کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۷۵۳
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| خشم فاضلی، ‌دعوای خانوادگی نفیسه روشن و...

‌ویدئوهای پربازدید هفته|  خشم فاضلی، ‌دعوای خانوادگی نفیسه روشن و...

نفیسه روشن ‌با انتشار استوری‌هایی درباره خانواده خود افشاگری کرد

هفت صبح| آخر هفته گذشته در برنامه میز‌گرد فرهنگی، بین محمد فاضلی که به همراه یکی از کاندیداها  در این برنامه شرکت کرده بود، با شهاب اسفندیاری درگیری لفظی شدیدی پیش آمد. فاضلی در جواب به صحبت‌های اسفندیاری درباره اخراج او از دانشگاه گفت: «رئیس دانشگاه دروغ میگه و شما هم دروغ می‌گید. من پیمانی بودم. با مجوز هیات امنای دانشگاه پیمانی بودم. به وزارت علوم بفرمایید فاضلی هفتِ هفت 1400 شکایت کرده، سه ساله جرات نمی‌کنند رسیدگی کنند.»

در این لحظه صداوسیما میکروفن این دو را قطع و فاضلی این برنامه را با پرت کردن میکروفنی که به او وصل شده بود، ترک کرد. دختر یکی دیگر از کاندیداها در برنامه گفت‌وگوی صمیمی گفت: «بابای من 20 سال زندگی‌شون‌رو اجاره‌نشین بودن. حتی یه برهه‌هایی از زندگی‌شون‌رو مسافرکشی می‌کردن و براشون عار نبوده.یه تصویری در رسانه از ایشون شکل گرفته که خیلی خشن هستن و اهل دعواهای سیاسی هستند؛ در صورتی که اینطور نیست. ایشون شخصیت به شدت رئوف و مهربان و البته شوخی دارند.»

 

در قسمتی از برنامه صداتو، لیانا شریفیان، دختر محسن شریفیان، نی‌انبان‌نوازی زیبایی را اجرا کرد که سانسور شد. در عوض این ویدئو در فضای مجازی بازدید بالایی گرفت.

 

عادل فردوسی‌پور در برنامه 360 با احسان عبدی‌پور و محمد بحرانی گفت: «قبلا از یک کلاس 60 نفره من 39 نفر مهاجرت می‌کردند تو شریف، الان 53 نفر از دانشجوهام مهاجرت می‌کنن‌.» مهدی طارمی در برنامه فوتبال‌برتر در جواب ‌‌سوال میثاقی که از او پرسید خانواده همسرتان استقلالی هستند یا پرسپولیسی، گفت: «همسر‌رو نمی‌دونم راجع به کی صحت می‌کنی ولی خانواده خودم استقلالی هستند.»

نفیسه روشن که با انتشار استوری‌هایی درباره خانواده خود افشاگری کرده بود، لایوی گذاشت و توضیح داد: «من از سال 82 کار کردم به عنوان بازیگر تا برسم به جایی که الان هستم. هر کاری کردم خرج دو تا برادر و یک مادر کردم. در قوانین دینی به ما میگن بهشت زیر پای مادره. من هر کاری تونستم برای خانواده‌م کردم اما الان که با شما صحبت می‌کنم، هیچ خانواده‌ای ندارم. پدرم زنش و بچه‌هاش‌رو ول کرد و بار زندگی رو انداخت روی دوش من.»

داریوش اقبالی هم در کنسرت اخیر خود به استفاده از آهنگ یاور همیشه مومن و اسم او در سریال داریوش اعتراض کرد و گفت: «وقاحت به بیشترین حد خودش رسیده.» و در آخر وایرال‌ترین ویدئوی این هفته ذوق بامزه یک دختر بچه از دیدن و دست زدن به رونالدو بود. او که جلو و کمی آن طرف‌تر از رونالدو ایستاده بود، برگشت و خیلی سریع و یواشکی به رونالدو دست زد تا انگار ببیند واقعی هست یا نه!

 

کدخبر: ۵۶۱۷۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • فسایی

    کاش این فردوسی پور حرف نزنه
    دانش جو هاش رفتن که رفتن این عقده ای ها هر کج ا باشن میرن براشون فرش قرمز پهن کردن. دانشجوی شریف یعنی حاج قاسم یعنی ر ئیسی یعنی من تا آخر پای مملکتم میمانم و جان میدهم یعنی جانم فدای رهبر