کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۴۰۵۶
تاریخ خبر:

آفریقا و هند؛ مقاصد بعدی تسلا

هفت صبح| تسلا موتورز که بزرگ ترین خودروسازان برقی دنیا و پرچم دار تکنولوژی خودروهای سبز به حساب می‌آید، اعلام کرده سال آینده وارد بازار هند خواهد شد. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در پاسخ به سوالات پرسیده شده در توئیتر از برنامه های توسعه در سراسر دنیا خبر داده است.
ایلان ماسک البته گفته قصد دارد تسلا را از سال آینده نه تنها در بازار هند، که وارد بازارهای آفریقا و آمریکای جنوبی نماید. سال ۲۰۲۰ گویا سال مهمی برای توسعه بیشتر این برند خواهد بود. این برنامه علاوه بر برنامه گسترده تسلا در اروپا، چین و ژاپن است که تا پایان سال آینده فروش این برند در بازارهای مذکور را ارتقا خواهد داد. این بین برنامه های دولت هند برای تسهیل واردات در اوایل سال جاری بی شک به تسلا کمک خواهد کرد تا این برنامه را پیش ببرد. تسلا همچنین بزرگ ترین تولید کننده باطری خودرو در دنیا است و ادعا می کند حدود ۶۰ درصد از تولید جهانی را در اختیار دارد. در حالی که تسلا مراکز تولید خودرو در چین و اروپا تاسیس خواهد کرد، این خودروساز آمریکایی تصمیم دارد در تمام قاره ها مرکز مونتاژ باطری نیز تاسیس کند تا هزینه‌های تولید را کاهش دهد.
در حال حاضر، تسلا خودروهای رودستر، مدل S، مدل X و مدل ۳ را در خط تولید خود دارد که مدل ۳ ارزان ترین و در نتیجه پرفروش ترین محصول آن است. مدل Y نیز در دست ساخت است که احتمالا در ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد.

کدخبر: ۲۳۴۰۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر