کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۷۱۷
تاریخ خبر:

یک روایت عجیب و البته خواندنی درباره ترلان پروانه ‌

یک روایت عجیب و البته خواندنی درباره ترلان پروانه ‌

از رفاقت با فرشاد احمدزاده و سعید عزت‌اللهی تا شروین حاجی‌پور ‌

هفت صبح|  ‌ترلان پروانه کارنامه هنری عجیبی دارد اما عجیب‌تر از آن شکل شخصیتی هست که از خودش در شبکه‌های اجتماعی به نمایش می‌گذارد یا مثلا عکس‌هایی که از لو می‌رود در مجموع کاراکتری متفاوت از او ساخته، متفاوت نه به معنای مثبت و نه منفی، صرفا فقط متفاوت. 

 

ترلان پروانه به مرور که بزرگتر شد در فضاهای متفاوت و در عین حال حرفه‌ای و قابل توجه قرار گرفت و حتی به نقش اول هم رسید. مثلا در «فراری» داوودنژاد در کنار محسن تنابنده ایفای نقش کرد. در واقع او موقعیت‌هایی که امکان پرش و وزن دادن به کارنامه هنری‌اش داشته را پیدا کرده. اما این که چرا علی‌رغم چهره زیبا و سینمایی، هیچ‌گاه تبدیل به یک بازیگر درجه یک نشده محل سوال است؟

 

بخوانید:
«جوکر‌۲»: صعود به قله‌های نمک!

 

نکته بعدی درباره کاراکتر ترلان پروانه‌ است. آن جایگاه اجتماعی که برای خودش تعریف کرده یک تنوعی از بی‌پروایی را داراست و در بین هم دوره‌ای‌ها و هم نسلی‌هایش هم تقریبا بی‌نظیر جلوه می‌کند. البته که باز هم این «بی‌نظیر بودن» مثل همان «متفاوت بودن» صرفا یک صفت برای توصیف شرایط است.

 

سال‌ها پیش موقعی که فرشاد احمدزاده، هافبک ریزنقش پرسپولیسِ برانکو در اوج بود، تصاویری از او و ترلان منتشر شد که نشان می‌داد حداقل در دوره‌هایی با هم رفاقت داشتند. بعدها او با سعید عزت‌اللهی همین مدل از رابطه را تکرار کرد و تصاویرش هم وایرال شد. 

 

سعید عزت‌اللهی همان هافبک جوانی که به خاطر چهره و استایلش در جامعه دختران از محبوبیت برخوردار است و در واقع این به ذهن متباور می‌شود که شاید ترلان خانم علاوه بر ایجاد رابطه به دنبال در صدر اخبار بودن یا محبوبیت را وام گرفتن هم هست.

 

بخوانید:
وقتی امیر آقایی، رستم شد

 

بعد از جوان اول تیم ملی، خبر آمد که ترلان اخیرا با شروین حاجی‌پور ارتباط گرفته. کسی که به واسطه خواندن یک ترانه اعتراضی در جریان پاییز 1401 چهره شد. حالا تصاویر و کامنت‌هایی که این دو برای هم می‌گذارند در صدر اخبار قرار دارد. شروین شاید دو سال پیش مخاطب آن‌چنانی نداشت و اساسا چهره‌ای محدود به «عصر جدید» بود اما الان به جایی رسیده که جایزه گرمی را هم در کارنامه دارد و خب ترلان دوباره خودش را به چنین چهره‌ای لینک کرده است.

 

این‌ها همه نشان می‌دهد که ترلان پروانه شاید نوعی از تیزهوشی، ذکاوت و یا رندی را در ایجاد ارتباطاتش به کار می‌برد که بتواند علی‌رغم این که کارنامه هنری نه چندان سنگینی را برای خودش ترتیب داده، در صدر اخبار بماند و به چشم هم بیاید. او البته گاها از توئیتر هم استفاده می‌کند اما در اینستاگرام فعالیتی معمول و کمینه دارد و به نظر می‌رسد که خودش را خیلی خرج نمی‌کند تا  دائما مخاطبش را در بیم و امید نگه دارد. البته همانطور که قبلا گفتیم به واسطه چهره زیبایش هم ذاتا مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

راهنمای خرید اشتراک اینترنتی روزنامه هفت صبح

منبع: برترین‌ها
کدخبر: ۵۶۲۷۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • محل جوادیپور

    سلام! دعا می کنم ایشون و تمامی دختران با لغ مجرد بزودی شوهر کنند و به این ماجراها و ماجرا جویی ها!(هر روز حرفی و حدیثی و عشق های نافرجامی و...!)خاتمه بدن؟

  • حسین

    لات بازی شده هنر

    • ناشناس

      الهی امین

  • لیلا

    آبروی هنر رو بردند با این سبک بازی وبی آ برویی.خجالت بکشید

  • ناشناس

    چهرش کجاست زیبا با این همه آرایش جراحی

    • ناشناس

      متاسفانه کم پیدامیشوندبازیگرانی که دست ت وخلقت خدانبرده باشند این یعنی خودکم بین ی وعدم اعتمادبه نفس پس توکلاسهاشون چی ی ادشون میدهند

  • ناشناس

    ترلان پروانه عشقه عشق عشق منه عشق

  • تینا

    مگه بازیگری به چهره ست
    شایدتو یکی دو تا فیلم بتونه خودی نشون بده
    ا ما تو ادامه راه با مشکل روبرو میشه
    یه بازیگر برای اینکه بازیگریش ادامه دا ر باشه
    باید سطح سواد بازیگری و از همه مهمتر حصور مداوم در تئاتر داشته باش ه که این موضوع رو تو اکثر بازیگران مطرح و کاربلد میبینم.

  • سما

    از این دختره اصلن خوشم نمیاد حیف این باز یگری ک رو اسم این گذاشتن

  • ناشناس

    ما زیبایی ندیدم

    • ناشناس

      حتما تو قشنگی

  • ش

    به نظر من که زیبا نمیاد یه قیافه معمولی که اصلا به دل هم نمیشینه

  • ناشناس

    😵‍💫

  • سمد

    ای زرشک

  • Parvamajd

    این دختر زیبا از بچگی زیبا بود...