کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۹۷۲
تاریخ خبر:

شاسی‌بلند ارزان کرمان موتور به میدان آمد

شاسی‌بلند ارزان کرمان موتور به میدان آمد

بالاخره شرایط فروش بک X3 پرو توسط خودروسازان بم اعلام شد

روزنامه هفت صبح| ماشین خوش آب و رنگ  بک X3 پرو در نمایشگاه خودروی شهرآفتاب در غرفه کرمان ‌موتور، افراد زیادی را دور خودش جمع کرده بود. رنگ آبی زنگاری و کراس‌اوور شهری جذابی که خیلی‌ها درباره زمان فروشش سوال می‌پرسیدند.

1

حالا ‌خودروسازان بم شرایط فروش این خودرو را اعلام کرده است.در واقع  شرکت خودروسازان بم به عنوان زیرمجموعه گروه خودروسازان کرمان خودرو، شرایط فروش کراس‌اوور جدید خود را با نام بک X3 پرو اعلام کرده است. کرمان‌ موتور به عنوان خودروساز بخش خصوصی تا قبل از شروع سال جدید یک ماشین جدید دیگر را با قیمت اقتصادی به بازار عرضه کرد.


شرایط فروش نقدی بک X3 پرو  
شرکت خودروسازان بم اولین شرایط فروش BAC X3Pro را برای اسفند ۱۴۰۲ اعلام کرد. در این  طرح که از تاریخ اول اسفند تا پانزدهم همین ماه فعال خواهد بود، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز خودروسازان بم  در سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
2

بک X3 پرو با قیمت قطعی ۸۸۹ میلیون و ۷۵ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد. این خودروها طی ۹۰ روز کاری به دست مشتریان می‌رسند و مدل ۱۴۰۳ را دارند. سود تاخیر در شرایط فروش این کراس‌اوور جدید گروه کرمان ۳ درصد اعلام شده است. رنگ‌های بک X3 پرو جهت سفارش سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری و خاکستری توسی روشن متالیک هستند.


مشخصات فنی بک ‌ X3 پرو 
در نمایشگاه خودروی شهرآفتاب، طی یک ویدئوی مفصل در صفحه اینستاگرام هفت‌صبح این خودرو را از نزدیک نشان دادیم و درباره آن و مشخصاتش صحبت کردیم. بک X3 پرو در بحث مشخصات فنی به پیشرانه 1/5 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۱۰۲ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می‌کند.

3

جعبه‌دنده این کراس‌اوور شهری از نوع اتوماتیک CVT است که توان را به چرخ‌های جلو می‌رساند. این جعبه‌دنده نسل جدید سیستم‌های انتقال قدرت CVT است که در حالت تیپ ترونیک انتقال قدرت ۸ سرعته مصنوعی را برای راننده فراهم می‌کند. حجم باک سوخت خودروی مورد اشاره ۴۵ لیتر است و سایز تایر و رینگ آلومینیوم ۱۶ اینچی دارد. سیستم تعلیق جلو مستقل مک فرسون و سیستم تعلیق عقب میله پیچشی نیمه مستقل است و ‌ استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس می‌کند.

4
امکانات ایمنی و رفاهی بک X3 پرو 
از جمله امکانات رفاهی بک X3 پرو‌، می‌توان به آ‌ینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی، گرمکن و راهنما، ریل سقفی، سانروف با قابلیت تشخیص مانع، شیشه‌های جلو و عقب برقی تک لمسی با قابلیت تشخیص مانع + power windows، گرمکن شیشه عقب + برف پاک‌کن، سیستم فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، کروز کنترل، روکش صندلی چرمی تک‌رنگ، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ۶ حالت دستی

5

صندلی جلو با قابلیت ۴ حالت دستی، قابلیت تاشوندگی صندلی‌های ردیف عقب، آفتاب‌گیر راننده و سرنشین همراه با آینه، کنسول مرکزی به همراه جا لیوانی، قفل مرکزی، قفل اتوماتیک در‌ها حساس به سرعت، استارت دکمه‌ای + ورود بدون کلید، ریموت هوشمند، سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS )، تهویه مطبوع برقی و هشدار سرعت بالا اشاره کرد.

 

کدخبر: ۵۵۳۹۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر