کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۹۳۲
تاریخ خبر:

ارزان‌ ترین لپ تاپ اپل، معرفی ۵ مدل برت

ارزان‌ ترین لپ تاپ اپل، معرفی 5 مدل برت

رپورتاژ آگهی| امروزه لپ تاپ برند اپل باتوجه به کیفیت و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، در مقایسه با دیگر برندها به محبوبیت بسیاری در میان افراد دست یافت. از جمله ارزان‌ترین لپ تاپ‌ اپل می‌توان به مدل های خاصی از مک‌ بوک ایر و مک ‌بوک پرو اشاره کرد. هر کدام از این لپ ‌تاپ‌ها از ویژگی‌ها و خصوصیات منحصربه‌فردی برخوردار هستند و شما می‌بایست در ‌هنگام خریداری آن‌ها یک‌سری فاکتورها را در نظر بگیرید. این فاکتورها شامل نوع پردازنده یا CPU، مدل پردازنده گرافیکی یا کارت گرافیک، نوع هارد دیسک و تکنولوژی ساخت می‌شوند. این فاکتورها می‌توانند قیمت لپ‌ تاپ را تا حد زیادی تحت ‌تاثیر قرار دهند.

لپ تاپ اپل MacBook Air MGN93 2020

این مدل لپ تاپ به‌عنوان بهترین و ارزان‌ترین لپ تاپ اپل شناخته می‌شود که از لحاظ کیفیت و قیمت تاکنون عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. این مدل لپ تاپ دارای یکی از قوی‌ترین سیستم‌ها بوده؛ چراکه پردازنده Apple M1 با 8 هسته مرکزی در کنار پردازنده گرافیکی با 7 هسته مرکزی در تولید آن به‌کار رفته است. اصلی‌ترین خصوصیت این مک بوک پرو 13 را می‌توان ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایت و صفحه نمایش 13.3 اینچی به‌همراه عملکرد قوی آن دانست. افرادی که مایل هستند لپ تاپ اپل را با ارزان‌ترین قیمت تهیه کنند، می‌توانند به‌سراغ لپ تاپ اپل MacBook Air MGN93 2020 بروند.

لپ تاپ اپل MacBook Air MGN93 2020

همانطور که در پارسان می آمده است:

مک بوک ایر MGN93 با تراشه M1 (8C-7C) رم 8 حافظه 256 گیگابایت 13.3 اینچ مدل Macbook Air MGN93 M1 2020 با بکارگیری تراشه اختصاصی Apple M1 سرشار از قدرت بوده و در عین حال با وجود اینکه حدود 20 درصد از مک بوک پرو 13، ارزانتر است ولی بدلیل عدم استفاده از فن در سیستم داخلی آن، باریکترین، سبک‌ترین و بی صدا‌ترین نوت بوک اپل، قلمداد می‌شود.

لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Air MGN63 2020

همانطور که در تکنولایف آمده است:

لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Air MGN63 2020، نخستین لپ تاپ کمپانی اپل با تراشه قدرتمند و اختصاصی M1 است که با توان پردازشی بالای خود قادر است دستورات کاربران را در سریع‌ترین زمان ممکن مدیریت کند. مک بوک ایر MGN63 2020 به نمایشگر 13.3 اینچی رتینا با پشتیبانی از فناوری HDR10 مجهز شده و کیبورد حرفه‌ای Magic Keyboard اپل، تجربه‌ای متفاوت از تایپ کردن را برای کاربران رقم خواهد زد. افزون بر این، وجود امکاناتی مانند تاچ آی دی و پورت‌های USB-C با پشتیبانی از فناوری تاندربولت، مک بوک پیش رو را به محصولی همه‌فن حریف تبدیل می‌کنند.

یکی دیگر از لپ ‌تاپ‌های برند اپل که شما می‌توانید آن را با قیمت پایین نیز تهیه کنید، لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Air MGN63 2020 نام دارد. این مدل لپ تاپ به پردازنده گرافیکی با 7 هسته مرکزی مجهز بوده و دارای سیستم عامل macOS Big Sur است. همچنین حافظه داخلی این دستگاه نیز 256 گیگابایت در نظر گرفته شده و ظرفیت حافظه رم آن 8 گیگابایت است. لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Air MGN63 2020 با داشتن کیفیتی و قیمتی عالی به‌عنوان ارزان‌ترین لپ تاپ اپل شناخته می‌شود. در سال ۲۰۰۸ از نخستین نسخه لپ تاپ مک ‌بوک ایر رونمایی شد. همچنین در سال ۲۰۱۰ شاهد معرفی نسل دوم مک ‌بوک ایر بوده‌ایم.

لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Air MGN63 2020

لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Air MGND3 2020

افرادی که به‌دنبال صفحه نمایش IPS LED-backlit LCD هستند، می‌توانند به‌سراغ یکی از ارزان‌ترین لپ تاپ‌های اپل، لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Air MGND3 2020 بروند. این محصول دارای حافظه Unified و 8 گیگابایت رم به‌همراه حافظه داخلی 256 گیگابایت بوده و رزولوشن آن در حدود 1600*2560 پیکسل محاسبه شده است. برای این‌که شما بتوانید از مک بوک خود مراقبت کنید، می‌بایست شناخت خود را نسبت‌ به بهترین برندهای کابل شارژ افزایش دهید تا دستگاه بتواند طول عمر بالاتری داشته باشد.

لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Pro MYD82 2020 همراه با تاچ بار

شما می‌توانید لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Pro MYD82 2020 را در کنار تاچ بار تهیه کنید. این محصول در لیست ارزان‌ترین لپ تاپ اپل جای داشته و دارای وزن 1/4 کیلوگرمی است. شارژدهی این محصول در حدود ۱۹ ساعت بوده و این لپ تاپ از نظر گرافیکی نیز بی‌شک توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. باتوجه به قیمت مناسب و طراحی و عملکرد خوب این محصول، لپ تاپ 13 اینچی اپل مدلMacBook Pro MYD82 2020 از جمله محبوب‌ترین لپ‌ تاپ‌های برند اپل محسوب می‌شود.

لپ تاپ 16.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro Mk183 2021

از جمله محبوب‌ترین لپ تاپ‌های برند اپل می‌توان به لپ تاپ 16.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro Mk183 2021 اشاره کرد. این محصول جزء ارزان‌ترین لپ تاپ اپل بوده و از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن که سبب ایجاد تمایز میان این محصول با دیگر برندها شده می‌توان رم 16 گیگابایت یکپارچه، حافظه داخلی 512 گیگابایت SSD، پردازنده M1 Pro 10-Core CPU و پردازنده گرافیکی M1 Pro 16-Core GPU، وزن کم و طراحی زیبا را نام برد.

عوامل اثرگذار بر قیمت ارزان ‌ترین لپ تاپ اپل

در هنگام خرید ارزان‌ترین لپ تاپ اپل بهتر است عوامل موثر در قیمت آن را نیز در نظر بگیرید. از جمله این عوامل می‌توان به نوع پردازنده یا CPU، مدل پردازنده گرافیکی یا کارت گرافیک، نوع هارد دیسک و تکنولوژی ساخت اشاره کرد. پردازنده یا CPU به‌عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین قطعه سخت ‌افزاری شناخته می‌شود و می‌تواند به‌طور چشم‌گیری قیمت لپ تاپ اپل را تحت ‌تاثیر قرار دهد.

نوع کارت گرافیک نیز برای گیمرها تا حد زیادی حائز اهمیت است؛ اما این امکان برای کابران عادی وجود داشته که با حذف این کارت بتوانند هزینه نهایی خود را کاهش دهند. بیشتر لپ تاپ‌ها به امکاناتی همچون پورت USB، وب‌کم، پورت LAN، خروجی صدا و... مجهز هستند؛ اما شما می‌توانید در صورت خرید لپ تاپ‌هایی با تکنولوژی ساخت بالا از امکاناتی همچون باتری قدرتمند، پورت USB3، خروجی HDMI و... بهره ببرید. این موارد سبب می‌گردند قیمت لپ تاپ اپل افزایش یابد.

نکات مهم در هنگام خرید ارزان ‌ترین لپ تاپ اپل

در صورتی که قصد خرید ارزان‌ترین لپ تاپ اپل را دارید، بهتر است به یک‌سری نکات در این زمینه توجه داشته باشید. در زمان خرید لپ ‌تاپ شما باید به خصوصیاتی همانند مدل پردازنده یا CPU، مدل پردازنده گرافیکی یا کارت گرافیک، نوع هارد دیسک و تکنولوژی ساخت توجه نمایید. از دیگر نکات مهم در هنگام خرید لپ تاپ این برند، توجه به میزان بودجه اختصاصی خود برای این امر بوده تا در زمان خرید چالش‌های کمتری را تجربه کنید. 

سخن پایانی

داشتن پردازنده‌های قوی، کیفیت بالا و عملکرد خوب از جمله دلایل انتخاب ارزان‌ترین لپ تاپ اپل محسوب می‌شوند. در صورتی که مایل هستید تا از محصولات برند اپل استفاده کنید؛ اما در عین حال آن را با قیمت پایین‌تری تهیه نمایید، بهتر است که به‌سراغ مک ‌بوک ایر و مک ‌بوک پرو بروید. لپ تاپ‌های مدل ایر به ‌نسبت لپ ‌تاپ‌های مدل پرو قیمت پایین‌تری دارند. این دو مدل لپ ‌تاپ‌ همچنین از امکاناتی چون پورت USB، وب‌کم، پورت LAN، خروجی صدا و... نیز برخوردار هستند.

 

کدخبر: ۵۶۵۹۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر