کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۳۳۰
تاریخ خبر:

پژو پارس رکورد قیمت زد!

پژو پارس رکورد قیمت زد!

قیمت اطلس G دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ به ۶۰۰ میلیون تومان رسید

‌بازار خودرو در حالی از روز سه‌شنبه به‌شکل جدی آغاز به کار کرد که در نیمه دوم سال گذشته و به خصوص سه ماهه پایانی سال شاهد تغییرات شدید قیمتی بود.‌ گزارش‌ها نشان می‌دهد که خودروی پرطرفدار پژوپارس از آذرماه سال گذشته مرزهای قیمتی را شکست.

 

آنطور که در آگهی خودروها دیده می‌شود، پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ در بازار ۸۰۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده ‌ که رشد نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومانی در نیمه دوم سال داشته است.همچنین پژوپارس LX مدل ۱۴۰۱ در بازار در حدود ۷۹۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. این مدل پژوپارس هم در بازار در ۶ ماهه دوم سال در حدود ۲۱۰ میلیون تومان گران شده است.

 

گزارش‌ها حاکی از آن است که پژوپارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ در بازار به قیمت ۶۹۵ میلیون تومان رسیده که افزایش ۱۷۵ میلیون تومانی در نیمه دوم سال گذشته داشته است. در عین حال، پژوپارس ELX-XU۷P مدل ۱۴۰۲ در بازار به قیمت ۷۰۵ میلیون تومان دیده می‌شود. این خودرو در نیمه دوم سال ۱۶۰ میلیون تومان گران شده است. همچنین قیمت تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۲ به ۹۲۰ میلیون تومان رسیده است.

 

قیمت دنا پلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ به یک میلیارد و۱۵۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت اطلس G دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ به ۶۰۰ میلیون تومان رسید. قیمت ساینا S مدل ۱۴۰۳ به ۴۴۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت کوییک اتوماتیک R مدل ۱۴۰۳ نیز ۵۳۵ میلیون تومان شده است.

 

منبع: خبرآنلاین
کدخبر: ۵۵۵۳۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر