کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۳۶۸۹
تاریخ خبر:

سیما ۲۰۱۸ مملو از غول‌های دست‌ساز است...

هفت صبح| نمایشگاه سیما را اغلب دوستداران صنعت تیونینگ مهمترین رویداد این حوزه در جهان می‌دانند که هرساله در اطراف لاس وگاس در نوادای آمریکا برگزار شده و اتفاقی به شدت خبرساز است. سیما که به شکل پیوسته از سال ۱۹۶۷ در حال برگزاری بوده، نمایشگاهی است که در آن از گاراژهای کوچک تا تیونرهای بزرگ و مشهور و حتی افراد ناشناس اقدام به عرضه خودروهای ارتقایافته نموده و پر از اتفاقات جالب توجه و خودروهای هیجان انگیز است. اینجا در شش بخش به سراغ مهمترین و جالب‌ترین اتومبیل‌های این نمایشگاه رفته است؛ خودروهایی از دوج، لکسوس، فولکس، کیا و فورد.

لوکس و وحشی مثل لکسوس
مهمترین خودروی نمایشی لکسس در سیما یک سدان لوکس LS است که از پوشش حفاظتی بدنه‌ سود برده و دارای رینگ‌های ۲۲ اینچی مشکی و کیت آئرودینامیک است. این ظاهر گیرا با سیستم تعلیق کم ارتفاع‌تر و عناصر مشکی براق تکمیل شده است. سدان لوکس لکسس همچنان دارا کیت ترمز پرفورمنس برمبو بوده و از ۶ پیستون در جلو و ۴ پیستون در عقب و روتورهای ۴۰۳٫۸ و ۳۸۱ میلی‌متری تشکیل شده است.

اسطوره موپار زنده شد
نامش هلفنت است و در نمایشگاه سوپر چارجر کانسپت نامیده می‌شود. البته کار فیات-کرایسلر تنها قرار دادن یک پیشرانه‌ی ۱۰۰۰ اسب بخاری در جلوی یک خودرو نبوده بلکه گیربکس ۶ سرعته دستی نیز با ترمزهای برمبوی ۶ پیستونه همراه شده است. چراغ‌های جلوی پاپ آپ کلاسیک در کنار آینه‌های جانبی خاص باعث شده تا دوستداران موپار به خوبی این مدل را از نمونه کلاسیک تشخیص دهند.

کیا می‌خواهد بزرگ شود!
به غیر از مدل جدید تلوراید که با پکیج کامل در نمایشگاه حاضر است، کیا با دو خودرو سدان کا۹۰۰ و استینگر که به شدت ظاهر گیرایی دارند، توانسته بسیاری از بازدیدکنندگان را به غرفه خود بکشاند. همچنین عرضه مدل فورته با کاور شرکت ردبول و تجهیزات و تریم مسابقه‌ای هم به شدت با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شده است.

یک گلف با طعم جنگنده بمب افکن
با آن باله بزرگ و روکش شظرنجی بیش از هر زمانی به یک جنگنده بمب افکن شبیه شده است. شرکت APR با نصب کیت مخصوص خود شامل رکاب، رینگ، باله، سپر و دیفیوز توانسته گلف را نسبت به قبل مهیج‌تر نماید.

فورد جی‌تی۴۰
اسطوره فورد اینجا هم خبرساز شده و ب لطف یک کاور آبی رنگ، استفاده از برخی تزئینات و تقویت موتور تا رسیدن به توان ۶۳۷ اسبی، در میانه نمایشگاه معرکه گرفته است!

هیولا یعنی چلنجر دمون
به شدت خبرساز شده است. این چلنجر خاص که در گونه دمون با رنگ خاکستری و افزودن برخی تزئینات به نمایشگاه آمده به لطف تیونینگ خوب شرکت اسپیدکور تا بیش از ۱۲۰۰اسب بخار قدرت گرفته و در اتاقش هم به وفور چرم و فیبرکربن دیده می شود.

کدخبر: ۲۳۳۶۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر