کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۷۰۱۶
تاریخ خبر:

فراخوان طرح جایگزینی تاکسی فرسوده با برقی

فراخوان طرح جایگزینی تاکسی فرسوده با برقی

قیمت و مشخصات تاکسی برقی جک E50A

هفت صبح| کرمان موتور یکی از شرکت‌های پیش‌رو در خصوص عرضه خودروهای برقی محسوب می‌شود. این شرکت جک E50A را به منظور عرضه در ناوگان تاکسیرانی به ایران آورده و حالا با دریافت مجوزهای لازم اولین فراخوان جایگزینی این سدان برقی با تاکسی‌های فرسوده را اعلام کرده است.

 

به گزارش هفت‌صبح، قیمت قطعی این تاکسی برقی یک میلیارد و 325 میلیون تومان اعلام شده که 25 میلیون تومان تخفیف شامل این قیمت می‌شود. خریداران می‌توانند 400 ملیون تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز کنند. دو تسهیلات برای این تاکسی برقی در نظر گرفته شده که 600 میلیون تومان توسط کرمان موتور و 300 میلیون تومان توسط صندوق کارآفرینی امید تامین شده است.

 

مشخصات فنی تاکسی برقی کرمان موتور

 

این سدان الکتریکی فست‌بک از یک موتور الکتریکی بهره می‌برد که ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروبخش این موتور، باتری ۵۰ کیلووات ساعت LFP است که با یک بار شارژ، ۴۰۲ کیلومتر برد مسافت خواهد داشت.

 

مدت زمان شارژ این باتری، در حالت DC نزدیک به 5/8ساعت و در حالت AC نزدیک به ۴۸ دقیقه خواهد بود. از امکانات ایمنی و رفاهی این‌تاکسی برقی می‌توان به تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم دستی صندلی راننده در ۶ جهت، تنظیم دستی صندلی سرنشین در ۴ جهت، ۲ کیسه هوا، TPMS، ABS، EBD، ESC، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، HAC، HBA، سنسور باران، اتوهلد و اتولایت اشاره کرد. گارانتی این خودرو 5 سال یا 150 هزار کیلومتر و گارانتی باتری نیز 5 سال یا 200 هزار کیلومتر است.

 

 

کدخبر: ۵۵۷۰۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر