کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۸۴۷
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| شجاع مغضوب و احمد خطر کارشناس کشتی

نکته‌بازی| شجاع مغضوب و احمد خطر کارشناس کشتی

یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح

هفت صبح| در این مطلب دو یادداشت ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را می‌خوانید: 

 

از این همه محبوبیت خسته نمی‌شوی؟

 

بعد از باخت تراکتور به نساجی و ‌ هنگام ورود کاروان تراکتور به تبریز، هواداران عصبانی این تیم به ون حامل بازیکنان حمله کردند و شیشه‌های آن را شکستند. در این میان بیشتر شعارهای هواداران خطاب به شجاع خلیل‌زاده بود. آنها با شعارهایی مثل: «شجاع باندتو بردار و برو» و «شجاع منفورزاده»، نارضایتی خود را از این بازیکن اعلام کردند.

 

قطعا حمله به ون و اتوبوس با سنگ و چوب محکوم است و کسی حق ندارد از آن دفاع کند اما بد نیست شجاع خلیل‌زاده هم برود در اتاقش بنشیند و به این فکر کند که چرا دوران حضورش در هر تیمی به اینجا ختم می‌شود؟ او در پرسپولیس خیلی خوب کار کرد و در چند قهرمانی این تیم سهیم بود اما شیوه جدایی عجیبش از این تیم و پیوستن به الریان قطر و بوسیدن لوگوی این باشگاه باعث شد تا برای همیشه از چشم هواداران این تیم بیفتد.

 

او در سپاهان هم روزهای خوبی را گذراند اما از زمان جدایی از این تیم همواره با غضب و شعارهای هواداران این تیم روبرو بوده است. در تراکتور هم او تلاش کرد با مصاحبه‌های احساسی و تعریف و تمجید از مالک باشگاه و سرمربی و هواداران، جایگاه خوبی در میان آنها برای خودش دست و پا کند اما در نهایت اتفاقاتی رخ داد که باعث شد نه‌تنها خبری از محبوبیت نباشد، بلکه هواداران با عصبانیتی کمتر دیده شده و شعارهایی واضح، خواهان رفتن او از این باشگاه شوند.

 

قطعا دلیل این همه محبوبیت! را خود او بهتر از همه می‌داند اما با شناختی که از او داریم، بعید است از این به بعد و در باشگاه بعدی هم چیزی برای او عوض شود.

 

 

همه توصیه‌های فنی شما همین جوری است؟

 

همانطور که در یکی از شماره‌های قبلی نوشتیم، استاد احمد مجدزاده که با حرف زدن درباره لوله‌کشی مشروبات الکلی به داخل ورزشگاه‌های اروپا و جمله جدی می‌فرمایید، سری توی سرها درآوردند و به اردوی تیم ملی کشتی هم رفتند و به کشتی‌گیران رهنمودهای فنی دادند، ‌ حالا و به صورت کاملا جدی تبدیل به یک کارشناس کشتی شده‌ا‌ند. البته ایشان سابقه کشتی دارند اما نمی‌دانیم قبل از آن مصاحبه کذایی کجا بودند و چرا این روزها اینقدر فعال شده‌اند.

 

جناب احمد خطر بعد از شکست دیوید تیلور در مسابقات انتخابی کشتی آزاد تیم ملی آمریکا و از دست دادن المپیک گفته‌اند: «دیدید که گفتم تیلور شکست‌ناپذیر نیست، جوانی که تیلور را شکست داده کار بزرگی انجام داد‌ اما در برابر حسن نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و یزدانی مثل آب خوردن و با یک دست او را شکست می‌دهد زیرا آرون بروکس با کشتی انفجاری و حرکات خاص یزدانی آشنا نیست. این دو کشتی‌گیر برابر هم قرار نگرفته‌اند و او به بدن یزدانی نیز آشنایی کاملی ندارد چراکه این برگ برنده برای حسن به شمار می‌رود.»

 

اگر اجازه داشته باشیم می‌خواهیم با ایشان مخالفت کنیم. آقای مجدزاده! درست است که آرون بروکس به بدن یزدانی آشنایی کاملی ندارد اما این دلیل نمی‌شود که یزدانی با یک دست بتواند او را شکست دهد، چرا که یزدانی هم تا حالا با او کشتی نگرفته و به بدن او آشنایی ندارد. پس این برگ برنده‌ای برای هیچ کدام از دو کشتی‌گیر محسوب نمی‌شود. ضمن اینکه الان در دور افتاده‌ترین مناطق جهان هم به فیلم کشتی‌های یزدانی ‌ دسترسی دارند، چه برسد به رقبای اصلی او در المپیک!

 

کدخبر: ۵۵۶۸۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر