کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۸۸۲
تاریخ خبر:

۵۰اینچ‌های محبوب بازار| بررسی و مقایسه سه تلویزیون با کمتر از ۲۰میلیون تومان

50اینچ‌های محبوب بازار| بررسی و مقایسه سه تلویزیون با کمتر از 20میلیون تومان

از تلویزیون نکسار 50اینچ مجهز به پنل ال‌ای‌دی تا ‌ایکس ویژن و تلویزیون ال‌ای‌دی هوشمند اسنوا

هفت صبح| ‌تلویزیون‌های هوشمند 50اینچ با طراحی مدرن و مشخصات فنی پیشرفته، تجربه تماشای محتوا را وارد فاز جدیدی کرده‌اند. صفحه نمایشی درخشان از رنگ‌های طبیعی که نشان دادن تصویر تنها وظیفه‌اش نیست؛ با این تلویزیون‌های هوشمند می‌توانید به اینترنت وصل شوید، بازی کنید و به موسیقی گوش کنید. برای همین اگر حتی اسپیکر قدرتمندی هم نداشته باشید، این تلویزیون‌ها به تنهایی می‌توانند بساط تماشای فیلم و شنیدن موسیقی را در بالاترین کیفیت، فراهم کنند.

 

بخوانید: معرفی سه هواپز هوشمند با کمتر از پنج میلیون تومان

 

‌نکسار مدل NTV-U50E616N

تلویزیون نکسار 50اینچ مجهز به پنل ال‌ای‌دی با رزولوشن Ultra HD – 4K است که تصاویر را با جزئیات و وضوح بالا نمایش می‌دهد. همچنین سیستم صوتی قدرتمند و باکیفیت این محصول، نیاز خرید اسپیکر را برطرف می‌کند؛ چون با استفاده از سیستم صوتی با توان خروجی 20وات و تکنولوژی‌های پیشرفته، می‌تواند تجربه شنیداری قابل‌قبولی فراهم کند.

‌نکسار مدل NTV-U50E616N

این تلویزیون مجهز به سیستم‌عامل اندروید تی‌وی است و کاربران می‌توانند به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی داشته باشند و محتوای موردعلاقه خود را تماشا کنند. همچنین وجود امکاناتی مثل اتصال وای‌فای، پورت‌های متنوع از جمله پورت‌های HDMI و USB، امکان کنترل صوتی و دیگر قابلیت‌های هوشمند، تجربه استفاده از این تلویزیون را راحت کرده است. بدنه این محصول خیلی ظریف طراحی شده ولی به دلیل استفاده از پلاستیک با کیفیت بالا، مقاومت زیادی در برابر ضربه و سقوط دارد.

قیمت: 17میلیون و 300هزار تومان

 

 اسنوا مدل SSD-50SK600UD

تلویزیون ال‌ای‌دی هوشمند اسنوا مجهز به پنل ال‌ای‌دی با وضوح Ultra HD-4K است که امکان مشاهده تصاویر با جزئیات بالا را فراهم می‌کند. همچنین، فناوری‌های به‌کار ‌رفته در این تلویزیون، کنتراست و رنگ‌پردازی تصاویر را به‌طور چشمگیری بهبود می‌بخشد. سیستم‌صوتی تلویزیون SSD-50SK600UD دوکاناله است و با کمک دو بلندگوی 15وات، در مجموع 30وات صدا تولید می‌کند.

اسنوا مدل SSD-50SK600UD

همچنین درگاه HDMI این محصول تصاویر را با کیفیت 4K به صفحه‌نمایش منتقل می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این تلویزیون، داشتن قابلیت ماشین زمان است که با ذخیره‌کردن برنامه‌‌های در حال ‌پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید. این محصول دارای سیستم‌عامل اندروید 9 و دارای گیرنده‌ دیجیتال داخلی است و دیگر نیازی نیست که برای شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما، دستگاه جداگانه‌ای بخرید. همچنین فرمت‌های تصویری قابل‌پشتیبانی این مدل، بسیارمتنوع است و به کاربر کمک می‌کند به‌راحتی، فایل‌های دلخواه خود را به‌وسیله‌ درگاه ارتباطی موردنظر پخش ‌کند.

قیمت: 17میلیون و 800هزار تومان

 

‌ایکس ویژن مدل 50XCU755

اولین نکته‌ای که در این تلویزیون به چشم می‌آید، طراحی مدرن آن است. این محصول تصاویر را با جزئیات بالا، رنگ‌های زنده و طبیعی نمایش می‌دهد. رزولوشنUltra-4K HD یا 3840×2160 پیکسل، وضوح تصاویر را به حد بالایی می‌رساند و با پردازشگر تصویر پیشرفته، کیفیت تصاویر را بهبود می‌بخشد. سیستم صوتی این محصول با دو بلندگوی هشت واتی و پشتیبانی از تکنولوژی‌های صوتی Dolby Audio تجربه شنیداری قابل‌قبولی ارائه می‌دهد.

‌ایکس ویژن مدل 50XCU755

این تلویزیون مجهز به سیستم عامل Android TV است که امکان دسترسی به هزاران برنامه و سرویس را فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های این محصول، پشتیبانی از اسکرین‌میرورینگ است که می‌توانید محتوای گوشی یا تبلت خود را به این تلویزیون منتقل کنید. از دیگر ویژگی‌های مهم این تلویزیون، وجود انواع پورت‌ها و ورودی‌ها است. دو پورت HDMI و دو پورت USB امکان اتصال دستگاه‌های متنوع را فراهم می‌کند. 

قیمت: 19میلیون و 600هزار تومان

 

کدخبر: ۵۶۴۸۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • احمد

    عزیز دل برادر گارانتی حتما بیست و چهار م اهه هست. البته اگه داشته باشند. که متاسف انه دقیقا بعد بیست چهار ماه بک لایت از ک ار میافتد یعنی چند میلیون باید بابت تعمی ر داد. خیالتان راحت هیچ تلویزیون ایرانی نداریم که پنچ سال گارانتی داشته باشد