کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۶۰۷
تاریخ خبر:

رازهای محبوبیت محله معروف پایتخت

رازهای محبوبیت محله معروف پایتخت

آپارتمان‌های نوساز و کلید نخورده در شهران را چند بخریم؟

هفت صبح| طبق آخرین گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در اسفند ماه سال گذشته، منطقه پنج تهران همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.

در اسفند پارسال در 22 منطقه تهران، فقط شش هزار و 179 واحد مسکونی فروخته شده که از این تعداد بیشترین سهم با 947 آپارتمان فروخته شده متعلق به منطقه پنج است.

شهران یکی از محله‌های پرطرفدار این منطقه است که اگر بخواهید در این منطقه خانه بخرید برای هر متر باید طبق اعلام بانک مرکزی 99 میلیون و 400 هزار تومان بپردازید. البته قیمتی که بانک مرکزی اعلام کرده میانگین قیمت آپارتمان‌های فروخته شده در همه محلات منطقه پنج است. چون این طور که بررسی فایل‌های موجود برای فروش در شهران نشان می‌دهد، قیمت ملک در این محله خیلی بالاتر از متوسط قیمت منطقه پنج است.

 

مثلا صاحب یک آپارتمان نوساز 45 متری فول امکانات یک خوابه، آپارتمانش را متری 144 میلیون و 400 هزار تومان و با قیمت کل شش میلیارد و 500 هزارتومان می‌فروشد. این آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان شش طبقه واقع شده و به گفته صاحبخانه خوش نقشه و بدون پرتی است.

 

اما برای خرید یک واحد نوساز 65 متری در شهران جنوبی حداقل باید هشت میلیارد و 500 میلیون تومان بودجه داشته باشید. این واحد 65 متری یک اتاق خواب دارد و در طبقه دوم یک ساختمان فول امکانات واقع شده است. هر متر مربع این ملک 124 میلیون و 615 هزار تومان قیمت دارد.

 

یک آپارتمان 60 متری کلید نخورده یک خوابه در محله شهران جنوبی نیز با قیمت هشت میلیارد و 400 میلیون تومان فروخته می‌شود. صاحب این ملک دو نبش جنوبی برای هر متر مربع آپارتمانش قیمت 140 میلیون تومان را تعیین کرده است. اگر بخواهید در محله شهران شمال صاحب خانه شوید، می‌توانید با بودجه هفت میلیارد و 560 میلیون تومانی یک آپارتمان نوساز دو خوابه بخرید. این واحد مسکونی در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه واقع شده و با قیمت متری 105 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان سرایدار مقیم دارد و مالک تاکید کرده ویوی پنجره سالن آن ابدی است.

 

اما در شهران جنوبی قیمت آپارتمان 70 متری تا 9 میلیارد و 100 میلیون تومان هم می‌رسد. صاحب یک واحد مسکونی 70 متری دو خوابه برای فروش ملکش قیمت 130 میلیون تومان برای هر متر مربع را تعیین کرده است. این ملک کلید نخورده و نوساز است و در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه فول امکانات قرار دارد.

 

کسانی که دوست دارند آپارتمان با متراژ بالاتر در این منطقه بخرند، یک واحد مسکونی 82 متری برای فروش موجود است که صاحب ملک برای هر متر مربع آن قیمت 101 میلیون و 800 هزار تومان را پیشنهاد کرده و اگر واحد را بپسندید باید هشت میلیارد و 250 میلیون تومان بپردازید تا سند تک برگ این ملک به نام شما شود. طبق گفته صاحب ملک این آپارتمان 82 متری دو اتاق خواب خطی رو به آفتاب جنوب دارد. برای افرادی که دوست دارند خانه دلبازی داشته باشند؛ یک ملک 92 متری برای فروش گذاشته شده که صاحب ملک تاکید کرده برای فروش آن عجله دارد و اگر کسی در یک هفته خانه را بپسندد و پول را بپردازد پای امضای قرارداد تخفیف خوبی به خریدار می‌دهد. این آپارتمان نوساز و کلید نخورده و دارای دو اتاق خواب است .

قیمت هر متر مربع از طرف صاحب ملک 114 میلیون تومان اعلام شده و اگر 10 میلیارد و 500 میلیون تومان داشته باشید، می‌توانید صاحب این آپارتمان در شهران جنوبی شوید.

 

در بین فایل‌های فروش، تعداد آپارتمان های بالای 100 متر هم زیاد است. مثلا اگر 14 میلیارد تومان بودجه داشته باشید، می‌توانید یک آپارتمان 110 متری در شهران جنوبی بخرید. این واحد مسکونی دو خوابه است و در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه تک واحدی فول امکانات واقع شده است. قیمت هر متر مربع این آپارتمان نوساز کلید نخورده 127 میلیون و 272 هزار تومان اعلام شده است. آپارتمان بزرگتر هم موجود است.

 

اما در شهران شمالی با چهار میلیارد تومان کمتر می‌توانید، یک آپارتمان 117 متری بخرید. مالک این آپارتمان برای هر متر مربع خانه‌اش قیمت 89 میلیون و 700 هزار تومانی را تعیین کرده و اگر 10 میلیارد و 500 میلیون تومان بودجه داشته باشید، می‌توانید سند این ملک را به نام خودتان ثبت کنید. این واحد مسکونی دو اتاق خواب رو به آفتاب دارد و در طبقه هفتم یک ساختمان هفت طبقه واقع شده است.

 

اگر این متراژها به کارتان نمی‌آید و دنبال آپارتمان سه خوابه با هال و پذیرایی بزرگ می‌گردید،‌ در بین فایل‌های موجود برای فروش یک ملک 145 متری کلید نخورده موجود است که با قیمت 17 میلیارد و 500 میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمت هر متر مربع این واحد مسکونی 120 میلیون و 670 هزار تومان تعیین شده است، اما صاحبخانه تاکید کرده برای فروش ملکش عجله دارد و به خریدار واقعی که پای میز معامله بنشیند، تخفیف خیلی خوبی می‌دهد.

 

 

 

کدخبر: ۵۵۵۶۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر