کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۴۱۶
تاریخ خبر:

روزنامه خوانی در شصت سال پیش- ۶۳ | سکینه و فخرالسادات و بقیه خواهرها

 روزنامه خوانی در شصت سال پیش- 63 | سکینه و فخرالسادات و بقیه خواهرها

جوانی 26 ساله در یکی از روستاهای تربت حیدریه را به خاطر 164 تومان کشتند

هفت صبح|  ششم شهریور 1343. ماجرای قتل نسرین توسط عادل کوتوالی پسر جوان هجده‌ساله همچنان مهم‌ترین خبر روزنامه است. دادستان همراه با متهم رفته‌اند آپارتمان  429 خیابان تخت جمشید. آن چه در این گزارش جلب نظر می‌کند عکس بسیار زیبایی است که بسیار عالی هم کار شده است. کلا کیفیت صفحه حوادث یک سروگردن از بقیه صفحات بالاتر است. 

 

گزارش جالبی درباره رشت کار شده که درآن پدیده دوچرخه تاکسی باب شده است. دوچرخه‌هایی که دو سه نفر را ترک دوچرخه سوار می‌کنند و راه می‌افتند و حسابی اعصاب راننده‌های تاکسی رشت را به هم ریخته‌اند. مسافرین دوچرخه تاکسی‌ها بیشتر آن بخش از اهالی هستند که خانه‌هایشان در کوچه‌های تنگ شهر قرار دارد و با دوچرخه تا خود مقصد راحت می‌روند. 

 

 هفتم شهریور 1343.جوانی 26 ساله در یکی از روستاهای تربت حیدریه را به خاطر 164 تومان کشتند و جسدش را در چاه انداختند. مقتول به نام عطا محمد قره بهادری سه ماه در مشهد کارگری کرده بود تا بتواند با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کند اما در نهایت معلوم شد یک کارگر درودگر به نام محمد عرب و پسر 14 ساله‌اش عطا محمد را کشته‌اند. توصیف صحنه قتل توسط پسر محمدعلی عرب فوق‌العاده تکان دهنده از آب درآمده است. کشتن عطامحمد با سنگ آن هم زیر نورماه! اشرف هم به همراه همسرش مهدی بوشهری و دخترش هنگامه از سفر به رم به تهران برگشته‌اند. خانم اشرف کلا حوصله اقامت در ایران رانداشته‌اند و ماشالله مدام در سیر و سیاحت بوده‌اند.

 

 هشتم شهریور 1343. فیلمی از بریژیت باردو به اسم آتشپاره اکران شده است. اما خیلی روی نام بریژیت باردو مانور داده نشده. هنوز آن قدر در ایران مشهور نبوده است. یک گروه باله و یک خواننده یونانی در هتل میامی به اجرای برنامه خواهند پرداخت. پرنسس پری هان هم به عنوان مشهورترین رقاصه شرق قرار است در هتل دربند اجرای برنامه کند! در باغ گلستان در منطقه سلسبیل هم قرار است یک گاردن پارتی برگزار شود و بیسکوییت گرجی هم پذیرایی رایگان آن را برعهده گرفته است و با این تضمین که هیچ نوشیدنی الکلی در گاردن پارتی سرو نشود.

 

در کرمانشاه خداداد صادقی را به عنوان قاتل دو مرد و یک زن در ملأ عام به دار کشیدند که بار اول طناب دار پاره شد و قاتل حیرت زده از عمر دوباره خود به این سو و آن سو نگاه می‌کرد که مامورین دوباره او را بلند کردند و یک بار دیگر او را به دار کشیدند و این بار ماجرا کارساز بود.

 

دیروز4 دختر به نام‌های ناهید و سکینه و زهرا و فخرالسادات با تاکسی خودشان را به منزل پدرشان در بلوار ناهید در خیابان پهلوی رساندند و به تاکسی گفتند چند دقیقه‌ای منتظر بماند و بعد با کیسه‌های سنگ و کلوخ پیاده شدند و با هماهنگی هم خانه پدر را سنگباران کردند و تمام شیشه‌های این خانه مدرن و زیبا را شکستند و پدر به کلانتری امانیه شکایت برده است و دخترها گفته‌اند که پدر عیاششان خرجی آنها را نمی‌دهد! برای این که تابستان طلایی سینمادوستان تکمیل شود فیلم معما ساخته استنلی دانن و با بازی کری گرانت و ادری هپبورن هم به زودی اکران خواهد شد.

 

کدخبر: ۵۶۵۴۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر