کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۷۶۴
تاریخ خبر:

صفر تا ۱۰۰ رهن و اجاره خانه‌ کلیدنخورده در کرج

صفر تا 100 رهن و اجاره خانه‌ کلیدنخورده در کرج

حداقل ودیعه یک خانه 70متری نوساز حدود 120میلیون تومان است

هفت صبح| اجاره خانه نوساز و کلید نخورده همیشه طرفدار بیشتری دارد. اما بعضی وقت‌ها صاحبان این خانه‌ها شرط‌های عجیب و غریبی برای مستاجران در نظر می‌گیرند.

 

مثلا مالک یک واحد مسکونی در خیابان بهار تاکید کرده، ملکش را فقط به یک زوج جوان و بدون بچه اجاره می‌دهد. این ملک 73متری نوساز، تک واحدی است و در یک ساختمان سه‌طبقه فول امکانات واقع شده. صاحبخانه برای پول پیش 120میلیون تومان و برای اجاره، ماهی 10میلیون تومان در نظر گرفته است.

 

اگر دنبال آپارتمان بزرگتر می‌گردید که صاحب ملک، شرط‌وشروطی برای آن نگذاشته باشد، بین فایل‌های موجود اجاره می‌توانید، یک واحد مسکونی 80متری اجاره کنید.

 

اگر 150میلیون تومان برای ودیعه بودجه داشته باشید و از پس کرایه هشت میلیون تومانی ماهیانه بربیایید، می‌توانید این آپارتمان دو خوابه را در باغستان غربی کرج اجاره کنید. این آپارتمان فول امکانات است و در طبقه دوم یک ساختمان چهارطبقه هفت‌واحدی واقع شده. در کوی امامیه کرج نیز یک آپارتمان 80متری برای اجاره موجود است که صاحبخانه برای پول پیش مبلغ 450میلیون تومان در نظر گرفته و برای اجاره، ماهی چهارمیلیون و 500هزار تومان می‌خواهد.

 

این واحد فول امکانات است و با این‌که سال 1401 ساخته شده ولی هنوز کسی ساکن آن نشده و کلید نخورده است. این ملک دو اتاق خواب رو به آفتاب دارد و یکی از اتاق‌ها مستر است و بالکن هم دارد. انباری بسیار بزرگ، پارکینگ و پارکینگ مهمان هم جزو امتیازهای ویژه این آپارتمان به حساب می‌‌آید.

 

کسانی‌که دنبال واحد مسکونی بزرگتر می‌گردند، می‌توانند آپارتمان 90متری در شهرک وحدت را اجاره کنند که صاحب ملک برای پول‌پیش 300میلیون تومان می‌خواهد. اجاره این واحد مسکونی فول امکانات، ماهی سه‌میلیون تومان است.

 

این آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان پنج‌طبقه واقع شده و به گفته صاحبخانه، آشپزخانه، گاز رومیزی و هود هم دارد. یک واحد 97متری نوساز دو خوابه نیز در گلشهر کرج با ودیعه 700میلیون تومانی موجود است که صاحبخانه برای اجاره فقط ماهی یک میلیون تومان تعیین کرده است.

این آپارتمان فول امکانات است و در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. صاحبخانه تاکید کرده آشپزخانه این ملک رو به آفتاب است و با متروی گلشهر پیاده فقط سه دقیقه فاصله دارید.

 

برای کسانی‌که دنبال آپارتمان بالای 100متر می‌گردند، در بین فایل‌های اجاره شهر کرج، یک واحد مسکونی 103 متری دوخوابه در گلشهر موجود است. پول پیش این واحد 300 میلیون تومان و اجاره ماهیانه هشت میلیون تومان است. این واحد در یک ساختمان دو نبش و در طبقه پنجم واقع شده است. صاحبخانه تاکید کرده اگر واحد مسکونی را بپسندید و قرارداد ببندید می‌توانید خیلی‌سریع اسباب‌کشی کنید. ملک سال 1400 ساخته شده ولی کلید نخورده است. طبق توضیح صاحب ملک، از این واحد مسکونی تا متروی گلشهر پیاده فقط هشت‌دقیقه زمان می‌برد.

 

بررسی خانه‌های با متراژ بالا نشان می‌دهد، برای اجاره این واحدها حداقل باید بالای 450میلیون تومان بودجه برای ودیعه داشته باشید. مثلا یک واحد 120متری دو خوابه در مهرشهر کرج با پول پیش 450میلیون تومان و اجاره ماهیانه، هفت‌میلیون تومان موجود است. واحد مسکونی فول امکانات است و با این‌که سال 1400 ساخته شده ولی هنوز کسی در آن ساکن نشده است.

این ملک در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده و یکی از اتاق‌ها مستر است. برای اجاره واحد 135متری سه‌خوابه باید حداقل 650میلیون تومان، پول‌پیش فراهم کنید. این واحد در گلستان مهرشهر سال 1401 ساخته شده ولی کلید نخورده است. صاحبخانه برای اجاره، ماهی پنج میلیون تومان در نظر گرفته است. این واحد مسکونی جنوبی و رو به نما است و صاحب ملک توضیح داده فاصله کمی تا مترو و مراکز خرید دارد.

 

در بین خانه‌های سه خوابه، یک واحد 145 متری در عظیمیه برای اجاره موجود است. این ملک در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه تک واحدی واقع شده و فول امکانات است. آشپزخانه این آپارتمان، مطبخ جداگانه دارد و یکی از اتاق‌ها مستر است. تراس بزرگ و قابل‌چیدمان هم دارد. برای اجاره این واحد مسکونی باید یک میلیارد تومان برای پول‌پیش کنار بگذارید و ماهی 15میلیون تومان اجاره بدهید.

 

البته در بین فایل‌های خانه‌های بزرگ نوساز، واحدهایی هم پیدا می‌شود که پول‌پیش کمتری می‌خواهد اما اجاره سنگین است. مثلا یک آپارتمان 170متری نوساز و کلیدنخورده در گوهردشت کرج موجود است که سه اتاق خواب دارد. این واحد مسکونی در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه فول‌امکانات واقع شده است. این آپارتمان سه پارکینگ و یک انباری بزرگ و البته یک تراس بزرگ قابل چیدمان هم دارد. آشپزخانه مجهز به مطبخ و گاز جداگانه است. دو اتاق خواب مستر هستند و کنار در ورودی یک کلوزت قرار دارد. اگر 300میلیون تومان برای پول پیش داشته باشید و بتوانید ماهی 35میلیون تومان اجاره بدهید؛ می‌توانید با صاحبخانه پای میز معامله بنشینید.

 

کدخبر: ۵۵۶۷۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر