کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۹۵۷
تاریخ خبر:

کمپین ‌نه به رفع فیلتر‌

کمپین ‌نه به رفع فیلتر‌

زندگی با فیلتر‌شکن یا بی‌فیلترشکن؟

روزنامه هفت صبح| رفقا خوبین؟ من؟ افتضاحم. چرا؟ برای اینکه تو این مملکت ما آسایش نداریم. برای اینکه تو این کشور ما آرامش نداریم. آخه این چه وضعیه؟ دو روزه نتونستم پلک رو هم بذارم. چرا؟ برای این خبر که احتمال داره دو سه تا از اپلیکیشن‌ها رو رفع فیلتر کنن.

 

آقایان، دولتمردان، عزیزان، بزرگواران، نکنین این کارو. تورو جان هر کی دوست دارین نکنین این کارو. والا فقط یکی از درست‌ترین کارهاتون، همین فیلتر کردن این اپلیکیشن‌هاست. سرم به جایی خورده؟ خیر. شما خوشحالین؟... عجب... اگر شما از این خبر که معلوم نیست درسته یا نه، خوشحال شدین، معلوم میشه که از این فرصت، به درستی استفاده نکردین.

 

به این معناست که کفران نعمت کردین. حالا البته انشاءالله که شایعه‌ست و من وظیفه خودم می‌دونم که طرز صحیح استفاده از فیلتر‌شکن رو بهتون یاد بدم تا شما هم به جمع مبارزه با رفع فیلتر بپیوندین.

 

عرضم خدمت‌تون که این فیلتر و نصب فیلترشکن فرصت‌های بسیاری رو در دامانتون می‌گذاره. مثلا یه کسی باهاتون کار داره. خیلی هم گیره. پیغام میده. شما جواب نمیدین. تمام. حق هم نداره ناراحت بشه. چرا؟ چون بهش می‌فرمایین که :

 

_ ای داد بیداد... فیلترشکنم از کار افتاده. نتونستم پیام‌هام رو چک کنم.مثال دیگه. دور از چشم یه عزیزی، یه جایی رفتین و یه ساعتی غیبتون زده. بعد اون عزیز گیرتون میاره و به قلاب آویزونتون می‌کنه که کدوم قبرستونی بودی تا حالا که جواب گوشیت‌رو نمی‌دادی. می‌فرمایین که:

 

_ ای داد بیداد... فیلترشکنم تموم شده بود، گوشی دست این موبایل‌فروشه بود تا فیلترشکن برام نصب کنه.مثال دیگه. می‌خواین سر صحبت‌رو با یه عزیز دیگه‌ای باز کنین و هیچی به مغزتون نمی‌رسه و دنبال یه جمله‌ای می‌گردین با ضمانت صددرصد جوابدهی. می‌فرمایین که:


_ یه فیلتر‌شکن خیلی خوب دارم. می‌خوای برات نصب کنم؟ و چون جواب، بی‌برو برگرد مثبته، گوشی اون عزیز، صاف میاد تو دستاتون و بقیه‌ش‌رو هم که بلدین.بازم بگم براتون؟ پول کم داشتین، بزنین تو کار فروش فیلتر‌شکن. باز هم پول کم داشتین، بگین این فیلترشکن جدیدا، مادام‌العمره، بعد هم که قطع شد، بگین:

 

_ آخ... از دست این اینا... زدن سِرور رو... بیا یه دونه دیگه بهت بدم، این دیگه ضمانت داره

اونم که قطع شد باز بگین:
_آخ... از دست اینا

 

اگه گفتن شما که گفتی ضمانت داره، بگین:
_ آخه چیزی تو این مملکت ضمانت داره؟ یارو تو روز روشن به هوای فروش موبایل ارزون، کلاه کل عالم‌رو برداشته و به همه‌شون هم ضمانت داده. الان اون ضمانت‌ها به درد دبه ماست هم می‌خوره؟

 

و اینجا اصلا مسیر صحبت میره به یه سمت دیگه و بعد هم قیمت سکه و خونه و تمام. شما هم یه فیلترشکن دیگه تقدیم کن که بره حال کنه. سر سال هم برو اروپاگردی با کشتی کروز.

 

اصلا زندگی با فیلتر‌شکن، یه سبک از زندگیه که همین‌جور براتون راه‌های جدید باز می‌کنه. بنابراین ازتون خواهش می‌کنم به کمپین «نه به رفع فیلتر‌» بپیوندین تا این عزیزان هم بی‌خیال بشن و اجازه بدن ما به زندگی‌مون برسیم. 

 

 

کدخبر: ۵۵۳۹۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر