کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۶۰۹
تاریخ خبر:

البته که کار شما مهم‌تر است آقای غلامپور

البته که کار شما مهم‌تر است آقای غلامپور

درباره یک طعنه، ‌یک حکایت، ‌یک خاطره و یک بی‌احترامی

هفت صبح| ۱- آقای بهزاد غلامپور در تحقیر یک داور بازنشسته به او گفته که بهتر است بماند خانه و ظرف‌ها را بشوید. خب آقای غلامپور است دیگر. انتظار زیادی نداریم که طبق معیارهای مرسوم حرف بزنند. به نظرش شستن ظرف کار حقیرانه‌ای است و نشستن روی نیمکت و پریدن روی سروکول سرمربی‌های‌ تیم‌های مختلف کار بزرگی محسوب می‌شود. گفتیم که انتظاری از ایشان نداریم.

 

۲- آقا فرماندار نیشابور حکایت غریبی را در یک تریبون عمومی به زبان آورده آن هم از قول یک نفر دیگر. این که مردی دارای کرامات در نیشابور است که موقع سقوط هلی‌کوپتر رئیس‌جمهور یک مثلث را در افق دیده که یک سر آن حضرت ولیعصر حضور داشته و یک سر دیگر آن رئیس‌جمهور و یک سر دیگرش هم بارگاه حضرت رضا و بعد جملاتی در پیشگویی این حادثه نقل کرده‌اند. نمی‌دانیم چه بگوییم. در تاریخ معاصر از این نوع حکایت‌ها فراوان شنیده و خوانده‌ایم. اما در نهایت فرماندار نیشابور مرد خوشقلبی است و شاید هم ...بگذریم. خداوند به ایشان خیر بدهد. از این نوع روایت‌های اعجاز گونه احتمالا به مناسبت‌های مختلف باز هم خواهیم شنید.

 

 

۳-این متن هم از باشگاه روزنامه نگاران جالب است‌:‌

 

«مجله‌ روشنفکری گردون در دهه هفتاد با شکایت مهدی نصیری که در آن دوره مدیر مسئول روزنامه کیهان بود، توقیف شد.

 

آقای نصیری مدعی بود که گردون و صاحب آن عباس معروفی، در حال از بین بردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.

 

گردون در زمانی که محمد یزدی رئیس قوه‌ قضائیه بود توقیف شد و بعد از آن نیز عباس معروفی که سردبیر و صاحب امتیاز این مجله ادبی و روشنفکری بود، جلای وطن کرد.

 

نویسنده‌ رمان سمفونی مردگان و سال بلوا، مجبور شد در خارج از کشور در پیتزا فروشی کار کند تا بتواند رمان بنویسد.

 

این روزها مصادف بود با تولد آقای معروفی که در آلمان درگذشت.

 

این روزها البته شاهد دگردیسی عجیب آقای نصیری هم هستیم. او که در کیهان علیه روشنفکران و فیلمسازان و نویسندگان و هنرمندان شمشیر می‌کشید تا آنها را از پا درآورد این روزها از آن سوی بام افتاده است و آنچنان مدعی تغییر است که باور ناپذیر است.»

 

۴- وداع کروس‌،‌ برکناری ژاوی و قهرمانی منچستر یونایتد در جام حذفی انگلیس خبرهای بهت‌آور این روزهای فوتبال جهان است. مدیران بارسلونا با کنار گذاشتن ژاوی نشان دادند که احترام و مراعات جایگاه فوق ستاره‌ها را بلد نیستند. تیمی که با گروهی نوجوان به مقام نایب قهرمانی اسپانیا رسید و آتلتیکو مادرید پر از ستاره را جای گذاشت مستحق رفتار مناسب‌تری بود.

 

کدخبر: ۵۵۹۶۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر