کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۶۵۵
تاریخ خبر:

برای خرید ساید بای سایدهای ایرانی چقدر باید هزینه کنیم؟

برای خرید ساید بای سایدهای ایرانی چقدر باید هزینه کنیم؟

رپورتاژ آگهی| خرید ساید بای ساید ایرانی یا خارجی کاری نیست که هر روز آن را انجام دهید و ممکن است در کل طول زندگی یک یا نهایتا دو بار نیاز به خرید چنین وسیله‌ای داشته باشید. دفعه اول به احتمال زیاد برای جهیزیه این کار را انجام خواهید داد و دفعه دوم زمانی که یخچالتان قدیمی شده است سراغ این محصولات می‌روید. تنوع این محصولات در کنار ویژگی‌ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار خواهند داد باعث می‌شود انتخاب ساید بای ساید به یک معضل تبدیل شود. به همین دلیل در این نوشته تلاش می‌کنیم سوال «برای خرید ساید بای سایدهای ایرانی چقدر باید هزینه کنیم؟» را جواب دهیم تا شما هم با خیال راحت بتوانید محصول مورد نظر را خریداری کنید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت ساید بای ساید

قیمت یخچال ساید بای ساید به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از آن‌ها به شیوه‌ای متفاوت بر قیمت نهایی تاثیر خواهد گذاشت:

ابعاد و ظرفیت

طبیعی است که هر چه ابعاد یخچال ساید بای ساید بزرگ‌تر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. در نظر داشته باشید که یخچال‌های بزرگ برای خانواده‌های پرجمعیت کاربرد دارند در حالیکه برای زوج‌هایی که به تازگی ازدواج کرده‌اند یک یخچال کوچک هم می‌تواند پاسخگو باشد.

2- میزان مصرف انرژی

محصولاتی که دارای برچسب انرژی بالاتری مانند +++A دارند، از قیمت بالاتری برخوردار هستند و ممکن است افراد را وسوسه کند که سراغ محصولاتی با برچسب انرژی پایین‌تر بروند. این ایده به شدت نادرست است، چرا که ساید بای سایدهایی که مصرف انرژی کمتری دارند در بلند مدت می‌توانند این اختلاف قیمت را جبران کنند. علاوه بر آن احتمال آسیب به محیط زیست در این محصولات کمتر است و برای سال‌های متمادی نیازی نیست به فکر خرید یخچال فریزر جدید بیفتید.

3- امکانات و ویژگی‌ها

اگر تا به حال مدل‌های مختلف ساید بای ساید را بررسی کرده باشید حتما متوجه تفاوت آن‌ها در بخش امکانات شده‌اید. برای نمونه برخی از دستگاه‌ها از امکاناتی مانند آبسردکن، یخساز اتوماتیکَ صفحه نمایش لمسی، دستگاه تصفیه آب و قفل کودک بهره می‌برند. اضافه کردن هر کدام از این امکانات برای شرکت سازنده با هزینه همراه است و می‌تواند قیمت نهایی ساید بای ساید ایرانی را افزایش دهد.

4- طراحی و جنس بدنه

استفاده از مواد با کیفیت بالا، طراحی‌های مدرن و جذاب و اضافه کردن جزئیات لوکس می‌تواند قیمت ساید بای سایدهای ایرانی را افزایش دهند. برای نمونه یخچال‌هایی که درب شیشه‌ای یا استیل ضد زنگ دارند حساس‌تر بوده و قیمت آن‌ها را افزایش خواهد داد.

5- فناوری‌های به کار رفته

روز به روز فناوری‌های جدیدی به یخچال‌های ساید بای ساید ایرانی اضافه خواهد شد که باعث می‌شود رقابت بین محصولات و شرکت‌های مختلف بالاتر برود. فناروی‌هایی مانند سیستم خنک کنندگی چندگانه، فناوری خنک کنندگی سریع، سیستم ضد باکتری و سیستم‌های هوشمند اتصال به اینترنت (Iot) به طور قابل توجهی قیمت ساید بای ساید ایرانی را بالاتر خواهند برد.

6- نوع موتور

بسیاری از شرکت‌های تولید کننده یخچال‌های ایرانی به سمت موتورهای اینورتر حرکت کرده‌اند. این موتورها با توجه به میزان دمای یخچال سرعت خود را تنظیم می‌کنند در نتیجه زمانی که دمای محیط یا یخچال بالاتر است، با سرعت بیشتری کار می‌کنند و دما را پایین می‌آورند. سپس سرعت خود را کاهش داده و دما را در یک محدوده خاص نگه می‌دارند. این ویژگی باعث می‌شود که موتور به صورت مداوم اما با شدت‌های مختلف کار کند که در نتیجه آن میزان انرژی مصرفی یخچال به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

7- برند

برندهای معتبرتر معمولا محصولات با کیفیتی تولید می‌کنند و شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش بهتری دارند، به همین دلیل قیمت ساید بای سایدهای آن‌ها بیشتر است. برای نمونه یخچال فریزر دیپوینت، اسنوا، امرسان و دوو از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و به طبع آن قیمت بالاتری هم دارند.

سخن پایانی

قیمت ساید بای سایدهای ایرانی با توجه به تنوع بالای مدل‌ها و ویژگی‌ها، بسیار متفاوت است. برای انتخاب بهترین گزینه پیشنهاد می‌شود ابتدا نیازهای خود را مشخص کرده و با بررسی برندهای شناخته شده برای خرید اقدام کنید. همچنین مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌های مختلف و استفاده از تخقیف‌ها و جشنواره‌ها می‌تواند به کاهش هزینه‌های شما کمک کند.

 

کدخبر: ۵۶۵۶۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر