کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۷۲۹۷
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| خسرو جان و سپاهان، توهم توطئه مدیرعامل پرسپولیس

نکته‌بازی| خسرو جان و سپاهان، توهم توطئه مدیرعامل پرسپولیس

درباره واکنش هواداران سپاهان به صحبت‌های خسرو حیدری و حرف‌های رضا درویش

هفت صبح| دو یادداشت ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را اینجا می‌خوانید:‌

 

خسروجان، فیکس‌ترین بازیکن‌ تیم‌تان بود اساتید!

 

خسرو حیدری به تازگی در مصاحبه‌ای، درباره پیوستنش به تیم سپاهان در لیگ دهم صحبت کرده که گویا به مذاق هواداران و روزنامه هواداری این تیم خوش نیامده است. او گفته: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در‌صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند. بعد از اینکه رفتم سپاهان، فهمیدم چقدر هواداران استقلال روی من حساس هستند.»

 

همانطور که می‌بینید حیدری کوچک‌ترین طعنه و توهینی به سپاهان نکرده و فقط اعلام کرده که به دلیل محبوبیتش در میان هواداران استقلال، پیوستنش به سپاهان کار اشتباهی بوده.

 

قطعا این جملات به معنی این نیست که سپاهان تیم ضعیف یا کوچکی است اما همین جملات ساده و واضح، به دوستان روزنامه هواداری این باشگاه برخورده و آنها با تیتری بزرگ پاسخ حیدری را اینگونه داده‌اند: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره، بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.» اما جالب است بدانید همین «خسروجان» که بود و نبودش برای این دوستان فرقی نداشت، در آن فصل فقط دو دقیقه دور از ترکیب اصلی سپاهان پرمهره و پرستاره بود و رکورددار بیشترین دقایق بازی در آن فصل برای سپاهان بود!

 

واقعا حرف‌های خسرو حیدری اینقدر برای این دوستان سنگین بوده که باعث شده آنها در نشریه خود با تیتر به آن درشتی، حرفی به آن اشتباهی بزنند؟ بهتر نیست قبل از هر واکنشی خوب فکر کنیم که اشتباه برداشت نکنیم و پاسخ اشتباهی ندهیم؟ واقعا اینقدر سخت است؟

 

 

شما مدیرعامل هستید یا یک هوادار نوجوان؟

 

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی درباره شایعاتی که این روزها حول باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود، حرف زد.

 

او گفت: «متاسفانه مسائل زیادی را دامن می‌زنند تا فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. شما به ۴-۵ تیم بالای جدول نگاه کنید و بگو کدام خبرنگار از مدیرشان پرسیده که آیا با بازیکن جدید یا قدیم تمدید کردید؟ مدام در این سه هفته از تمدید مربی و بازیکن می‌پرسند ولی آیا از بقیه هم می‌پرسند؟ راجع به کدام مربی پرسیدند و بیشتر دنبال حاشیه هستند چون پرسپولیس یک روال خوب را در پیش گرفته است.»

 

چقدر عجیب! واقعا کسی نیست از مدیرعامل باتجربه باشگاه پرسپولیس بپرسد چرا اینقدر توهم توطئه دارد و جوری حرف می‌زند که انگار یک هوادار 12 ساله است؟ یعنی فقط الان برای پرسپولیس حاشیه درست شده است؟ آیا حاشیه در فوتبال فقط به مسئله تمدید قرارداد مربوط می‌شود؟ آیا همین حالا استقلال غرق در حاشیه نیست؟ آیا اختلاف مدیرعامل و سرمربی این باشگاه، هر روز در نشریات بازتاب داده نمی‌شود؟ به وضعیت تراکتور نگاه کنید. همین هفته گذشته بود که هواداران در اعتراض به نتایج تیم، با سنگ به ون حامل بازیکنان حمله کردند.

 

انتخاب سرمربی جدید و موقت هم که با مخالفت هواداران روبرو شده است. آقای درویش! شعارهای هواداران سپاهان علیه سرمربی این تیم را شنیده‌اید؟ اینها حاشیه نیست؟ یعنی عالم و آدم کارشان را ول کرده‌اند که برای شما و باشگاه‌تان حاشیه درست کنند؟ مثلا شما مدیرعامل هستید. از شما انتظار می‌رود کمی بالغانه‌تر، علاقلانه‌تر و منطقی‌تر اظهار نظر کنید. شاید هم این ماییم که توقع زیادی داریم.

 

کدخبر: ۵۵۷۲۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر