کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۷۸۵
تاریخ خبر:

پیشنهاد ویژه هفته| تماشای فیلم قاتل تمام‌عیار

پیشنهاد ویژه هفته| تماشای فیلم قاتل تمام‌عیار

سال بعد از قتل فجیع ۳ نوجوان، قاتل در شب هالووین بازمی‌گردد

روزنامه هفت صبح|  درباره فیلم :  کمدی‌های ترسناک‌‌ در سال‌های اخیر رونق بسیاری پیدا کرده‌اند. از فیلم‌هایی مانند «روز مرگت مبارک» و دنباله آن گرفته تا حتی فیلمی مثل بیو می‌ترسد که می‌توان آن را به عنوان یک کمدی ترسناک سورئالیستی درنظر گرفت. نهناتچکا خان با فیلم کمدی ترسناک قاتل تمام‌عیار، الگوی آشنای فیلم‌های سفر زمان را با جهان فیلم‌های اسلشری مانند هالووین، ترکیب می‌کند.


جایی‌که نوجوانی به نام جیمی با بازی کرنان شیپکا، برای متوقف کردن یک قاتل زنجیره‌ای وارد یک ماجراجویی خنده‌دار و جذاب در طول زمان می‌شود. قاتل تمام‌عیار، سفری به دنیای اسلشرهای مفرح سینمای دهه ۸۰ است؛ یک فیلم سرگرم‌کننده خنده‌دار، هیجان‌انگیز و پر از خون.


درباره داستان :

سال بعد از قتل فجیع ۳ نوجوان، قاتل در شب هالووین بازمی‌گردد، تا سراغ چهارمین قربانی خود برود. جیمی ۱۷ ساله (کرنان شیپکا)، هشدارهای مادر بیش از محتاطش (جولی بوون) را نادیده می‌گیرد و با این دیوانه نقاب‌دار روبه‌رو می‌شود. او در حالی‌که برای نجات زندگی خود از دست او می‌گریزد، به‌طور تصادفی در زمان سفر می‌‌کند و به سال ۱۹۸۷، سالی که قتل‌های اصلی رخ دادند، می‌رود. جیمی که ناگزیر است با فرهنگ ناآشنا و شرم‌آور دهه 80 کنار بیاید، با مادر نوجوان خود (اولیویا هولت) متحد می‌شود تا قبل از اینکه تا ابد در گذشته گیر بیفتد، یک بار برای همیشه قاتل را نابود کند.


نظر منتقدان:

منتقدان نظرات متفاوتی نسبت به این فیلم داشته‌اند. برآیند نقدها نشان می‌دهد با اثر متوسط رو به بالایی مواجه هستیم ، مثلا مگی بوچلا درباره این فیلم نوشته :« اگرچه فیلم هرگز به‌طور کامل موفق نیست، اما خان علی‌رغم ضعف فیلمنامه، فضای شگفت‌انگیزی که در فیلم‌های دهه هشتادی وجود دارد را درک و اتمسفر و انرژی آن‌ها را به‌خوبی تقلید می‌کند.» نظر نجامین لی منتقد «گاردین» هم درباره فیلم جالب است : «پژواک‌هایی از روز مرگت مبارک، سفر به آینده و دختران نهایی در این فیلم مفرح آمازون وجود دارند. اشاره‌هایی که اغلب آنقدر پررنگ و توی چشم هستند که فیلم را کاملا تحت‌الشعاع قرار می‌دهند.»

 

قاتل تمام‌عیار |  فیلیمو / نماوا / فیلمنت

شناسنامه فیلم

کارگردان :

نهناتچکا خان

نویسنده :

جن دآنجلو / دیوید ماتالون / ساشا پرل-ریور

تدوین :

جرمی کوهن

موسیقی :

مایکل اندروز

بازیگران :

کرنان شیپکا، اولیویا هولت ، چارلی گیلسپای، لاچلین مونرو و تروی لای آن جانسون

تهیه کننده :

جیسون بلام

نمره در «IMDB» :

6/6 از 10

محصول : آمریکا / 2023

 

کدخبر: ۵۵۴۷۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر