‌های مختلف استارت آغاز این نمایشگاه را زدند. وسایل کمپینگ؛ شامل چادر و سایر اقلام نیز در این نمایشگاه به چشم می‌خورد.

وب (1)

یکی از پررنگ‌ترین غرفه‌ها در این نمایشگاه حضور کرمان‌موتور بود که با آوردن  کی‌ام‌سی T9 نوید شماره‌گذاری و حضور این آفرودی غول‌پیکر را در خیابان‌ها داد.از سایر برندها فوتون‌ و کلوت هم بودند؛ البته که یک بنز جی کلاس نیز در این نمایشگاه به معرض دید عموم درآمد. ایرانی‌ها با توجه به روحیه سفردوستی و همچنین علاقه به خودرو در همین روز اول، استقبال جالبی از این نمایشگاه داشتند.

وب (3)

مانور آفرودی‌های کرمان‌ موتور

شرکت کرمان موتور در سومین دوره از نمایشگاه آفرود که از ۲۲ تا ۲۶ مردادماه ۱۴۰۳ در ایران‌مال برگزار می‌شود، با خودروهای آفرودی خود شامل KMC T۸ و KMC T۹ حضور دارد. بزرگترین خودروساز خصوصی کشور در دومین نمایشگاه آفرود که مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد، با حضور خودروی KMC T۸ که پرفروش‌ترین پیکاپ بازار است، حضور موفقی را تجربه کرد.

وب (7)

کرمان موتور امیدوار است با حضور پیکاپ محبوب خود کی‌ام‌سی T۸ در کنار جدیدترین عضو خانواده پیکاپ‌های خود، کی‌ام‌سی T۹ بتواند حضور موفق خود در نمایشگاه آفرود را تکرار کند. به دلیل حضور این دو پیکاپ از دو نسل متفاوت خودروساز چینی، حضور کرمان موتور در نمایشگاه آفرود ۱۴۰۳ حال و هوای متفاوتی خواهد داشت.

وب (4)

 

وب (8)

وب (6)

کدخبر: ۵۶۴۵۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر