کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۹۳۳
تاریخ خبر:

با قیمت زیر هشت میلیون تومان این سه گوشی زیبای موتورولا را بخرید

با قیمت زیر هشت میلیون تومان این سه گوشی زیبای موتورولا را بخرید

اگر دنبال ‌گوشی‌های اقتصادی با ویژگی‌های فنی قابل‌قبول می‌گردید، ‌این گوشی‌ها به دردتان می‌خورد

هفت صبح| قیمت گوشی هوشمند در چند هفته گذشته افزایش داشته، اما خبر خوب این است که با بودجه کمتر از هشت میلیون تومان می‌توانید در بین سه گزینه از برند موتورولا، گوشی که به کارتان می‌آید، خریداری کنید. یکی از ارزان‌ترین‌ گوشی‌های این برند، مدل Moto G04 دو سیم‌کارت با ظرفیت 64گیگابایت و رم چهارگیگابایت است که با قیمت حدود چهارمیلیون و 950هزار تومان به فروش می‌رسد.

motorola-moto-g04-04

اگر دنبال یک گوشی اقتصادی با ویژگی‌های فنی قابل‌قبول می‌گردید، شاید این گوشی به دردتان بخورد؛ چون هم از نظر طراحی و ظاهر از گوشی‌های گران‌قیمت چیزی کم ندارد و هم از نظر فنی با استانداردهای روز، هماهنگ است. این گوشی مجهز به صفحه نمایش استاندارد 6/56اینچ است که اندازه استاندارد اکثر گوشی‌های امروزی است. این نمایشگر از جنس IPS است و رزولوشن ۷۲۰ ×‌ ۱۶۱۲ پیکسل دارد.

 

این گوشی فقط یک لنز دوربین اصلی دارد. این دوربین رزولوشن ۱۶مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 دارد و از ویژگی‌‌هایی مانند فوکوس اتوماتیک و عکاسی HDR، برخوردار است. در این گوشی از یک پردازنده UNISOC T606 استفاده شده و باتری پنج‌هزار میلی‌آمپرساعتی دارد.

 

مدل Moto G14 با دو سیم‌کارت و ظرفیت 128گیگابایت و رم چهارگیگابایت نیز یکی از گوشی‌های ارزان‌قیمت و باکیفیت این برند است که با قیمت هفت‌میلیون و 800هزار تومان فروخته می‌شود. صفحه‌نمایش 6/5اینچ این مدل با رزولوشن 1080×2400 پیکسل از نوع IPS مجهز شده که توانایی نمایش 405پیکسل در هر اینچ را دارد.

5c3ef80b44b0db9a741f9540d03c5cc7854dcbb4_1713706942

در قسمت پشتی این گوشی هم یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50مگاپیکسل در کنار سنسور دو مگاپیکسل ماکرو در نظر گرفته شده،  دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن هشت مگاپیکسل دارد. در بخش مشخصات سخت‌افزاری نیز این محصول دارای پردازنده Unisoc Tiger T616 است که با توجه به حضور این پردازنده در اجرای بازی‌های سبک و نرم‌افزار‌های کاربردی، عملکردی قابل‌قبول ارائه می‌کند.

 

گوشی موتورولا مدل Moto G24 با دو سیم‌کارت و ظرفیت 128گیگابایت و رم هشت گیگابایت سومین گوشی اقتصادی این برند است که با قیمت هفت میلیون و 900هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی طراحی مینیمال و در عین حال زیبایی دارد. به دلیل استفاده از بدنه پلاستکی در برابر ضربه و نفوذ آب، مقاوم و بسیار سبک است. این گوشی به یک نمایشگر LCD از نوع IPS مجهز شده و اندازه نمایشگر 6/56اینچ است.

MOTO-G14

این محصول دارای سیستم دوربین اصلی دوگانه است. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 دارد و دوربین دوم هم یک دوربین ماکرو با رزولوشن دو مگاپیکسل است. در این گوشی از پردازندهMediaTek Helio G85 استفاده شده که یک تراشه اقتصادی محسوب می‌شود. این پردازنده هشت هسته‌ای، عملکرد قابل قبولی در انجام کارهای روزمره دارد.

 

کدخبر: ۵۶۴۹۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر